Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 590036P Poladowo-Morownica

Gmina Śmigiel ogłasza przetarg

  • Adres: 64-030 Śmigiel, pl. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 180 003, , fax. 655 189 823
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śmigiel
    pl. Wojska Polskiego 6
    64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie
    tel. 655 180 003, , fax. 655 189 823
    REGON: -0000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 590036P Poladowo-Morownica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na realizacji zadania inwestycyjnego Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. Przebudowa drogi gminnej nr 590036P Poladowo-Morownica. UWAGA: Zamawiający w 2020 r. w budżecie ma przeznaczone środki pieniężne jedynie na wykonanie dokumentacji projektowej, natomiast w 2021 r. – na wykonanie robót budowlanych. Wobec powyższego Wykonawca powinien uwzględnić przystąpienie do wykonania robót budowlanych z początkiem 2021 r. Zamawiający zastrzega również, że w I kwartale 2021 r. planuje się wykonanie kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowy oświetlenia wzdłuż budynków mieszkalnych projektowanej do przebudowy drogi gminnej nr 590036P Poladowo-Morownica. W związku z powyższym konieczne będzie wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia w ramach koordynacji pomiędzy Wykonawcą zadania a Wykonawcami kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowy oświetlenia ulicznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) ETAP I – Projektowanie: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji, b) uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę, niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową (Wykonawca zostanie upoważniony do występowania w imieniu Zamawiającego z odpowiednimi wnioskami do odpowiednich instytucji). 2) ETAP II – Wykonanie robót budowlanych: a) realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy, b) sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej, c) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 3. Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, w tym: 1) aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych, 2) opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską w zależności od wymagań, 3) inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest konsultować i uzgadniać dokumentację projektową z Zamawiającym na każdym etapie projektowania. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej IDW – Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU). 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanych w PFU. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w PFU jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i zostać zweryfikowane i zatwierdzone przez Zamawiającego. 8. W przypadku, gdy w PFU wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału lub norma, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 9. Ilekroć w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, norm które mogłyby doprowadzić do wyeliminowania lub uprzywilejowania niektórych wykonawców, to przyjmuje się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a wskazanie ma charakter przykładowy. 10. Powołując się na art. 30 ust. 4 u.p.z.p. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 u.p.z.p., dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 11. Zalecane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu, którego dotyczy przedmiot zamówienia. 12. Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektów w uzgodnionym wcześniej terminie – po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panią Joanną Psiuk lub Panem Michałem Olejnikiem w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00 (tel. 65 5186 902). 13. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.bip.smigiel.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 50.000 PLN. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego powinno obejmować sytuacje, o których mowa w art. 46 ust. 4a 3) Postanowienia pkt. 13.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 13.2.1)b) i 13.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Śmiglu Nr 41 8667 0003 0000 0244 2000 0030 z podaniem tytułu wpłaty (zabezpieczenie wadium, nr sprawy ZP.271.6.2020.KA) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale: przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Miejskim Śmigla, Pl. Wojska Polskiego 6, pok. nr 1 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a u.p.z.p. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zatrzymano wadium na podstawie art. 46 ust. 4a u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach