Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięć inwestycyjnych Powiatu Świdwińskiego

Powiat Świdwiński ogłasza przetarg

  • Adres: 78300 Świdwin, ul. Mieszka I
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3650301, 3650335 , fax. 943 650 330
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdwiński
    ul. Mieszka I 16
    78300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3650301, 3650335, fax. 943 650 330
    REGON: 33092078800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatswidwinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięć inwestycyjnych Powiatu Świdwińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie realizowane będzie w ramach: Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Priorytet: 9 Infrastruktura publiczna Działanie: 9.7 Ośrodki popularyzujące naukę w ramach Kontraktów Samorządowych Tytuł projektu: „Stworzenie Centrum Popularyzującego Naukę na obszarze Strefy Centralnej w Świdwinie” 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Stworzenie Centrum Popularyzującego Naukę na obszarze Strefy Centralnej w Świdwinie”. 2. Zakres i opis robót inwestycji przeznaczonej do nadzoru: Adres obiektu: ul. Mieszka I 17a, 78-300 Świdwin Dz. nr 12/2, 12/4 obręb 012 Świdwin Inwestycja objęta jest dwoma odrębnymi projektami, z czego pierwsze opracowanie dotyczy remontu i nadbudowy istniejącego budynku przyległego do budynku Starostwa Powiatowego w Świdwinie celem stworzenia Centrum Popularyzującego Naukę na obszarze Stefy Centralnej, natomiast opracowanie drugie jest projektem dotyczącym dobudowy pomieszczenia, w którego skład wchodzi: część wejściowa, część szatniowa oraz kasy. Pomieszczenie to przejmie funkcję wejścia głównego do Centrum Popularyzującego Naukę na obszarze Stefy Centralnej. I. Budynek istniejący (remont, nadbudowa): 1) Branża konstrukcyjno – budowlana: a) roboty rozbiórkowe, b) podbicie istniejących ław kamiennych betonem, c) wydzielenie następujących kondygnacji: • przyziemie – w skład, którego wchodzi 12 pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej wynoszącej 253,89 m2 • parter – w skład, którego wchodzi 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej wynoszącej 272,61 m2 • loża – w skład, której wchodzą 4 pomieszczenia o łącznej powierzchni użytkowej wynoszącej 141,26 m2 • poddasze – w skład, którego wchodzi 7 pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej wynoszącej 284,38 m2 d) nadbudowa wraz z wymianą konstrukcji dachu na stalowe ramy, ściany nadbudowy wykonać z systemowej szklanej elewacji, e) wymiana oraz uzupełnienie stolarki okiennej, montaż drzwi, f) wykonanie izolacji przeciwwodnych, g) wykonanie izolacji termicznych i akustycznych, h) wykonanie posadzek, i) wykonanie schodów, j) wykończenie wewnętrznych ścian i sufitów, k) remont elewacji, l) wykonanie przejść pomiędzy budynkiem Centrum Nauki, a budynkiem Starostwa Powiatowego w Świdwinie. 2) Branża sanitarna: a) wykonanie instalacji ppoż., b) wykonanie instalacji zimnej wody, c) wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej, d) wykonanie instalacji solarnej do przygotowywania c.w.u., e) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, f) montaż instalacji wentylacji mechanicznej, g) wykonanie instalacji c.o. z węzłem cieplnym, h) wykonanie instalacji gazu sprężonego. 3) Branża elektryczna: a) wykonanie głównego zasilania budynku, b) wykonanie uziomu otokowego, c) wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia, d) wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia ewakuacyjnego, e) wykonanie instalacji gniazd wtykowych, f) wykonanie instalacji oddymiania, g) wykonanie instalacji niskoprądowej (inst. strukturalna, inst. przywoławcza w łazienkach dla inwalidów), h) wykonanie instalacji odgromowej. II. Budynek projektowany – powierzchnia użytkowa – 102,82 m2: 1) Branża konstrukcyjno – budowlana: a) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, b) wykonanie stóp oraz ław fundamentowych, c) wykonanie ścian osłonowych – drewno klejone, warstwy zewnętrzne: panele kompozytowe i szklane fasady, d) wykonanie podłogi na gruncie, e) wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem, f) montaż drzwi zewnętrznych, g) obróbki blacharskie, h) wykonanie opaski wokół budynku, i) projekt i wykonanie logo dla Centrum Popularyzującego Naukę na obszarze Stefy Centralnej, j) wykończenie wnętrza. 2) Branża sanitarna: a) wykonanie instalacji c.o. zasilanej z projektowanego węzła wg. odrębnego opracowania. 3) Branża elektryczna: a) doposażenie RG zaprojektowanej wg. odrębnego opracowania – patrz projekt remontu i nadbudowy budynku istniejącego – w niezbędne aparaty, b) wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia, c) wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ewakuacyjnego, d) wykonanie instalacji gniazd wtykowych, e) montaż elektrycznej kurtyny powietrznej, f) wykonanie instalacji teletechnicznej podłączonej do projektowanej instalacji logicznej w budynku głównym, g) wykonanie uziomu otokowego i fundamentowego budynku, h) wykonanie instalacji odgromowej. Cześć 2 Zamówienie realizowane będzie w ramach: Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Priorytet: 9 Infrastruktura publiczna Działanie: 9.9 Infrastruktura szkolnictwa zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych Tytuł projektu: „Dostosowanie infrastruktury szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy na obszarze Strefy Centralnej na terenie powiatu świdwińskiego”. 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Remont i przebudowa bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Świdwinie”. 2. Zakres i opis robót inwestycji przeznaczonej do nadzoru: a) remont i przebudowa budynku hali, budowa urządzeń budowlanych oraz zmiana sposobu użytkowania części hali na halę warsztatowo – edukacyjną na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych CKP im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie Adres obiektu: ul. Szczecińska , 78-300 Świdwin Dz. nr 24/5, 24/7, 24/9, 24/3 obręb 013 Świdwin Pow. zabudowy: 557 m2 Kubatura: 3 378 m3 b) remont i przebudowa budynku warsztatowego Zespołu Szkół Rolniczych CKP im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie Adres obiektu: ul. Szczecińska 88, 78-300 Świdwin Dz. nr 2/4, 12/4 obręb 013 Świdwin Pow. zabudowy: 1 185,92 m2 Kubatura: 4 298,66 m3 Inwestycja objęta jest dwoma odrębnymi projektami budowlanymi. Całość przedsięwzięcia obejmującego oba opracowania realizowana jest w ramach projektu pn.: „Dostosowanie infrastruktury szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy na obszarze Strefy Centralnej na terenie powiatu świdwińskiego” I. Budynek hali, o której mowa w pkt. 2 ppkt. a): 1) Branża konstrukcyjno – budowlana: a) rozbiórka istniejących i wykonanie nowych ścian działowych i nośnych wewnętrznych wraz z posadowieniem na fundamencie żelbetowym, b) nadmurowanie istniejących ścian zewnętrznych, c) wykonanie otworów okiennych i drzwiowych oraz bram wraz z montażem stolarki, d) docieplenie części ogrzewanej budynku styropianem i wełną mineralną e) oczyszczenie i konserwacja wraz z malowaniem konstrukcji stalowej ścian i dachu, f) częściowe rozebranie i wykonanie posadzek wraz z izolacjami poziomymi, g) wykonanie sufitów w części ogrzewanej, h) wykonanie systemowych betonowych przewodów wentylacyjnych, i) wydzielenie pomieszczeń edukacyjnych (agrotronika, pracownia maszyn rolniczych), j) wydzielenie pomieszczeń obsługujących część edukacyjno – warsztatową (szatnie, toalety, pom. socjalne dla nauczycieli, pom. porządkowe, komunikacja, magazyn sprzętu rolniczego, magazyn narzędzi), k) ułożenie glazury w szatniach i pomieszczeniach sanitarnych, l) zagospodarowanie terenu (utwardzenia z płyt betonowych, wykonanie miejsc postojowych, wykonanie ogrodzenia). 2) Branża sanitarna: a) montaż i wyposażenie szafki gazowej w gazomierz i zawór główny, b) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, c) wykonanie przyłącza wodociągowego, d) wykonanie wewnętrznych instalacji wody zimnej i wody ciepłej, e) wykonanie przyłącza oraz instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej, f) wykonanie instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej, g) wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem kotła gazowego kondensacyjnego jednofunkcyjnego, h) wykonanie zewnętrznej instalacji p.poż., i) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej. 3) Branża elektryczna: a) wykonanie zasilenia rozdzielnicy głównej budynku, b) montaż rozdzielnicy głównej, c) montaż wyłączników p.poż., d) wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, e) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, f) wykonanie instalacji gniazd wtykowych, g) wykonanie instalacji zasilania bram, h) wykonanie instalacji zasilania wentylatorów, i) wykonanie instalacji strukturalnej, j) wykonanie instalacji monitoringu, k) wykonanie instalacji alarmowej. II. Budynek hali, o której mowa w pkt. 2 ppkt. b): 1) Branża konstrukcyjno – budowlana: a) demontaż istniejącej bramy wjazdowej wraz z wykonaniem nowej wraz z drzwiami wejściowymi, b) uzupełnienie tynków na ścianach, c) wykonanie nowych powłok malarskich na powierzchni ścian murowanych, sufitu oraz konstrukcji żelbetowej budynku. 1) Branża sanitarna: a) remont istniejącej instalacji c.o., b) modernizacja instalacji p.poż., c) montaż instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej. 2) Branża elektryczna: a) montaż nowej rozdzielnicy głównej zasilanej z istniejącego WLZ, b) montaż wyłączników p.poż., c) wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, d) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, e) wykonanie instalacji gniazd wtykowych, f) wykonanie instalacji zasilania bramy wjazdowej, g) wykonanie instalacji zasilania wentylatorów, h) wykonanie instalacji monitoringu. Część 3 Zamówienie realizowane będzie w ramach: Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Priorytet: 1 Gospodarka, innowacje, nowoczesne technologie Działanie: 1.13 Tworzenie i rozbudowa infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego w ramach Kontraktów Samorządowych Tytuł projektu: „Utworzenie i uzbrojenie strefy aktywności biznesowej” 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Utworzenie i uzbrojenie strefy aktywności biznesowej”. 2. Zakres i opis robót inwestycji przeznaczonej do nadzoru: Adres obiektu: adres obiektu: ul. Spółdzielcza, 78-300 Świdwin, dz. nr 10/5, 10/6, 10/7, 10/8, 10/9, 10/10, 10/11, 10/12, 10/13 obręb 004 Świdwin Przedmiotem inwestycji są następujące zadania do wykonania (forma zaprojektuj i wybuduj): a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, b) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, o której mowa w ppkt. a), c) pełnienie nadzoru autorskiego dla ww. zadania. 3. Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę m.in. następujących czynności: 1) Przygotowanie zgodnie z wymogami Zamawiającego, raportów okresowych i końcowych oraz informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność oraz wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu, których zażądają instytucje uczestniczące w realizacji projektu w terminie minimum 2 dni przed planowanym terminem przekazania dokumentów. 2) Przygotowanie dokumentów do kontroli i udział w kontroli przeprowadzanej przez instytucje uczestniczące w realizacji projektu. 3) Obecność na placu budowy, nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego i organizowanie nie rzadziej niż raz w miesiącu (przed podpisaniem protokołu zaawansowania robót) spotkań koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót budowlanych i Inwestora. 4) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5) Dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorami projektu budowlanego. 6) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami STWiOR), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 7) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania. 8) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 9) Sprawdzanie kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodności z dokumentacją techniczną i zakresem robót wykonanych. 10) Wykonywanie dokumentacji fotograficznej obiektów (zdjęcia opatrzone datą) wraz z postępem robót ze wskazanych przez Zamawiającego ujęć, opisywanie zdjęć i przesyłanie Zamawiającemu. 11) Sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zapłaty Zamawiającemu. 12) Podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych. 13) W razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzić wspólnie z Wykonawcą robót aktualny stan robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym. 14) Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu. 15) Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji. 16) Po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w przepisach i umowie prób i sprawdzeń potwierdzenie w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru oraz należyte wykonanie urządzenia i uporządkowania terenu budowy. 17) Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru. Czynności dodatkowe: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty związane z realizacją umowy dostarczone były Zamawiającemu w formie plików doc., xls, pdf, a w przypadku, gdy dokumenty wymagają podpisu w formie skanu w formacie pdf oraz w formie papierowej. Każdy z dokumentów musi być opisany i oznaczony wg. schematu ustalonego przez Zamawiającego. 2) Zamawiający ustala, że obowiązującą i wiążącą obie strony jest korespondencja elektroniczna wysyłana z adresu inwestora, wykonawcy robót budowlanych i inspektora nadzoru oraz wymaga, aby Wykonawca reagował na każdą wiadomość wysłaną przez inwestora lub wykonawcę robót budowlanych nie później niż w ciągu 18 godzin od jej wysłania oraz niezwłocznie potwierdzał jej otrzymanie. Kopię korespondencji elektronicznej z wykonawcą robót budowlanych należy wysyłać Zamawiającemu (z wyjątkiem przypadku, gdy termin upływa w dzień wolny od pracy, wtedy reakcja musi nastąpić nie później niż do godz. 12.00 następnego dnia roboczego – soboty traktuje się jako dni robocze).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach