Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja oraz rozbudowa wraz z przebudową budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Pajęcznie

Gmina Pajęczno ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, Parkowa 8/12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0343111523 , fax. 0343111523
  • Data zamieszczenia: 2022-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pajęczno
    Parkowa 8/12
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. 0343111523, fax. 0343111523
    REGON: 151398652
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja oraz rozbudowa wraz z przebudową budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Pajęcznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa termomodernizacja oraz rozbudowa wraz z przebudową budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Pajęcznie3.1.1 Zakres robót w ramach rozbudowy i przebudowy:- wymiana instalacji C.O. wraz z grzejnikami - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana oświetlenia tradycyjnego na LED- wykonanie instalacji odgromowej- zastosowanie odnawialnych źródeł energii – fotowoltaika wraz z rozprowadzeniem - wykonanie wentylacji mechanicznej całości budynku ( likwidacja wentylacji grawitacyjnej )- likwidacja/wyburzenie kominów w przestrzeni poddasza nieużytkowego, ponad połacią dachu, całkowitej likwidacji ulegnie również komin ceglany od strony zachodniej obiektu; - przebudowa podjazdu dla os. niepełnosprawnych od strony zachodniej obiektu oraz taras i schody od północnej strony budynku; - wykonanie dodatkowych schodów zewnętrznych od strony wschodniej obiektu;- całkowita wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie podokienników zewnętrznych stalowych;- wykonanie podokienników wewnętrznych z konglomeratu lub pcv;- wykonanie prac murarskich związanych z uzupełnieniem bruzd powstałych po demontażu stolarki.- ocieplenie fundamentów – styrodur 15 cm na głębokość 1,0 m - ocieplenie ścian zmienną grubością styropianu oraz wełny mineralnej ( wykonać wg części graficznej opracowania) - wykonanie izolacji termicznej stropu nad ostatnią kondygnacją gr. 30 cm z wełny mineralnej na warstwie paroizolacyjnej - wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych- wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa - prace niwelacyjne terenu wokół budynku od strony północnej- wykonanie schodów terenowych, siedzisk zewnętrznych – wg odrębnego opracowania- wykonanie pomostów roboczych na poddaszu w celu obsługi i konserwacji urządzeń technicznych - na poziomie poddasza nieużytkowego wydzielić ocieplone pomieszczenie na potrzeby centrali wentylacyjnej o wymiarach zapewniających 1,0m wolnej przestrzeni wokół urządzenia w celu dozoru technicznego , pomieszczenie zamknąć drzwiami o wym. w świetle ościeży min. 80/200 cm- w połaci dachu przewiduje się wykonanie wyłazu 90x90cm (szklanego) oraz montaż wyrzutni powietrza;- Wymianę dachu i pokrycia dachowego;- na dachu przewiduje się montaż paneli fotowoltaicznych ( wykonać wg rysunków branżowych montowanych na systemowych zaczepach przystosowanych do montażu na pokryciu z blachy płaskiej na rąbek stojący- w ramach prac projektowych przewiduje się również montaż zadaszenia nad wejściami do budynku ( zamocowanie wykonać zgodnie z częścią konstrukcyjną opracowania )- demontaż orynnowania – montaż nowego systemu odprowadzenia wody deszczowej: wykonać wg rozwiązań systemowych – dachu bezokapowego z rynną ukrytą oraz rurami spustowymi prowadzonymi w warstwie ocieplenia – na nieutwardzony teren działek własnych - w ramach prac przewiduje się również wykonanie attyk - wykonanie prac wykończeniowych oraz obróbek blacharskich na całości budynku - przewiduje się wykonanie demontażu i odbudowy warstw podłogowych w obrębie wymanianych instalacji C.O. – szer. ~1,0m przy obwodzie ścian wewnętrznych obiektu oraz ~ 20m2 – w obrębie wykonywania kanału techniceznego dla przewodów zasilających windę- wykonanie warstwy styropianu na ścianie zewnętrznej o zmiennej grubości 20- 35 cm- wykonanie konstrukcji dachu wraz z poszyciem dachowym- wykonanie elewacji zewnętrznej:tynk cienkowarstwowy na styropianie oraz zamocowanie elastycznej deski elewacyjnej wraz z wykonaniem warstwy lazuru i impregnacji - prace wykończeniowe - projektuje się rozbiórkę schodów zewnętrznych oraz podjazdu - przewiduje się wykonanie schodów, tarasu oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych - wykonanie szybu windowego wraz z montażem windy.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Architektoniczną Pracownie Autorską Grażyna Krzypkowska – Architekt, ul. Poprzeczna 3, 98-330 Pajeczno wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.3.1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację projektu zgodnie z podanym zakresem.W przypadku użycia przez Zamawiającego określeń opisujących przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział V do SWZ na który składają się:- Projekty budowlane,- Szczegółowa Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót (branża budowlana, branża sanitarna i branża elektryczna);- Przedmiary Robót (branża budowlana branża sanitarna i branża elektryczna);- decyzja o pozwoleniu na budowę nr 423/2019 z dnia 29.08.2019 r. Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych nie stanowią one podstaw do obliczenia ceny przez Wykonawcę. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest: - oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze), - powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach, Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego: 1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, 2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej: a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b) oryginał/kserokopię dziennika budowy, c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: - o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, - o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu. e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD, j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.3.3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części :
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. W celu zabezpieczenia roszczeń określonych w rat. 98 ust 6 ustawy Pzp oferta winna nyć zabezpieczona wadium w wysokości: 18.000,00 złotych. (słownie osiemnaście tysięcy złotych).10.2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.10.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości0.10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pajęcznie nr rachunku 63 8265 0001 2001 0071 0071 0004z dopiskiem "Wadium - nr postępowania (ZPF.271.11.2022)10.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o zamówienie może ubiegać się wykonawca który :a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 1500 000, 00 zł netto (bez VAT), polegającą na termomodernizacji obiektu budowlanego.Informacje dodatkowe:Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 5.1.1, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówieniatj. co najmniej:a) kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,b) kierownik robót branży instalacyjnej sanitarnej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,c) kierownik robót branży instalacyjnej elektrycznej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Uwaga:1. Posiadane uprawnienia powinny być adekwatne do wykonywanych czynności.2. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wrazz ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.6.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2. , wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.Uwaga:Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 r, poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumieniao Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117)), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:• nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz• posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.Zamawiający na etapie składania i oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza legitymowaniem się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musiały dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. 2019 r., poz. 1117 ze zm.), dotyczące świadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.Zakres uprawnień budowlanych będzie odczytany zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie przez wykonawcę daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach