Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2020-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 27625543000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa organizacja wydarzeń organizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Chwałęcice 2020: piknik, spotkanie, festyn – integracja poprzez wspólna zabawę. Zadanie 2: Maroko-Nowiny dzielnica razem. Zadanie 3: Zintegrowane Wielopole. Zadanie 4: Kulturalny Zamysłów – integracja mieszkańców poprzez sport i kulturę. Zadanie 5: „Każde pokolenie ma swój czas…”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja wydarzeń organizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zad. 1: „Chwałęcice 2020: piknik, spotkanie, festyn – integracja poprzez wspólna zabawę Wydarzenie I Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od 30 maja 2020 r. do 30 września 2020 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który całkowicie zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (miesiąc, dzień, godzina) na dwa tygodnie przed jego realizacją. Miejsce: Miejski teren zielony przy ul. Karłowej. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 1 urządzenie dmuchane o wymiarach co najmniej 6m x 6m, które mają mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń ma być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy. 2. Dostarczenia 40 kg kiełbasy grillowej. Wydarzenie II Typ wydarzenia: impreza o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od 20 czerwca 2020 r. do 30 września 2020 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który całkowicie zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (miesiąc, dzień, godzina) na dwa tygodnie przed jego realizacją. Miejsce: salka kościelna - kościół św. Jana Nepomucena w Rybniku Chwałęcicach W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Przygotowania i wydania posiłku dla 80 osób, przy założeniu, że jedna porcja ma obejmować: a. bogracz – w ilości 300 g. na osobę, b. bułka - w ilości 80 g. na osobę, c. ciastko deserowe – w ilości 1 szt. na osobę, 2. Podania posiłków wraz z zapewnieniem obsługi kelnerskiej oraz oprawy i wyposażenia stołów (zastawa stołowa, obrusy, sztućce, serwetki) dostosowane do liczby uczestników wydarzenia. Wydarzenie III Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: 23 sierpnia 2020 r., Wykonawca zostanie poinformowany o godzinie wydarzenia na miesiąc przed realizacją zadania, Miejsce: teren zielony przy ul. Karłowej. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia przez cały czas trwania wydarzenia programu muzycznego z muzyką „na żywo” o charakterze biesiadnym o łącznym czasie występów min. 2 godziny (plus ewentualne bisy). 2. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych. 3. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 2 urządzenia dmuchane o wymiarach co najmniej 6m x 6m. Urządzenia mają mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń ma być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy. 4. Zapewnienia i wydania poczęstunku dla 160 osób, obejmującego: a. kołacz z serem lub makiem – w ilości ok. 150 g. na osobę, b. zestaw naczyń ekologicznych, jednorazowych (tacka tekturowa o wymiarach 9 cm x 9 cm), serwetki papierowe dostosowane do liczby uczestników wydarzenia. zad. 2: „Maroko – Nowiny dzielnica razem” Wydarzenie I Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od 20 czerwca 2020 r. do 15 sierpnia 2020 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który całkowicie zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (miesiąc, dzień, godzina) na dwa tygodnie przed jego realizacją. Miejsce: teren zielony przy ul. Broniewskiego. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia 70-minutowego (plus ewentualne bisy) występu z muzyką „na żywo” artysty ze Śląskiej Listy Przebojów o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej, posiadającego w dorobku udział w produkcjach telewizyjnych lub transmitowanych przez telewizję TVS. 2. Zapewnienia 60-minutowego (plus ewentualne bisy) występu zespołu z muzyką „na żywo” lub zespołu tanecznego. 3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych. 4. Zapewnienia atestowanej sceny z zadaszeniem oraz techniką sceniczną tj. oświetleniem i nagłośnieniem dostosowanym do riderów technicznych artystów. 5. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 2 urządzenia dmuchane o wymiarach co najmniej 6 m x 6 m. Urządzenia mają mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń ma być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy. 6. Organizacji 3-godzinnych animacji i konkursów dla dzieci przez 3 animatorów. 7. Zapewnienia nagród rzeczowych o charakterze sportowym dla dzieci uczestniczących w konkursach o łącznej wartości 2 000 zł. 8. Zapewnienia usługi konferansjerskiej podczas trwania całego wydarzenia. 9. Zapewnienia ochrony osób i mienia, przez co najmniej 4 pracowników profesjonalnej ochrony przez cały okres wydarzenia. 10. Zabezpieczenia 4 toalet przenośnych z umywalkami, wyposażonych w papier toaletowy. Usługa ma obejmować transport, montaż i demontaż wraz z serwisem. 11. Zapewnienia podestu do tańca wraz z transportem, montażem i demontażem o wymiarach co najmniej 10 m x 10 m. 12. Zapewnienia 4 szt. namiotów wraz z transportem, montażem i demontażem o wymiarach co najmniej 12 m x 6 m, wysokość szczytu 3,10 m z oświetleniem (minimum 3 punkty świetlne) wraz z 60 kompletami ławostołów o wymiarach co najmniej 2,20 cm x 50 cm. Wydarzenie II Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: 5 września 2020 r., Wykonawca zostanie poinformowany o godzinie wydarzenia na miesiąc przed realizacją zadania, Miejsce: teren zielony przy ul. Grunwaldzkiej W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia 70-minutowego (plus ewentualne bisy) występu zespołu disco z muzyką „na żywo” o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej, wysokiej rozpoznawalności. 2. Zapewnienia 60-minutowego (plus ewentualne bisy) występu zespołu z muzyką „na żywo”. 3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych. 4. Zapewnienia atestowanej sceny z zadaszeniem oraz techniką sceniczną tj. oświetleniem do riderów technicznych wykonawców. 5. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 2 urządzenia dmuchane o wymiarach co najmniej 6m x 6m. Urządzenia mają mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń ma być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy. 6. Organizacji 3-godzinnych animacji dla dzieci przez 3 animatorów. 7. Zapewnienia usługi konferansjerskiej podczas trwania całego wydarzenia. 8. Zapewnienia ochrony osób i mienia, przez co najmniej 4 pracowników profesjonalnej ochrony przez cały okres wydarzenia. 9. Zabezpieczenia 4 toalet przenośnych z umywalkami, wyposażonych w papier toaletowy. Usługa ma obejmować transport, montaż i demontaż wraz z serwisem. 10. Zapewnienia podestu do tańca wraz z transportem, montażem i demontażem o wymiarach co najmniej 10 m x 10 m. 11. Zapewnienia 4 szt. namiotów wraz z transportem, montażem i demontażem o wymiarach co najmniej 12 m x 6 m, wysokość szczytu 3,10m z oświetleniem (minimum 3 punkty świetlne) wraz z 60 kompletami ławostołów o wymiarach co najmniej 2,20 cm x 50 cm. Wydarzenie III Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: 3 października 2020 r., Wykonawca zostanie poinformowany o godzinie wydarzenia na miesiąc przed realizacją zadania, Miejsce: teren zielony przy ul. Broniewskiego W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia 70-minutowego (plus ewentualne bisy) występu z muzyką „na żywo” artysty ze Śląskiej Listy Przebojów o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej, posiadającego w dorobku udział w produkcjach telewizyjnych lub transmitowanych przez telewizję TVS. 2. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych. 3. Zapewnienia hali namiotowej o wymiarach co najmniej 15 m x 40 m wraz z transportem, montażem i demontażem, z oświetleniem (minimum 3 punkty świetlne) wraz z 60 kompletami ławostołów o wymiarach co najmniej 2,20 cm x 50 cm. Dodatkowo ustawienia podestu scenicznego wewnątrz hali wraz z techniką sceniczną tj. oświetleniem i nagłośnieniem dostosowanym do riderów technicznych wykonawców. 4. Zapewnienie ogrzewania hali namiotowej dostosowane to jej powierzchni. 