Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Prudnickiego

Powiat Prudnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Prudnicki
    ul. Kościuszki 76
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
    REGON: 53141260000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Prudnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego obsługi bankowej budżetu Powiatu Prudnickiego: 1) Prowadzenie rachunku bankowego Powiatu Prudnickiego, rachunków Starostwa Powiatowego i rachunków jednostek organizacyjnych służb, inspekcji i straży. 2) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych związanych z realizacja zadań finansowych ze środków własnych Powiatu oraz współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi, prowadzonych w złotych lub w walutach wymienialnych, a także rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Funduszu Pracy, PFRON i pozostałych według potrzeb. 3) Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 4) Realizacja poleceń przelewów na rachunki w innych bankach oraz miedzy rachunkami Zamawiającego w systemie bankowości elektronicznej w czasie rzeczywistym. Transfer transakcji: a) wychodzących do rozrachunku międzybankowego - zlecenia złożone do 15.30 tego samego dnia, b) przychodzących z rozrachunku międzybankowego do końca dnia. 5) Realizacja przelewów zagranicznych. 6) Naliczanie i dopisywanie odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach w ostatnim dniu miesiąca. 7) Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z przyjmowaniem przelewów uznających rachunki Zamawiającego, dokonanych w złotych i walutach obcych, przychodzących z innych banków krajowych i zagranicznych. 8) Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z zainstalowaniem i uruchomieniem systemu bankowości elektronicznej w jednostkach wymienionych w pkt. 3 . 9) Zerowanie rachunków zgodnie z dyspozycja Kierowników jednostek polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku pozostałych kwot na wskazany rachunek. 10) Niezwłocznie po podpisaniu umowy na kompleksową obsługę bankową budżetu Powiatu Prudnickiego, zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w jednostkach wymienionych w pkt. 3 (ilość stanowisk według zapotrzebowania) 11) Zapewnienie nieodpłatnie przez Wykonawcę bieżącej aktualizacji oprogramowania, obsługę serwisowa oraz przeszkolenie osób wykazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi programu. 12) Kompleksowa obsługę elektroniczna w standardzie, zapewniającym pełne bezpieczeństwo realizowanych transakcji. 13) Kasowa obsługa wypłat zasiłków dla bezrobotnych, którzy nie posiadają kont bankowych w ramach obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku. 14) Kasowa obsługa wpłat gotówkowych dokonywanych przez jednostki wymienione w pkt.3, osoby fizyczne oraz kontrahentów. 15) W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej lub braku łączności z bankiem przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych, składanych w formie papierowej. 16) Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu Powiatu Prudnickiego (dotyczy wyłącznie rachunku bankowego budżetu Powiatu Prudnickiego), określonego corocznie w uchwale budżetowej, w tym w 2019 roku w kwocie 2.000.000zł. od dnia 1 sierpnia do dnia 31 grudnia 2019 roku. Kredyt w rachunku bieżącym będzie udzielany na podstawie odrębnych umów kredytowych każdorazowo i będzie podlegał całkowitej spłacie na koniec roku. Kwota maksymalna takiego kredytu jest corocznie określana w uchwale budżetowej. Z uwagi na roczny charakter budżetu Zamawiający dla celów ofert przyjął, że limit roczny tego kredytu w poszczególnych latach nie powinien przekroczyć 2.000.000zł., do celów obliczenia przyjmuje się że rok ma 365 dni. Kredyt w rachunku bieżącym zaciągany jest wyłącznie w trakcie roku budżetowego, jego stan na początek i koniec roku wynosi 0. 17) Wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie. 18) Potwierdzanie stanu sald na rachunkach. 19) Możliwość generowania wyciągów bankowych z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji na każdy dzień roboczy. 20) Odtwarzanie historii rachunku. 21) Otwarcie nowych rachunków bankowych nastąpi najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych po dniu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego (dotyczy również jednostek podległych). 22) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym według zmiennej stawki WIBOR 1M, notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy plus stała marża Wykonawcy. 23) Prowadzenie depozytów, na których lokowane środki będą oprocentowane w oparciu o stopę WIBID 1M i stała marże Wykonawcy. 24) Udzielanie gwarancji, poręczeń i promes na żądanie Powiatu Prudnickiego w ciągu 2 dni. 25) Opłaty i prowizje za czynności nieuwzględnione w ofercie Wykonawcy, nieprzewidziane w SIWZ, nie będą pobierane. 26) Posiadanie lub utworzenie do dnia 1 sierpnia 2019 r. oddziału lub filii banku na terenie miasta Prudnik. 27) Otwarcie rachunków bankowych Powiatu Prudnickiego i jednostek organizacyjnych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego ( w tym jednostek organizacyjnych) na nowe rachunki wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej. 2. Ilość rachunków bankowych w tym podstawowych i pomocniczych według stanu na dzień 31 maja 2019 r. wynosi 147. 3. Wykaz jednostek organizacyjnych Powiatu Prudnickiego według stanu 31 maja 2019 roku.: 1) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Prudniku, 2) Dom Pomocy Społecznej w Prudniku, 3) Ośrodek Rehabilitacji i Opieki Psychiatrycznej w Racławicach Śląskich, 4) Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Prudniku, 5) Zespół szkół w Głogówku, 6) Zespół Szkół Rolniczych w Prudniku, 7) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Prudniku, 8) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Prudniku, 9) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Prudniku, 10) Powiat Prudnicki/Starostwo Powiatowe w Prudniku, 11) Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku. 12) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku, 13) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Prudniku. Liczba jednostek organizacyjnych oraz ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Jednostki wymienione w pkt. 3 po zakończeniu postepowania, podpiszą oddzielne umowy z Wykonawcą, zgodnie z posiadana kompetencją. 4. Roczne wydatki Powiatu Prudnickiego według stanu na dzień 31.12.2018 r. wynoszą: 1) Budżet Powiatu Prudnickiego /wydatki/- 63.120.177,66zł., 2) PFRON- 522.383zł., 3) Fundusz Pracy- 9.845.002,91zł. Razem: 73.487.563,57zł. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu obsługi bankowej poza wymienionymi w siwz i przedstawionymi w ofercie. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia dla nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego zobowiązany jest zastosować opłaty i prowizje wymienione w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz tj. o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Dokument, zezwolenie potwierdzające posiadanie uprawnień, na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS, które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia ( w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach