Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żołynia, jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023

Gmina Żołynia ogłasza przetarg

  • Adres: 37-110 Żołynia, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 243 018 , fax. 172 243 476
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żołynia
    ul. Rynek 22
    37-110 Żołynia, woj. podkarpackie
    tel. 172 243 018, fax. 172 243 476
    REGON: 69058184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żołynia, jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żołynia i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2024, która obejmuje w szczególności: 4.1 Otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków bankowych,w tym: 1) rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Żołynia ; 2) rachunków podstawowych i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy Żołynia, w tym: - 9 jednostek budżetowych: a) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żołyni b) Zespół Szkół w Żołyni c) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Żołyni d) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Żołyni e) Szkoła Podstawowa w Brzózie Stadnickiej f) Szkoła Podstawowa w Smolarzynach g) Punkt przedszkolny w Kopaniach Żołyńskich h) Przedszkole w Żołyni i) Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żołyni - 2 samorządowych instytucji kultury; a) Gminny Ośrodek Kultury w Żołyni b) Gminna Biblioteka Publiczna w Żołyni Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą umową. 3) rachunków pomocniczych – VAT, prowadzonych dla gminy i wszystkich jednostek organizacyjnych gminy, 4) dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych na wniosek Zamawiającego, 5) rachunków bankowych dla jednostek nowopowstałych. Kosztami obsługi bankowej obciążany będzie rachunek podstawowy budżetu gminy i rachunki podstawowe jednostek organizacyjnych gminy. Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych będzie równe sumie zmiennej stawki WIBID 1M i stałej w całym okresie obowiązywania umowy marży, podanej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie ze złożoną ofertą – załącznik nr 1 do SIWZ. Zmiana oprocentowania środków następować będzie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca . Kapitalizacja odsetek dokonywana będzie codziennie, a odsetki dopisywane będą do rachunków na koniec każdego miesiąca, a w przypadku zamykania rachunków – na dzień ich zamknięcia, do rachunków wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się otworzyć i uruchomić rachunki bankowe Zamawiającego z dniem 1 stycznia 2020 roku. Zamawiajacy zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych śrokdów w innych banach, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy o finansach publicznych. Zamawiający podpisze z Wykonawcą jedną umowę o kompleksowa obsługę bankową dla wszystkich jednostek organizacychjnych wyszczeólnionych powyżej. W ramach otwarcia, prowadzenia i likwidacji rachunków bankowych wykonawca będzie świadczył usługi, jak niżej: 4.1.1 Usługa bankowości elektronicznej, System elektornicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych. W ramach usług Wykonawca zapewni: 1) obsługę w zakresie realizowania operacji bankowych we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym, ekspresowym) oraz systemach (ELIXIR,SORBNET, SWIFT,…) 2) udostępni i wdroży bezpłatnie system bankowości elektronicznej i wszelkie późniejsze jego zmiany, umożliwiający: a) uprawnionym osobom Zamawiającego dostęp w czasie rzeczywistym do informacji o operacjach dokonanych na rachunkach bankowych oraz o saldach tych rachunków, b) składanie poleceń przelewów w granicach posiadanych środków, c) realizację przelewów krajowych w dniu ich złożenia, d) informowania za pośrednictwem systemu użytkowyników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, akltualizacje, przelewy odrzucone przez bank), e) zapewnienia całodobowej ochrony systemu przed atakami cyberprzestępców, f) składanie przelewów z datą przyszłą, ich przeglądania, modyfikowania, usuwania przed wysłaniem do wykonawcy, g) zawiadamiania Zamawiajacego w przypadku planowania jakichkolwiek zmian systemu lub formatu wymiany danych niezbędnych dla prawiodłowego funkcjonowania banku, o takich zmianach Wykonawca musi zawiadomić Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem, pozwalającą na terminową, spokojną modyfikację systemu informatycznego Zamawiającego, h) możliwość importu przelewów przygotowanych w systemach dzidzinowych informatycznych Zamawiającego do systemu bankowego, i) dowolne przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach według różnych kryteriów, w tym co najmniej według: rodzaju operacji, daty, okresu, przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość (w tym także po zakończeniu trwania umowy nie dłużej jednak niż przez 3 lata) przeszukiwania zbioru danych z całego okresu objętego obsługą bankową (4 lat), na potrzeby czego będzie prowadził archiwum, j) sporządzanie wyciągów bankowych ze wszystkich rachunków bankowych za okres jednego dnia, k) sporządzanie wykazu numerów rachunków wirtualnych, przy użyciu których dokonano wpłaty na rachunek Zamawiającego, w ramach usługi systemu płatności masowych, l) otrzymywanie automatycznych informacji o funkcjonowaniu systemu, m.in. o przelewach odrzuconych, zmianach w systemie, awariach i przewidywanym terminie ich usunięcia, ł) zapewnienie codzinnego przepływu/ dostępu do informacji o opieracjach masowych, ich poboru i zaczytania do systemów Zamawiającego, m) umożliwi automatyczną weryfikację rachunkó3.3. bankowych kontrahentów z listą Ministerstwa Minansów – Biała Lista. 3) zapewni dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych: a) odpowiednią ilość instrumentów bankowości elektronicznej (karta, czytnik itp.), zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych (zwłaszcza dla podpisujących przelewy), a także konserwacji, naprawy i wymiany tych instrumentów w sposób niepowodujący przerw w pracy użytkowników, a w przypadku wygaśnięcia ważności dotychczasowych instrumentów, ich zgubienia, zniszczenia czy kradzieży – wykonawca wyda bez dodatkowych opłat jego nowy egzemplarz; b) utrzymanie systemu bankowości elektronicznej w nienagannym stanie technicznym i bezpieczeństwie oraz w standardach powszechnie obowiązujących na rynku; c) aktualizację systemu bankowości elektronicznej, w tym modyfikowanie go i udoskonalanie itp. w miarę pojawiania się nowych rozwiązań, poprawiających jakość obsługi Zamawiającego ; d) telefoniczną pomoc techniczną w przypadku problemów w obsłudze systemu, w godzinach parcy urzędu i jego jednostek, a w przypadku, gdy telefoniczna pomoc techniczna nie będzie wystraczająca, upoważniony pracownik wykonawcy będzie zobowiązany bezpłatnie udzielić pomocy technicznej w siedzibie Zamawiającego; e) alternatywną formę realizowania przelewów w formie elektronicznej w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia, w okresie trwania umowy, zmian dotyczących połączenia systemu bankowego w przypadku zmiany systemu dziedzinowego informatycznego, umożliwiających bezpośrednie przekazywanie informacji (m.in. import, eksport danych, automatyczne wczytywanie przelewów z systemu dziedzinowego informatycznego do systemu bankowego oraz z systemu bankowego do systemu dziedzinowego informatycznego). Powyższe zmiany wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić w ramach prowadzonej obsługi bankowej, bez nakładania na Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji. 4.1.2 Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w ramach której Wykonawca zapewni; 1) przyjmowanie wpłat i realizację wypłat gotówkowych na rzecz Zamawiającego, 2) nie obciążanie płatników prowizjami i innymi kosztami od dokonanych wpłat gotówkowych z tytułu podatków, opłat loklanych i innych nalezności na rzecz gminy i jej jednostek organizacyjnych, 3) realizowanie dowodów wypłat gotówkowych (KW) wystawianych przez Zamawiajacego, 4) kosztami (prowizjami) za w/w wpłaty i wypłaty gotówki obciążany będzie Zamawiający. Prowizja pobierana będzie z rachunku podstawowego gminy i rachunków podstawowych jednostek budżetowych. 5) w jednostce organizacyjnej GOPS, wypłatę świadczeń osobom uprawnonym na podstawie listy/wykazu osób uprawnionych do odebrania świadczenia w formie gotówkowej, sporządzonego przez Zamawiajacego i przekazane go do Wykonawcy wraz z środkami finansowymi, 6) Wykonawca zobowiązany jest do terminowej wypłaty ww. świadczenia, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność wobec jednostki gminy za przyjęte środki finansowe przeznaczone na wypłatę świadczeń, 7) Wykonawca zobowiązany jest zwrócić do jednostki GOPS kopię listy/wykazu potwierdzioną przez świadczeniobirców odbioru świadczenia, 8) Wykonanwca dokona zwrotu niepodjętych świadczeń na rachunek podstawowy jednostki GOPS w terminie uzgodnionym z Głównym Księgowym GOPS. 4.1.3 Realizacja przelewów (elektronicznych i papierowych), w ramach której Wykonawca zapewni: 1) realizację przelewów bez względu na formę, rodzaj i siedzibę banku odbiorcy (elektronicznych i papierowych, wewnętrznych i zewnętrznych), 2) bezpłatną realizację poleceń przelewów drogą elektroniczną, 3) bezpłatną realizację przelewów wewnątrz banku, 4) przelewy dotyczące wynagrodzeń na rachunki osoboste pracowników jednostek organizacyjncyh gminy wewnątrz banku i poza bank realizowane były w dniu złożenia zlecenia, łącznie z przekazaniem środków na rachunek osobisty lub do banku beneficjenta, 5) w przypadku awarii systemu bankowości elektornicznej Zamawiajacy celem realizacji pzrzlewu w formie papierwowej w dniu jego zożenia dostarczy przelew do banku do godz. 14:00, 6) w przypadku dopuszczenia przez system do zrealizowania transakcji nieautoryzowanej z winy Wykonawcy, na Wykonawcy ciąży obowiązek pokrycia stat z tytyułu wynikłych nieprawidłowości, 7) dokonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji; 8) elektroniczne przekazywanie poleceń przelewu, wygenerowanych z programu dziedzinowego informatycznego; 9) realizację poleceń przelewu po zatwierdzeniu dwoma podpisami uprawnionych osób (w przypadku przelewów elektronicznych podpisami elektronicznymi przez osby upowaznione do dysponowania rachunkiem bankowym, 10) realizację zleceń płatniczych za pośrednictwem systemu ELIXIR i SORBNET. 11) postawienie Zamawiajacemu środki do dyspozycjki w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek bez stosowania prowizji, 12) kosztami prowizji obciązany będzie rachunek podstawowy gminy i rachunki podstawowe jednostek budżetowych. 4.1.4 Wydawanie kart płatniczych i obsługa dokonywanych nimi transakcji, w ramach której wykonawca, bez pobierania opłat i prowizji wyda na wniosek Zamawiającego karty płatnicze i przedpłacone dla pracowników Zamawiającego, a z tytułu czynności związanych z obsługą transakcji dokonywanych kartami oraz zastrzeganiem w przypadku utraty i reklamacji, Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 4.1.5 Usługa Systemu Masowych Płatności Przychodzących (MPP), w ramach której wykonawca bez pobierania opłat i prowizji zobowiązany będzie: 1) generować numery rachunków wirtualnych w standardzie NRB dla kontrahentów masowych płatności - numer ten traktowany będzie jako unikatowy identyfikator, którego podanie będzie wystarczające do identyfikacji dla przez Zamawiającego jako odbiorcy płatności; 2) przeprowadzać rozliczenia przy użyciu rachunków wirtualnych w ramach rachunku rozliczeniowego bieżącego/pomocniczego (Rachunku) wskazanego przez Zamawiającego, polegających na przyjmowaniu wpłat oraz przelewów na rachunek, realizowanych przy użyciu numeru rachunku wirtualnego; Wpłata lub przelew środków na Rachunek, w ramach rozliczeń w formie rachunków wirtualnych, dokonywana będzie poprzez podanie w treści dyspozycji wpłaty lub przelewu numeru rachunku wirtualnego, jako numeru rachunku bankowego Zamawiającego, na który dokonywana jest wpłata lub przelew, 3) informować Zamawiającego o numerach wirtualnych, przy użyciu których dokonano wpłaty na Rachunek Zamawiającego, w formie wykazu udostępnionego elektronicznie, w ramach usługi bankowości elektronicznej, 4) w przypadku wprowadzenia systemu masowych płatności z wykorzystaniem kodów kreskowych, na własny koszt wyposażyć punkty obsługi kasowej w czytniki kodów kreskowych, umożliwiające wczytywanie kodów umieszczonych przez Zamawiającego na generowanych drukach do systemu bankowego. Na dzień ogłoszenia przetargu Zamawiający prowadzi System Masowych Płatności Przychodzących w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (ok. 1.800 kont w ramach MPP), 5) Zamawiający wprowadzi System Masowych Płatności Przychodzących w zakresie podatków (ok. 3.900 kont w ramach MPP). 4.1.6 Pobieranie prowizji i opłat za gotówkowe usługi bankowe, Wykonawca nie obiąża płatników prowizjami i innymi kosztami od dokonanych wpłat gotówkowych, dokonanych przelewów z tytułu podatków, opłat lokalnych i innych należności na rzecz gminy i jej jednostek organizacyjnych. Opłaty i prowizje za czynności objęte przedmiotem zamówienia pobierane będą przez Wykonawcę z rachunku podstawowego gminy i poszczególnycvh rachunków podstawowych jednostek ogranizacyjnych gminy. 4.1.7 Oprocentowanie rachunków w ramach której, Wykonawca: 1) automatycznie przeniesie na rachunek bankowy podstawowy budżetu gminy odsetki dopisane do poszczególnych rachunków bankowych wskazanych przez Zamawiającego, 2) dokona „wyzerowania” rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami jednsotek budżetowych, 3) bieżące oprocentowanie środków pieniężnych na rachunach jednostek nie objętych kondsolidacją w oparciu stawkę WIBOR 1M. 4.1.8 Sporządzanie wyciągów bankowych, w ramach której Wykonawca bez pobierania opłat i prowizji: 1) zobowiązany będzie do codziennego sporządzania wyciągów papierowych wraz z dokumentami źródłowymi i potwierdzeń przez system bankowości internetowej, z wyszczególnieniem danych, których przelewy dotyczą. Dla operacji dokonanych w tym samym dniu sporządzany będzie jeden wyciąg. 2) wyciągi do momentu rezygnacji przez Zamawiającego generowane i przekazywane będą w formie papierowej z wszystkimi załącznikami potwierdzającymi dokonane operacje bankowe, 3)przy obsłudze bankowej elektronicznej wyciągi generowane i przekazywane będą w formie pliku elektornicznego oraz pliku elektornicznego do wydruku w formanie PDF. Wyciągi w formacie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego oraz zawierać klauzulę z art. 7 ustawy Praw Bankowe, 4)wyciągi elektorniczne muszą zawierać wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności, informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie, pełną nazwę rachunku, walutę, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy ich pełne nazwy, pełny tytuł płatności, datę wpłaty. 4.2 Udzielanie kredytów obrotowych krótkoterminowych w rachunku bieżącym budżetu Gminy Żołynia. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość zaciągania kredytów obrotowych krótkoterminowych w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego. 1) Wykonawca będzie stawiał do dyspozycji Zamawiającego, na jego wniosek, poszczególne kredyty obrotowe w rachunku bieżącym do wysokości określonej we wniosku, nie większej niż 1.500 000,00 zł każdy, które będą uruchomiane w ramach limitu najpóźniej do drugiego dnia roboczego po wpływie wniosku. Łączna suma udzielonych kredytów obrotowych w danym momencie nie może przekroczyć 4 000 000,00 zł, a także wysokości upoważnienia udzielonego Wójtowi Gminy Żołynia w Uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. 