Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa szaletu publicznego przy ul. Zegadłowicza w Szczecinie

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa szaletu publicznego przy ul. Zegadłowicza w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa szaletu publicznego przy ul. Zegadłowicza w Szczecinie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zapewnienie obsługi osobowej w godzinach otwarcia, tj.: - od dnia zawarcia umowy do 28.02.2010 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 - 16.00, - od 01.03.2010 r. do 31.03.2010 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 - 17.00, - od 01.04.2010 r. do 30.09.2010 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 - 20.00, - od 01.10.2010 r. do 31.10.2010 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 - 18.00, - od 01.11.2010 r. do 30.11.2010 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 - 17.00, - od 01.12.2010 r. do 31.12.2010 r., poniedziałek - niedziela, w godz. 8.00 - 16.00, 2) utrzymanie szaletu publicznego wraz z wyposażeniem w należytym stanie sanitarnym i estetycznym, zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, przepisami p.poż., oraz bieżącą dezynfekcję pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, 3) wyposażenie szaletu publicznego w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, mydło, środki czystości i dezynfekująco - odkażające, itp., 4) utrzymanie urządzeń sanitarnych w stałej sprawności, w tym wykonywanie drobnych czynności konserwatorskich, tj. m. in. wymiana wężyków, uszczelek, przepalonych żarówek, itp., 5) udrażnianie przewodów kanalizacyjnych we własnym zakresie wewnątrz pomieszczeń szaletu, 6) utrzymanie na bieżąco w czystości i porządku terenu bezpośrednio przyległego do szaletu publicznego, tj. m.in. zamiatanie, odśnieżanie, posypywanie piaskiem, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ o nie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach