Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Miasta Ozorków – Przedszkole Miejskie Nr 1

Gmina Miasto Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7103100, 7103142 , fax. 427 103 101
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ozorków
    ul. Wigury 1
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 042 7103100, 7103142, fax. 427 103 101
    REGON: 52561300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Miasta Ozorków – Przedszkole Miejskie Nr 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. modernizacja wewnętrznego systemu ogrzewania poprzez wymianę orurowania oraz grzejników wraz z głowicami termostatycznymi oraz montażem automatycznych zaworów odpowietrzających i zaworów odcinających powrotnych, 2. modernizacja systemu ciepłej wody użytkowej poprzez wymianę orurowania na rury stalowe ocynkowane wraz z wymianą instalacji zimnej wody wraz z wymianą izolacji termicznej na przewodach poziomych oraz pionach instalacji c. w. u. wraz z wymianą baterii na jednouchwytowe, 3. docieplenie dachu poddasza poprzez ułożenie dwuwarstwowo wełny mineralnej grubości 0,22 m i współ. ƛ≤0,039 W/m2K wraz z dokonaniem sprawdzenia szczelności dachu i w przypadku stwierdzenia nieszczelności wykonanie jego doszczelnienia. 4. docieplenie stropów piwnic metodą natrysku zaprawy termoizolacyjnej TERMOGRAN lub równoważnej grubości 0,03 m i współ. ƛ≤0,040 W/m2K, 5. docieplenie ścian zewnętrznych łącznie ze ścianami poddasza nieużytkowego płytami weber.therm LAMBDA lub równoważnymi grubości 0,08 m i współ. ƛ≤0,021 W/m2K łącznie z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej ścian przy gruncie. Podczas robót powinny być wymienione obróbki blacharskie budynku tj. parapety zewnętrzne, pasy podrynnowe i obróbki gzymsów oraz powinna być zdemontowana istniejąca instalacja odgromowa i wykonana nowa, 6. modernizacja systemu wentylacji - wprowadzenie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacją, 7. wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej - wymiana drzwi wejściowych do budynku od strony północnej (1szt. o współ. ≤1,5 W/m2K ), wymiana okien poddasza użytkowego i piwnic o współ. ≤1,1 W/m2K oraz wprowadzenie wentylacji kontrolowanej z zastosowaniem nawiewników regulowanych automatycznie. 8. modernizacja instalacji elektrycznej poprzez wymianę opraw na oprawy z żarówkami i świetlówkami LED, wymianę rozdzielnic elektrycznych, wymianę przewodów na miedziane, wymianę tabliczek sterowniczych, gniazd z zastosowaniem ściemniaczy. 9. wykonanie instalacji ogniw fotowoltaicznych produkujących prąd dla potrzeby wewnętrzne budynku (powierzchnia modułów PV - 76,8 m2 o mocy 11,1 kWp, 10. naprawa i malowanie całych pomieszczeń w których prowadzone będą roboty budowlano – instalacyjne, podłogi należy naprawić tylko w miejscach uszkodzonych, nie przewiduje się naprawy tynków w piwnicach, 11. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 12. wykonanie nowych schodów wejściowych do budynku (dopuszcza się wykonanie schodów z palisad i kostki brukowej), 13. wykonanie nowej opaski z kostki brukowej, 14. wykonanie nowej klatki schodowej wyposażonej w drzwi otwierane w kierunku na zewnątrz, wydzielonej od strony przedmiotowego budynku ścianami o klasie odporności ogniowej co najmniej REI 120, zamkniętej na I piętrze drzwiami ESI 60, ze spocznikiem i biegami w klasie odporności ogniowej R 60. 15. zapewnienie ewakuacji z sali zabaw dla dzieci (pomieszczenie nr 0.15) bezpośrednio na taras zlokalizowany od strony wschodniej. 16. zapewnienie ewakuacji z sali zabaw usytuowanych na I piętrze do nowej klatki schodowej a następnie na taras zlokalizowany na od strony wschodniej. 17. zapewnienia w osi drogi ewakuacyjnej natężenia instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w miejscach zawężeń tejże drogi o wartości co najmniej 5 lx. 18. ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą lekką – mokrą przy użyciu wełny mineralnej. 19. zamknięcie poddasza nieużytkowego od bocznej klatki schodowej i od pomieszczeń użytkowych drzwiami o klasie odporności ogniowej Ei 30. 20. umożliwienie przejazdu pojazdów o nacisku osi na nawierzchnię jezdni wewnętrznej o szerokości od 3,95 do 3,75 m prowadzącej od ulicy ks. J Stypułkowskiego z prostopadłym do niej placem manewrowym o wymiarach 8,65 x 13 m-stanowiącej drogę pożarową do analizowanego budynku. 21. zapewnienie utwardzonego dojścia o szerokości 1,5 m łączącego drogę pożarową z wyjściami ewakuacyjnymi z budynku zlokalizowanym od strony północnej, wschodniej i zachodniej. 22. wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku (w celu objęcia go całkowitą ochroną). 23. wszelkie inne prace budowlane których konieczność będzie wynikała z przystosowania budynku do spełnienia wymogów przepisów przeciwpożarowych w kontekście Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi z dnia 21.12.2020 r. znak WZ.5595.163.3.2020 oraz Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi z dnia 21.12.2020 r. znak WZ.5595.163.4.2020. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zakresy rzeczowe (zadanie Nr 1 i zadanie Nr 2) dla każdej z części: W ramach zadania Nr 1 „zaprojektuj” – należy opracować dokumentację budowlaną ( projekt budowlany i wykonawczy) i uzyskać w imieniu Zamawiającego wymagane prawem decyzje i uzgodnienia: • pozwolenie na budowę lub zgłoszenie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, • uzgodnienie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zgierzu w zakresie projektowanych robót budowlanych i instalacyjnych, • jeżeli jest wymagane uzgodnienie rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Wartość zadania nr 1 nie może przekraczać 5% wartości całego zamówienia. W ramach zadania Nr 2 „wybuduj” – należy wykonać roboty budowlane i montażowe na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz gdy będzie to konieczne uzyskać w imieniu zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót oraz uzyskać stanowisko Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu nie wnoszące sprzeciwu w sprawie użytkowania przebudowanego Przedszkola nr 1 oraz stanowisko Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zgierzu w sprawie zgodności wykonanych robót z projektem budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 30 000,00 zł Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium winna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizja bankową za przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie X.1. niniejszej SIWZ – dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 Ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być w formie oryginału złożone (oddzielnie od oferty) zamkniętej kopercie z dopiskiem – wadium: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Miasta Ozorków – Przedszkole Miejskie Nr 1 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ozorkowie 42 8786 0001 0000 1528 2001 0247 z adnotacją określającą postępowanie, do którego jest wnoszone. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę uznanej jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 14. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą określony w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 15. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, zgoda wykonawcy na jego przedłużenie jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634). Ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach