Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kserokopiarek eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej

Prokuratura Generalna ogłasza przetarg

  • Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 12 51 390 , fax. 22 12 51 313
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Generalna
    ul. Rakowiecka 26/30 26/30
    02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 12 51 390, fax. 22 12 51 313
    REGON: 14216703000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kserokopiarek eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kserokopiarek - eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej, w budynkach w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30 oraz ul. Krasińskiego 65. 2.Pod pojęciem kompleksowej obsługi serwisowej rozumie się konserwację i bieżące naprawy. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z dwóch części. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wyborem, na wybraną część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. CZĘŚĆ I zamówienia - Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących polegająca na: 1) przegląd wszystkich podzespołów urządzeń; 2) wewnętrzne i zewnętrzne czyszczenie urządzenia; 3) czyszczenie wnętrza urządzenia: komory kasety z tonerem, komory podajników papieru, komory utrwalacza, wałki, rolki, separatory oraz wszystkich mechanizmów wpływających na poprawną pracę urządzenia i prawidłową jakość wydruków; 4) czyszczenie powierzchni zewnętrznych: obudowa, podajniki, wyświetlacze, przyciski itp. 5) wymiana zużytych materiałów eksploatacyjnych, za wyjątkiem tonerów/tuszy, które zapewnia Wykonawca; 6) smarowanie elementów ruchomych (przekładnie, wałki itp.); 7) regulacja jakości kopii; 8) kontrola działania urządzenia; 9) bieżące naprawy; 10) testy poprawności działania urządzenia oraz poprawności drukowania. CZĘŚĆ II zamówienia - Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek polegająca na: 1) przegląd wszystkich podzespołów kserokopiarki; 2) wewnętrzne i zewnętrzne czyszczenie urządzenia; 3) czyszczenie wszystkich układów i zespołów kserokopiarki; 4) wymiana zużytych materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów/tuszy; 5) smarowanie części mechanicznych urządzenia; 6) regulacja jakości kopii; 7) kontrola działania urządzenia; 8) bieżące naprawy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / Wykaz urządzeń których obsługa serwisowa dotyczy przedstawiono w: Załączniku nr 1A do SIWZ - dla Części I zamówienia, Załączniku Nr 1B do SIWZ - dla Części II zamówienia. 5.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w: Załączniku Nr 2A do SIWZ - dla Części I zamówienia Załączniku Nr 2B do SIWZ - dla Części II zamówienia - Wzór Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach