Powiat Bielski ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 8332642 , fax. 085 8332612
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
ul. Mickiewicza 46 46
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 085 8332642, fax. 085 8332612
REGON: 05065857400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Bielskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych, polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Powiecie Bielskim w latach 2009 - 2010 w zakresie ocieplenia ścian, stropodachów, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacji instalacji c.o. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : część nr 1 - 16.000,00 zł część nr 2 - 14.000,00 zł część nr 3 - 49.000,00 zł część nr 4 - 6.000,00 zł część nr 5 - 5.000,00 zł część nr 6 - 21.000,00 zł część nr 7 - 16.000,00 zł część nr 8 - 18.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 powyższej ustawy. 2.Wyrażą zgodę na termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty częściowego odbioru robót i dostarczenia faktury przejściowej wystawionej nie częściej niż raz w miesiącu oraz faktury ostatecznej po dokonaniu odbioru końcowego robót. 3.Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w SIWZ. 4.Zatrudnią Kierownika Budowy, posiadającego uprawnienia budowlane. 5. Udzielą gwarancji na wykonane roboty licząc od daty odbioru końcowego: a) stolarka okienna i drzwiowa - min.5 lat, b)elementy konstrukcyjno - budowlane wraz z pokryciem, obróbkami blacharskimi i orynnowaniem - min. 5 lat c) instalacja c.o. - min. 5 lat
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy. 2. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego: Naczelnika Urzędu Skarbowego, Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumentów stwierdzających, że osoby, sprawujące nadzór techniczny ze strony Wykonawcy nad robotami objętymi przetargiem, posiadają wymagane uprawnienia wykonawcze do zakresu zgodnie z przedmiotem zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz pracowników nadzoru technicznego przewidzianych do wykonania zamówienia, z wyszczególnieniem posiadanych przez nich uprawnień. 9. W przypadku gdy ofertę składa spółka z ograniczona odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 k.s.h. (ustawa z dnia 15 września 2000 r., Dz. U. Nr 94, poz. 1037)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bip/ogłoszenia/przetargi i zamówienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26