Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w Gminie Żelechów.

Urząd Miejski w Żelechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-430 Żelechów, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 754 11 44 , fax. 25 754 11 44
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żelechowie
    Rynek 1
    08-430 Żelechów, woj. mazowieckie
    tel. 25 754 11 44, fax. 25 754 11 44
    REGON: 53057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w Gminie Żelechów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w Gminie Żelechów”. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Żelechowie przy ulicy Traugutta 5, zgodnie z programem funkcjonalno–użytkowym z audytem energetycznym i dodatkowymi wymaganiami Zamawiającego stanowiącymi Załącznik nr 9 do SIWZ oraz treścią umowy stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakres prac będzie obejmował: 1) Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 poz. 2072 z późn. zm.), zgodnie z prawem budowlanym. 2) Uzyskanie niezbędnych opinii i pozwoleń właściwych organów niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów instalacji źródła ciepła, 3) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania, 4) Sporządzenie kalkulacji cen brutto dla wszystkich wymienionych wcześniej elementów realizacji. 5) Pełnienie nadzoru autorskiego, 6) Wykonanie świadectwa energetycznego budynku po zakończeniu zadania i obliczenie sezonowego zapotrzebowania na ciepło i moc grzewczą na potrzeby centralnego ogrzewania 7) Wykazanie oczekiwanego efektu ekologicznego, 8) Integralną częścią niniejszego opracowania jest audyt energetyczny oraz program funkcjonalno-użytkowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.1332), ustawy o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. 2015 poz. 478), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2015. 1422 z późn. zm.), innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Nie wyszczególnienie w niniejszych wymaganiach Zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zakres inwestycji: ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenia stropodachów, stropów nad wejściem i stropów pod balkonami, wymiana okien ze starych na okna PCV, wymiana bram zewnętrznych, wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana źródła ciepła, montaż paneli fotowoltaicznych. Dokumentacja dla budynku wyszczególnionego powyżej powinna stanowić odrębne opracowanie oraz powinna być podzielona na branże. Zamawiający powinien otrzymać w pięciu egzemplarzach projekt budowy i w trzech egzemplarzach projekt wykonawczy, w formie wydruków i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej w ogólnie dostępnych programach edytorskich – w uzgodnieniu z Zamawiającym. Każdy egzemplarz dokumentacji powinien być opatrzony numeracja i trwale spięty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale IX do SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży ofertę dług wzoru, którym jest załącznik nr 2 do SIWZ, dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach