Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Stara Kamienica oraz jej jednostek organizacyjnych

Gmina Stara Kamienica ogłasza przetarg

  • Adres: 58512 Stara Kamienica, Stara Kamienica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 75 14 337 , fax. 75 75 14 337
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Kamienica
    Stara Kamienica 41
    58512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie
    tel. 75 75 14 337, fax. 75 75 14 337
    REGON: 23082173000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stara-kamienica.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Stara Kamienica oraz jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest w latach 2018-2022 obsługa bankowa budżetu Gminy Stara Kamienica niżej wymienionych jednostek organizacyjnych, tj.: a) Urząd Gminy w Starej Kamienicy, b) Szkoła Podstawowa w Barcinku, c) Szkoła Podstawowa w Kopańcu, d) Szkoła Podstawowa w Starej Kamienicy, e) Szkoła Podstawowa w Wojcieszycach f) Przedszkole Publiczne w Starej Kamienicy g) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starej Kamienicy, h) Gminna Biblioteka Publiczna w Starej Kamienicy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy celowych, w tym rachunków związanych z realizacją zadań finansowanych ze środków własnych gminy, budżetu UE i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi, 2) prowadzeniu obsługi budżetu za pomocą elektronicznego systemu obsługi bankowej poprzez: a) realizowanie poleceń przelewu w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków oraz archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonywania operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu, b) możliwość generowania i wydruku wyciągów bankowych z ustaleniem salda, na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji przelewu, c) dostarczanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej po zakończeniu każdego dnia operacyjnego generowanych dla każdego rachunku odrębnie, d) zapewnienie bez dodatkowych opłat dostawy i instalacji oprogramowania we wszystkich jednostkach, w tym przeszkolenie personelu w zakresie obsługi systemu, bieżącą aktualizację i obsługę serwisową oprogramowania, bezzwłoczne usuwanie awarii systemu, e) w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizację przelewów w formie dokumentu papierowego, f) zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu, g) lokowanie środków na lokatach krótko i długoterminowych dostępnych w ofercie banku, h) udostępnienie usługi pozwalającej importować dane do systemu finansowo – księgowego Zamawiającego dotyczące jednoznacznej identyfikacji osoby wpłacającej oraz rodzaj należności dla budżetu gminy (masowe płatności ) oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego. 3) Bank będzie potrącał należne mu prowizje i opłaty bankowe z właściwego rachunku podstawowego Zamawiającego. 4) Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji za: a) otwarcie rachunków Gminy Stara Kamienica i rachunków gminnych jednostek organizacyjnych, b) zamknięcie rachunków pomocniczych, c) realizację poleceń przelewu w wersji elektronicznej i papierowej w ramach banku obsługującego Gminę Stara Kamienica i jej jednostek organizacyjnych, d) przyjmowanie wpłaty płatników podatków, opłat i innych należności na rzecz Gminy Stara Kamienica i jednostek organizacyjnych, e) wydawanie blankietów czekowych, f) obsługę płatności masowych, w tym niepobieranie prowizji od wpłat podatków, opłat i innych należności na rzecz Gminy Stara Kamienica i jej jednostek organizacyjnych, g) wydawanie zaświadczeń, opinii, aneksów itp. związanych z obsługą bankową rachunków, a wynikających z wewnętrznych uregulowań banku, 5) Uruchomienie na wniosek Gminy kredytu w rachunku bieżącym, w wysokości do 2.000.000 zł., najpóźniej do 10 stycznia każdego roku, na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetu w ramach upoważnienia wynikającego z uchwały budżetowej Rady Gminy Stara Kamienica. W 2018 r. uruchomienie kredytu nastąpi najpóźniej do 10.02.2018r. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, tj. na bazie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonej o marżę banku. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie poprzez pobranie ze wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie uruchamiany- w razie potrzeby – na takich samych warunkach, bez konieczności badania zdolności kredytowej po przedstawieniu opinii RIO do projektu Uchwały Budżetowej. 6) Prowadzenie Punktu Kasowego w siedzibie Zamawiającego w lokalu, który udostępni Zamawiający na podstawie umowy najmu. Zamawiający informuje, iż miesięczna stawka czynszu za wynajem lokalu będzie przedmiotem dodatkowych negocjacji z Wykonawcą po podpisaniu umowy o prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy Stara Kamienica i jej jednostek organizacyjnych , przy czym maksymalną miesięczną stawką czynszu będzie kwota 500,00zł netto + obowiązujący podatek VAT 7) Punkt kasowy powinien pracować w godzinach zbliżonych do godzin pracy Urzędu (tj. Punkt Kasowy powinien być otwarty w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 15:30) 8) Wyposażenie i zabezpieczenie lokalu leży po stronie Wykonawcy. 9) W zakres obsługi kasowej wchodzi przyjmowanie wpłat gotówkowych od interesantów oraz pracowników, dokonywanych na wskazane rachunki gminy i jej jednostek oraz dokonywanie wypłat gotówkowych z tych rachunków. 10) Dopuszcza się możliwość zapłaty za pomocą terminala płatniczego. 11) Poza obsługą kasową, o której mowa w pkt 7 Zamawiający dopuszcza świadczenie innych usług bankowych, o ile nie stoją w sprzeczności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Usługi te mogą być świadczone pod warunkiem, że nie będą kolidować z obsługą kasową, o której mowa jw. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca składając ofertę wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 z późn. zm.) lub inny dokument, na podstawie, którego prowadzona jest działalność w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa bankowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach