Przetargi.pl
„Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów”

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 2.1. Zakres prac obejmuje drogi gminne na terenie miasta i Gminy Goleniów, drogi powiatowe na terenie miasta Goleniowa, będące w zarządzaniu Gminy Goleniów oraz ścieżki rowerowe na terenie Gminy Goleniów. 2.2. W skład usługi będących przedmiotem zamówienia wchodzi: 1) Przynajmniej raz w tygodniu lub więcej – w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert (rozdział 13 SIWZ) objazd miasta i sprawdzenie oznakowania pod względem prawidłowości ustawienia oraz ustalenie z Głównym specjalistą ds. drogownictwa planu prac (zamówienie nowych znaków, demontaż, wymiana na nowe, regeneracja, poprawienie, przekręconych znaków). Przy czym jednorazowy objazd może wynosić od 35-40 km. W czasie objazdu Wykonawca wykonuje prace polegające na poprawieniu tarcz znaków, poprawieniu oznakowania zagrażającego bezpieczeństwu ruchu drogowego. Główny specjalista ds. drogownictwa każdorazowo będzie informował o tym czy z Wykonawcą uczestniczyć będą w objeździe dróg. Wykonawca każdorazowo z objazdów będzie wypełniał „Dziennik objazdów dróg” – przekazany przez Zamawiającego. 2) wykonanie oznakowania na terenach miejskich i zamiejskich, które nastąpi jedynie na polecenie Głównego specjalisty ds. drogownictwa i zakłada: a) ustawienie znaków drogowe (A-7, B-20, B-2, D-6) posiadających folię odblaskową typ 2 , grupa średnia lub mała, b) ustawienie pylonów, montaż luster drogowych, c) ustawienie pozostałych znaki posiadać powinny folię typu 1,grupa średnia lub mała, d) mycie znaków, e) wykonanie progów spowalniających z prefabrykatów, f) montaż kratownic z fundamentem, g) regeneracja znaków, tablic, h) przegląd drzew wchodzących w skrajnie drogową, oznakowanie odblaskowymi opaskami, i) przycinanie zieleni, która zasłania tarcze znaków, wymiana zniszczonych, uszkodzonych znaków na nowe znaków wraz z ewentualnym słupkiem i kapturkiem, j) wykonanie tabliczek tekstowych, z nawą lub numerem przystanku autobusowego, k) wykonanie oznakowanie poziome należy wykonać białą lub niebieską farbą drogową cienkowarstwową rozpuszczalnikową (grubość warstwy od 0,3 do 0,8 mm), l) oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne ( grubości 3-5 mm), m) oznakowanie na ścieżkach rowerowych na terenie Gminy Goleniów będących w naszym zarządzaniu, n) oznakowanie na ścieżce rowerowej na wale przeciwpowodziowym, o) na każde zgłoszenie telefoniczne inspektora poprawienie, naprawa lub ewentualny demontuje znak zagrażającego bezpieczeństwu ruchu w ciągu 24 godzin, p) oznakowanie przejazdów drogowo-kolejowych 4 szt. w Goleniowie i Marszewie co najmniej raz w tygodniu. UWAGA! Wykonawca będzie w umowie zobligowany wskazać jeden (maksymalnie dwa) numery telefonu i jeden adres e-mailowy, na który Zamawiający będzie wysyłał zgłoszenia, zamówienia i ustalał odbiory i objazdy oznakowania. 2.3. Oznakowanie pionowe i poziome należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j Dz. U. z 2019 poz. 2311). 3.W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnej wielkości składników usługi. Z tego powodu zamawiający poniżej podaje przewidywane ilości i wielkości zamówienia dla poszczególnych grup będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający przewiduje, iż wykonane zostanie minimum 80 %. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość składników usługi może ulec zmianie tj. zmniejszeniu bądź zwiększeniu o ok. 20%. 4. Szacunkowa ilości składników usługi: a) znaki grupa średnia lub małe, tabliczki do pow. 0,3 m2 folia typu 2 z uchwytem i montażem– 40 szt. b) znaki grupa średnia lub mała, tabliczki do pow.0,3 m2 folia 1 typu z uchwytem i montażem – 60 szt. c) słupek o średnicy zewnętrznej Ø 60, ścianka min. 2 mm , ocynkowany z kapturkiem wraz z zabetonowaniem zwykły lub z wysięgnikiem - 1000 mb d) tablica z nazwą ulicy za 1 szt. wraz z uchwytem i montażem 50 szt. e) tablice D, E,F, U,G, T pow. 0,3 m2, (folia 1 typu) z uchwytem i montażem za m 2 – 20 szt. f) U-18a -lustro drogowe okrągłe akrylowe o śr. 800 mm (średnica lustra bez obramowania) wraz z uchwytem i montażem - 10 szt. g) słupek prowadzący U-1a – 30 szt. h) miesięczny ryczałt za konserwację, naprawę, utrzymanie (przekręcanie, poprawianie, przestawienie, montaż całego oznakowania, demontaż, wymiana znaków, mycie znaków, czyszczenie zamazanych sprayem, wymiana uchwytów regeneracja znaków, wykonanie wysięgników, regeneracje na terenie miasta i gminny) oraz objazdy miasta – 12 miesięcy i) cena za 1 km dojazdu i powrotu z Goleniowa na teren Gminy Goleniów- 5000 km j) U- 5a (słupek przeszkodowy) wraz z montażem – 6 szt. k) U-5b (słupek przeszkodowy zespolony ze znakiem C-9) wraz z montażem- 6 szt. l) trasowanie z malowaniem 1 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego białą lub niebieską farbą drogową (np.: znaki podłużne, strzałki, tzw. „koperty”, piktogramy, parkingi).Wykonanie oznakowania na indywidualne wskazanie inwestora na terenie Gminy i Miasta Goleniów – 2000 m2 m) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w ilości 6000 m2 (do dnia 01.07.2020 r.) n) punktowy element odblaskowy, najazdowy z montażem- 80 szt. o) ogrodzenie segmentowe U-12 a (według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, kolor na wskazanie zamawiającego) - 10 szt. p) słupek do ogrodzenia segmentowego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, kolor na wskazanie zamawiającego) – 20 szt. q) ogrodzenie łańcuszkowe (podwójny łańcuch) U-12b- 10 szt. r) wykonanie progów spowalniających z prefabrykatów 12 m2 s) montaż kratownic z fundamentem – 15 mb t) opaski odblaskowe na drzewa tzw. koroblaski o wymiarach 900x 300 mm (kolor biało-czerwony) 50 szt. u) oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne (grubości 3-5 mm) 50 m2 v) ustawianie barier energochłonnych SP 06- 20 mb w) tablice fluorescencyjne – 10 m2 x) ogrodzenie segmentowe U11a wys. 110 cm, dł. 200 cm- 5 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdz. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, Niedołączenie do oferty zał. nr 1 A do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz 24 ust. 5 pkt 1 pkt 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; e) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. g) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu- jeżeli dotyczy. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2 ) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) dowody określające czy usługi wymienione w wykazie przygotowanym zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach