Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowo-kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3682461 , fax. 034 3682461, 3651290
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o.
    ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24 24
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3682461, fax. 034 3682461, 3651290
    REGON: 15140560700010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność gminy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowo-kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowo-kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie, obejmująca: a) w zakresie obsługi bankowej: - otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego, - otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych ilości do 14 szt., - wdrożenie i realizacja systemu elektronicznej obsługi bankowej Zamawiającego, umożliwiającej wydawanie w postaci komunikatów elektronicznych dyspozycji dotyczących rachunków bankowych oraz zapewniającej informację o stanie tych rachunków i dodatkowych na nich operacjach, - udzielanie kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 1 000 000 PLN słownie: jeden milion z uwzględnieniem bieżącej zdolności kredytowej Zamawiającego, - realizacja przelewów elektronicznych, - przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych przez Zamawiającego, - świadczenie innych usług bankowych, b) w zakresie obsługi kasowej: - przyjmowanie wpłat gotówkowych od usługobiorców Zamawiającego właścicieli, najemców, - zapewnienie elektronicznego systemu umożliwiającego jednoznaczną identyfikację płatności wpływających na rachunek bankowy z jednoczesną możliwością automatycznego zaksięgowania w systemie ewidencji księgowej Zamawiającego, - zapewnienia dodatkowego internetowego systemu elektronicznego online. 2. W celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a) zapewnienia punktów kasowych, których ilość oraz godziny otwarcia (również w godzinach popołudniowych) umożliwiają płynną obsługę usługobiorców Zamawiającego - ilość i lokalizację punktów kasowych w poszczególnych obszarach miasta określa załącznik nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) zapewnienia wpływu środków finansowych z punktów kasowych na rachunek bankowy Zamawiającego do 24 godzin od dokonania wpłaty, c) zapewnienia identyfikacji wpływów niezależnie od sposobu i miejsca zapłaty, d) zastosowania systemu elektronicznego dokonywania przelewów zapewniającego: - bezpieczeństwo, - ochronę dostępu haseł, - każdorazowe kodowanie transmisji danych, - możliwość podawania aktualnych danych o wysokości sald, wolnych środkach i obrotach na wszystkich rachunkach, - realizację zleceń w systemie zapewniającym obciążanie rachunków i uznanie wierzyciela w dniu złożenia dyspozycji, - wykonywanie analiz raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich wydruku, e) zapewnienia bieżącego serwisu systemu. 3. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) szacunkowa ilość indywidualnych wpłat gotówkowych dokonywanych miesięcznie przez usługobiorców Zamawiającego wynosi 20 000 szt. słownie: dwadzieścia tysięcy a szacunkowa łączna wartość tych wpłat to kwota 8 000 000 PLN słownie: osiem milionów PLN w skali miesiąca , b) szacunkowa wysokość miesięcznych obrotów na rachunku podstawowym (str Wn) wynosi 15 000 000 PLN słownie: piętnaście milionów PLN, c) szacunkowa ilość wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego w skali miesiąca wynosi 8 do 10 szt. - jednorazowa wysokość wypłaty nie przekracza 15 000 PLN słownie złotych: piętnaście tysięcy PLN, d) szacunkowa ilość przelewów w skali miesiąca dokonywanych przez Zamawiającego konta podstawowego - ok. 2 000 szt. słownie: dwa tysiące. 4. Zasady ustalenia wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy, 2) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym, za wykonanie wszystkich czynności i spełnienie wymagań określonych w pkt III.4.2) Specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą niżej podane ceny: a) oferowana jednostkowa cena za przyjęcie wpłaty gotówkowej z zagwarantowaniem elektronicznego systemu umożliwiającego jednoznaczną identyfikację płatności wpływających na rachunek bankowy z jednoczesną możliwością automatycznego zaksięgowania ich w systemie ewidencji księgowej Zamawiającego (A) brutto zł, b) oferowana cena jednostkowa za realizację przelewu elektronicznego (B) brutto zł, c) miesięczna cena za otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego (C) brutto 30zł, d) miesięczna cena za otwarcie i prowadzenie rachunku pomocniczego (D) brutto 10zł, e) miesięczna cena za wdrożenie i realizację systemu elektronicznej obsługi bankowej Zamawiającego umożliwiającej wydawanie w postaci komunikatów elektronicznych dyspozycji dotyczących rachunków bankowych oraz zapewniającej informację o stanie tych rachunków i dokonywanych na nich operacjach (E) brutto 140 zł, f) miesięczna cena za internetowy system elektroniczny online (F) brutto 50 zł, g)cena jednostkowa za dokonanie wypłaty gotówkowej przez zamawiającego(G) brutto 5 zł. 3) wyliczenie należnego Wykonawcy wynagrodzenia (W) za okres rozliczeniowy będzie dokonywane zgodnie ze wzorem: W = A x ilość wpłat + B x ilość przelewów + C + D x ilość rachunków + E + F + G x ilość wypłat gdzie: A, B - ceny oferowane C, D, E, F, G - ceny ryczałtowe niezmienne w trakcie realizacji zamówienia ustalone przez Zamawiającego i przyjęte przez Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcie XIV SIWZ. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci: a) Oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub , b) Oryginału dokumentu będącego każdą inną formą wadium może zostać dostarczony przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert lub też może być załączony do oferty Wykonawcy. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną, niepodlegającą przeniesieniu na osoby trzecie i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Z treści dokumentu załączonego do oferty winno wynikać nie budzące wątpliwości zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku gdy oferta Wykonawcy zostanie wybrana, a Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego o treści jak w załączniku nr 7 do Specyfikacji i na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): a) nazwę i adres Zamawiającego, b) oznaczenie (numer) postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania (tytuł przetargu), d) termin ważności wadium - odpowiadający terminowi związania ofertą. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach