Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa inwestorska robót budowlanych objętych inwestycją pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3340Z od granicy powiatu do miejscowości Sławoborze - dla etapu 2, 3, 4, 5

Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-300 Świdwin, ul. Podmiejska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 365 23 99 , fax. 94 365 64 54
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie
    ul. Podmiejska 18
    78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 365 23 99, fax. 94 365 64 54
    REGON: 33096520700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiatswidwinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa inwestorska robót budowlanych objętych inwestycją pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3340Z od granicy powiatu do miejscowości Sławoborze - dla etapu 2, 3, 4, 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa inwestorska robót budowlanych objętych inwestycją pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3340Z od granicy powiatu do miejscowości Sławoborze - dla etapu 2, 3, 4, 5 w zakresie określonym w dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.bip.pzd.powiatswidwinski.pl – zamówienia publiczne, postępowanie nr ZPR-442/3/2020 w tym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie wykonywał usługę poprzez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym zamówieniem tj.: - Inspektorem nadzoru w branży drogowej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych). - Inspektorem nadzoru w branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych). UWAGA: Wszystkie osoby przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim, w przeciwnym wypadku Wykonawca na własny koszt udostępni dla Zamawiającego tłumacza ze znajomością języka obcego w zakresie ww specjalności. Koordynatorem zespołu Inspektorów będzie Inspektor branży drogowej. Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę następujących czynności: 1) Obecność na placu budowy w zależności od potrzeb, niemniej jednak w razie konieczności odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, robót zgłaszanych do odbioru wpisem do dziennika budowy, oraz na każde żądanie Zamawiającego w uzgodnionym z nim terminie i organizowanie spotkań koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót budowlanych i Inwestora. 2) Nadzór Inwestorski nad realizacją robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i innych przepisów wykonawczych tj.: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorem projektu budowlanego, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbiorów robót budowlanych, e) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 3) Sprawdzanie robót wykonanych, kontrola ich zgodności z dokumentacją techniczną, harmonogramem rzeczowo-finansowym i zakresem robót wykonanych. 4) Podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektem stałej organizacji ruchu, obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych. 5) W razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzenie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych aktualnego stanu robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym. 6) Rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu. 7) Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji. 8) Po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w przepisach i umowie prób i sprawdzeń, potwierdzenie w dzienniku budowy zapisu Kierownika budowy o gotowości robót do odbioru częściowego lub końcowego oraz o należytym wykonaniu robót i uporządkowaniu terenu budowy przez Wykonawcę robót budowlanych. 9) Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru częściowego lub końcowego. 10) Rozpisanie i udział w dokonaniu czynności odbiorów przedmiotu umowy i przekazaniu Zamawiającemu. 11) Udział w przeglądach gwarancyjnych bez dodatkowego wynagrodzenia. 12) Zamawiający ustala, że obowiązującą i wiążącą obie strony jest korespondencja elektroniczna wysyłana z adresu Inwestora, Wykonawcy robót budowlanych, Inspektora nadzoru oraz wymaga, aby Wykonawca reagował na każdą wiadomość wysłaną przez Inwestora lub Wykonawcę robót budowlanych nie później niż w ciągu 24 godzin od jej wysłania oraz niezwłocznie potwierdzał jej otrzymanie. Kopię korespondencji elektronicznej z Wykonawcą robót budowlanych należy wysyłać Zamawiającemu (z wyjątkiem przypadku, gdy termin upływa w dzień wolny od pracy, wtedy reakcja musi nastąpić nie później niż do godz. 12 00 następnego dnia roboczego – soboty traktuje się jako dni robocze). 13) Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty związane z realizacją umowy dostarczone były Zamawiającemu w formie plików doc., xls, pdf, a w przypadku, gdy dokumenty wymagają podpisu w formie skanu w formacie pdf oraz w formie papierowej. 14) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć do realizacji niniejszego zamówienia osoby wskazane w ofercie Wykonawcy z „wykazu osób”. Zmiana którejś z tych osób w trakcie realizacji zamówienia musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w SIWZ. Zamawiający informuje, że rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy dla etapu 2,3,4,5 odbędzie się dwoma fakturami tj. fakturą częściową oraz fakturą końcową. Wysokość wynagrodzenia za usługę obliczana będzie proporcjonalnie do zaawansowania finansowego wypłacanego przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy robót budowlanych. Faktura częściowa musi być wystawiona dla: ETAPU 2 do dnia 31.07.2021r. ETAPU 3 do dnia 31.07.2022r. ETAPU 4 do dnia 31.07.2023r. ETAPU 5 do dnia 31.07.2024r. natomiast faktura końcowa po zakończeniu i odbiorze danego etapu. Zamawiający nie określa zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z uwagi, iż charakter czynności realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie uzasadnia wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 pkt. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040, 1043 i 1495).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca bez wezwania ze strony Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ - wzór). W przypadku, gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww oświadczenie należy złożyć w oryginale. W sytuacji wspólnego ubiegania się o zmówienie powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach