Gmina Świdnica ogłasza przetarg
- Adres: 58100 Świdnica, ul. Głowackiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
- Data zamieszczenia: 2018-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
ul. Głowackiego 4
58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
REGON: 89071838900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnica: świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnica: świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej” – obejmująca przebudowę i termomodernizację budynku oświaty w Bystrzycy Dolnej nr 55. 2.1. Roboty związane z termomodernizacją budynku obejmować będą 1) roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne, 2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i ocieplenie ścian fundamentowych budynku, 3) wykonanie tynków renowacyjnych, 4) docieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z elewacją, 5) docieplenie stropodachu wraz z wymianą pokrycia dachowego, 6) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 7) wykonanie instalacji CO w budynku, 8) montaż kotłów gazowych, 9) montaż instalacji solarnej (OZE). 2.2. Roboty związane z przebudową budynku obejmować będą: 1) roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne, 2) roboty związane z zagospodarowaniem terenu wokół budynku, 3) roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczeń parteru na przedszkole, 4) roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczeń I i II piętra na Gminną Izbę Pamięci, 5) wykonanie przyłączy zewnętrznych: wodociągowej, deszczowej i kanalizacji sanitarnej, 6) wykonanie instalacji wewnętrznych: sanitarnej, wodociągowej, hydrantowej, 7) wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. UWAGA: roboty należy realizować zgodnie z projektem budowlanym zamiennym z 2015 r., projekt budowlany i wykonawczy załączono pomocniczo, ponieważ znajdują się tam szczegółowe opisy i rysunki konstrukcyjno-budowlane. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu nie są realizowane w pełnym zakresie PZT. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu należy wycenić zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: projekt budowlany zamienny, projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wyspecyfikowane w projekcie materiały i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji . W załączniku nr 7 do SIWZ Zamawiający określił równoważność materiałów dla których podane są nazwy własne w dokumentacji projektowej . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części III.4 pkt. 1-3 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Dokument, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części III.4 pkt 1-3 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” – etap III” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-19 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 73 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-04-18 - Dostosowanie pomieszczeń w budynku nr 16 na terenie Akademii Wojsk Lądowych do obowiązujących wymogów i przepisów.
Dodano: 2024-04-11 - Remont i kolorystyka elewacji zabytkowego budynku oficyny w Zespole Pałacowo - Parkowym w Czarnym Borze
Dodano: 2024-04-10 - Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy – Zdroju - dofinansowanie inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/9299/Polski Ład”
Dodano: 2024-03-17 - Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2024-03-12 - Wymiana instalacji wod.-kan. w budynku szpitalnym nr 2 z wydzieleniem instalacji ppoż., wraz z remontem łazienek w 4.WSzKzP SPZOZ we Wrocławiu przy ul. Weigla 5
Dodano: 2024-03-10 - „Rewitalizacja obiektów i infrastruktury publicznej w Gminie Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Programu Inwestycji Strategicznych” – przetarg II
Dodano: 2024-03-08 - Roboty remontowe i renowacyjne, oraz bieżąca konserwacja i drobne naprawy w obiektach zlokalizowanych w Oleśnicy zarządzanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2024-03-05 - Remont budynku przy ul. Małachowskiego 16 we Wrocławiu w zakresie klatki schodowej.
Dodano: 2024-02-26