5. Zapewnienia nagród rzeczowych o charakterze książkowym dla uczestników konkursów o łącznej wartości 1 000 zł. 6. Zapewnienia poczęstunku dla 70 osób, przy założeniu, że jedna wydawana porcja ma obejmować: a. grochówkę 200-250 ml na osobę, b. pieczywo chleb pszenny lub bułka do wyboru – w ilości 150 g na osobę, c. zestaw naczyń ekologicznych, jednorazowych (pojemnik okrągły o pojemności 250 ml), odpowiednich sztućców (łyżka) oraz serwetki papierowe dostosowane do liczby uczestników wydarzenia. 7. Zapewnienia usługi konferansjerskiej podczas trwania całego wydarzenia. 8. Zabezpieczenia 4 toalet przenośnych z umywalkami, wyposażonych w papier toaletowy. Usługa ma obejmować transport, montaż i demontaż wraz z serwisem. 9. Przygotowania wystawy pod nazwą „Moja mała ojczyzna – jubileusz Marokanów” polegającej na wydrukowaniu zdjęć oraz przygotowaniu i prezentacji jej na podstawach ekspozycyjnych podczas wydarzenia. zad. 3. „Zintegrowane Wielopole” Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: 11-12 lipca 2020 r. Wykonawca zostanie poinformowany o godzinie wydarzenia na miesiąc przed realizacją zadania, Miejsce: teren OSP Wielopole. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest: a) w dniu 11 lipca 2020 r.: 1. Zapewnienia przez cały czas trwania wydarzenia oprawy muzycznej bądź usługi didżejskiej o łącznym czasie występów min. 5 godziny. 2. Zapewnienie przez cały czas trwania wydarzenia usługi konferansjerskiej o łącznym czasie min. 5 godzin. 3. Zapewnienia 60-minutowego (plus ewentualne bisy) występu z muzyką „na żywo” wraz z programem kabaretowym artysty ze Śląskiej Listy Przebojów o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej, posiadającego w dorobku udział w produkcjach telewizyjnych lub transmitowanych przez telewizję TVS. 4. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych. 5. Organizacji 2-godzinnych animacji i konkursów dla dzieci przez 2 animatorów. 6. Zapewnienia poczęstunku dla 200 osób, przy założeniu, że jedna wydawana porcja ma obejmować: a. grochówkę lub bigos około 300 ml na osobę, b. pieczywo chleb pszenny lub bułka do wyboru – w ilości 100 g. na osobę, c. kołacz z serem lub makiem – w ilości ok. 150 g. na osobę, d. napój o pojemności 500 ml e. zestaw naczyń ekologicznych, jednorazowych (tacka tekturowa o wymiarach 13 cm x 20 cm, pojemnik okrągły o pojemności 250 ml) oraz odpowiednich sztućców (widelec, nóż), serwetki papierowe dostosowane do liczby uczestników wydarzenia. 7. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 1 urządzenia dmuchane o wymiarach co najmniej 6m x 6m oraz inne urządzenie dmuchane, które mają mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń powinno być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy. b) w dniu 12 lipca 2020 r.: 1. Zapewnienia przez cały czas trwania wydarzenia oprawy muzycznej z muzyką „na żywo” lub usługą didżejską o łącznym czasie występów min. 4 godziny 2. Zapewnienia usługi konferansjerskiej przez cały czas trwania wydarzenia o łącznym czasie min. 4 godzin. 3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych. 4. Zorganizowania funkcjonującej przez 3 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 1 urządzenia dmuchane o wymiarach co najmniej 6m x 6m oraz inne urządzenie dmuchane, które mają aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń mają być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy. zad. 4. „KULTURALNY ZAMYSŁÓW – INTEGRACJA MIESZKAŃCÓW POPRZEZ SPORT I KULTURĘ” Wydarzenie I Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia:12 lipca 2020 r., Wykonawca zostanie poinformowany o godzinie wydarzenia na miesiąc przed realizacją zadania. Miejsce: Rajzapunkt ul. Pełczyńskiego. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia 60-minutowego (plus ewentualne bisy) występu zespołu z muzyką „na żywo”. 2. Zapewnienia 70-minutowego (plus ewentualne bisy) występu z muzyką „na żywo” artysty ze Śląskiej Listy Przebojów o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej, posiadającego w dorobku udział w produkcjach telewizyjnych lub transmitowanych przez telewizję TVS. 3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych. 4. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 1 urządzenia dmuchane o wymiarach co najmniej 6m x 6m oraz urządzenia dmuchanego odzwierciedlającego boisko do piłki nożnej o wym. co najmniej 10m x 8m. Urządzenia mają mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń ma być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy. 5. Zapewnienia nagród rzeczowych o charakterze sportowym dla dzieci uczestniczących w konkursach o łącznej wartości 300 zł. 6. Zapewnienia usługi konferansjerskiej podczas trwania całego wydarzenia. 7. Zapewnienia ochrony osób i mienia, przez co najmniej 4 pracowników profesjonalnej ochrony przez cały okres wydarzenia. 8. Zorganizowanie pokazy militarnych pojazdów i akcesoriów. 9. Zapewnienia namiotu/ów z ławo-stołami dla 250 osób wraz z transportem, montażem i demontażem na czas wydarzenia. Dodatkowo ustawienia podestu scenicznego wewnątrz namiotu wraz z techniką sceniczną tj. oświetleniem i nagłośnieniem dostosowanym do riderów technicznych wykonawców Wydarzenie II Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia:10 października 2020 r., Wykonawca zostanie poinformowany o godzinie wydarzenia na miesiąc przed realizacją zadania, Miejsce: Rajzapunkt ul. Pełczyńskiego. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia 5-godzinnej (plus ewentualne bisy) oprawy muzycznej z muzyką „na żywo” o charakterze biesiadnym. 2. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych. 3. Zapewnienia atestowanej sceny oraz techniki sceniczną tj. oświetleniem, nagłośnieniem dostosowanym do riderów technicznych wykonawców. 4. Zapewnienia hali namiotowej o wymiarach 15 m x 20 m z ławo-stołami dla 200 osób wraz transportem, montażem i demontażem na czas wydarzenia. 5. Zabezpieczenia 3 toalet przenośnych z umywalkami, wyposażonych w papier toaletowy. Usługa ma obejmować transport, montaż i demontaż wraz z serwisem. Wydarzenie IIII Typ wydarzenia: impreza o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: grudzień 2020 r., Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i godzinie wydarzenia na miesiąc przed realizacją zadania, Miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9, ul. Wodzisławska 123 W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Przygotowania i wydania posiłku dla 80 osób, przy założeniu, że jedna porcja ma obejmować: a. ryba – w ilości 100 g./porcja na osobę, b. ziemniaki – w ilości 100 g./porcja na osobę, c. kawa – w ilości 250 ml na osobę, d. herbata - w ilości 250 ml na osobę, e. mleczka do kawy o gramaturze ok. 10 g., f. cukier biały lub trzcinowy o gramaturze 4 g., g. sok – w ilości 250 ml na osobę, h. ciasto – w ilości 1 szt. na osobę, 2. Podania posiłków wraz z zapewnieniem obsługi kelnerskiej oraz oprawy i wyposażenia stołów (zastawa stołowa, obrusy, sztućce, serwetki) dostosowane do liczby uczestników wydarzenia. 3. Zapewnienia 2-godzinnej oprawy muzycznej o charakterze świątecznym. zad 5.: „Każde pokolenie ma swój czas…” Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: 15-16 sierpnia 2020 r., Wykonawca zostanie poinformowany o godzinie wydarzenia na miesiąc przed realizacją zadania, Miejsce: teren przy skrzyżowaniu ul. Podmiejska i św. Maksymiliana. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest w dniu 15 sierpnia 2020 r. do: 1. Zapewnienia przez cały czas trwania wydarzenia programu muzycznego z muzyką „na żywo” o charakterze biesiadnym o łącznym czasie występów min. 2 godziny (plus ewentualne bisy). 2. Zapewnienia usługi didżejskiej wykonywanej przez co najmniej dwie osoby o łącznym czasie występów min. 6 godziny (plus ewentualne bisy). 3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych. 4. Zapewnienia obsługi akustycznej wydarzenia zgodnej z riderem technicznym artystów występujących podczas wydarzenia. 5. Zapewnienia ochrony osób i mienia przez co najmniej 4 pracowników profesjonalnej ochrony przez cały okres wydarzenia. 6. Zapewnienia 4 szt. namiotów wraz z transportem, montażem i demontażem o wymiarach co najmniej 12 m x 6 m wysokość szczytu 3,10m z oświetleniem (minimum 3 punkty świetlne) wraz z 60 kompletami ławostołów o wymiarach co najmniej 2,20 cm x 50 cm. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest w dniu 16 sierpnia 2020 r. do: 1. Zapewnienia przez cały czas trwania wydarzenia programu muzycznego z muzyką „na żywo” wzbogacającego program artystyczny składającego się z występu co najmniej 1 artysty (innego niż artysta występujący w dniu 15 sierpnia) znanego ze Śląskiej Listy Przebojów o łącznym czasie trwania min. 1,5 godziny. 2. Zapewnienia muzyki mechanicznej o charakterze biesiadnym o łącznym czasie trwania 3,5 godzin. 3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych. 4. Zapewnienia obsługi akustycznej wydarzenia zgodna z riderem technicznym artystów występujących podczas wydarzenia. 5. Zapewnienia ochrony osób i mienia, przez co najmniej 4 pracowników profesjonalnej ochrony przez cały okres wydarzenia. 6. Zapewnienia 4 szt. namiotów wraz z transportem, montażem i demontażem o wymiarach co najmniej 12 m x 6 m wysokość szczytu 3,10 m z oświetleniem (minimum 3 punkty świetlne) wraz z 60 kompletami ławostołów o wymiarach co najmniej 2,20 cm x 50 cm. Szczegółowe informacje dotyczące budżetu obywatelskiego w zakresie powyższych zadań dostępne są pod adresem: https://www.rybnik.eu/dla-mieszkancow/aktualnosci/aktualnosc/budzet-obywatelski-wyniki-glosowania-2/ Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie zabudowy punktu szczepień przeciw Covid-19
Dodano: 2021-05-04 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt – psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2021 roku
Dodano: 2020-12-02 - Świadczenie usług wykonywania prac pomocniczych, napraw, remontów i konserwacji w stanowiskach badawczych dla Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicac
Dodano: 2020-03-12 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt – psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt
Dodano: 2019-12-02 - Kompleksowa organizacja wydarzeń organizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zad. 1 - Tworzymy kulturę w Ochojcu zad. 2 - Organizacja festynu rodzinno-odpustowego dla mieszkańców Rybnickiej Kuźni zad. 3 - Festyn Dni Wielopola 2019 zad. 4 - Kulturalny Zamysłów – integracja mieszkańców poprzez sport i kulturę zad. 5 - Spotkanie integracyjne z seniorami 2019 zad. 6 - Festyn dzielnicowy – Majówka 2019 zad. 7 - Północ – dzielnica aktywnego wypoczynku zad. 8 - Festyn rodzinny dzielnicy Smolna zad. 9 – Rozśpiewany Radziejów – cykl imprez artystycznych promujących kulturę „wysoką” zad. 10 – Fungopolis – miasto grzybów zwalczających smog! Edukacyjny plac zabaw zad. 11 – Tak dla Boguszowic Starych – integracja lokalnej społeczności. Organizacja wydarzeń kulturalnych dla mieszkańców.
Dodano: 2019-04-09 - Wykonanie kompleksowej usługi demontażu, przewozu, wynajmu pomieszczeń magazynowych, przechowania oraz powtórnym montażem maszyn i urządzeń we wskazanych miejscach.
Dodano: 2019-03-27 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt – psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt na rok 2019
Dodano: 2018-12-12 - Świadczenie usług wykonywania prac pomocniczych na stanowiskach badawczych dla Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach
Dodano: 2018-10-23 - Kompleksowa organizacja wydarzeń organizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zad. 1 - „Tworzymy kulturę w Ochojcu” zad. 2 - „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” zad. 3 - „Pogodne Buzowice” zad. 4 - „Atrakcje z EKO planety” zad. 5 - „Organizacja festynu rodzinno – odpustowego dla mieszkańców Rybnickiej Kuźni” zad. 6 - „Festyn Dni Wielopola 2018” zad. 7 - „Kulturalny Zamysłów. Integracja mieszkańców przez sport i kulturę oraz rozbudowa projektu RAJZAPUNKT” zad. 8 - „RAZEM JEST WESELEJ” zad. 9 - „Festyn z okazji „Dnia Dziecka” zad. 10 - „Spotkanie integracyjne z seniorami 2018” zad. 11 - „Ogród zabaw „ZABAWOWE ZOO” wraz z integracją społeczno-kulturalną dzielnicy Boguszowice-Osiedle” zad. 12 - „Festyn dzielnicowy – Majówka 2018 r.” zad. 13 - „Północ – dzielnica aktywnego wypoczynku” zad. 14 - „Festyn na Smolnej” zad. 15 - „Integracja mieszkańców dzielnicy Zebrzydowice poprzez organizacje imprez środowiskowych w roku 2018”
Dodano: 2018-03-09 - Usługa serwisu akwariów
Dodano: 2017-05-18