2) Kredyt obrotowy ewidencjonowany będzie na rachunku bieżącym budżetu Gminy Żołynia. 3) Kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchomiony na podstawie osobnej umowy i po złożeniu przez Zamawiającego wniosku kredytowego, uwzględniającego rzeczywiste kwotowe i czasowe potrzeby Gminy, a udzielenie kredytu przez wykonawcę będzie uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego wymogów związanych z przepisami wewnętrznymi wykonawcy dotyczącymi zaciągania zobowiązań kredytowych przez JST (m.in. wymóg posiadania bieżącej zdolności kredytowej). 4) Spłata całości lub części kredytu obrotowego krótkoterminowego w rachunku bieżącym przed terminem wskazanym we wniosku i okresem postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego, będzie upoważniała Zamawiającego do złożenia wiążącego wykonawcę oświadczenia o zamknięciu całości lub części kredytu bez dodatkowych kosztów. 5) Zamawiający będzie miał możliwość wielokrotnego zaciągania kredytów obrotowych w rachunku bieżącym w ciągu roku budżetowego z tym, że jednorazowo nie więcej niż 1.500 000,00 zł i do wysokości maksymalnego zadłużenia, nie więcej niż 4 000 000,00 zł. 6) Jedynym kosztem dla Zamawiającego, związanym z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym, będzie oprocentowanie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu oparte na zmiennej stawce WIBOR 1M powiększonej o stałą w całym okresie obowiązywania umowy marżę wykonawcy podanej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie ze złożoną ofertą . Do oferty należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 31 października 2019 roku. Zmiana stawki oprocentowania kredytów obrotowych będzie następowała w pierwszym dniu roboczym każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego. Odsetki od wykorzystanych kredytów będą naliczane przez wykonawcę za każdy dzień, a płatne w ratach miesięcznych do ostatniego dnia roboczego każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego za dany okres, a w przypadku całkowitej spłaty kredytów – w dniu ich spłaty. 7) Wykorzystanie przyznanych kredytów będzie następować na podstawie dyspozycji płatniczych wystawianych w ciężar rachunku bieżącego, pomniejszając lub zwiększajac saldo na tym rachunku do wysokości określonej w punkcie 1). 8) Wpływy na rachunek bieżący każdorazowo będą zmniejszać wysokość kredytów (salda debetowego). Zamawiający będzie miał prawo ponownego zadłużenia się do wysokości przyznanego limitu w terminie i kwotach określonych w punkcie 1). 9) Zamawiający zobowiązuje się do dokonania całkowitej spłaty kredytów wraz z odsetkami najpóźniej do ostatniego dnia roku kalendarzowego. 4.3 Lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach typu overnight. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych pozostajacych na rachunku postawowym gminy oraz rachuunkach podstawowych jednostek organizacyjnych gminy, na lokatach typu overnight poprzez prozes konsolidacji środków w ramach prowadzenia bankowego rachunku skonsolidowanego Gminy Żołynia przy uwzględnieniu nastepujacych zasad: 1) w każdym dniu roboczym, w godzinie zamknęcia dnia w Banku, dokonywana jest konsolidacja wirtualna wskazanych środków finnasowych znajdujących się na rachunkach podstawowych gminy i jej jednostek organizacyjnych, 2) naliczone odsetki z powstałej konsolidacji środków przekazywane są raz w miesiącu (ostatniego dnia miesiąca) na rachunek podstawowy Gminy Żołynia, 3) oprocentowanie na lokacie typu overnight obliczane według zmiennej stawki WIBID 1M z danego dnia i stałej w całym okresie obowiązywania umowy marży, do oferty należy przyjąć WIBID 1M z dnia 31 października 2019 roku. 4) minimalna wysokosć środków niezbędna do ich skonsolidowania na lokacie overnight, łącznie na wszystkich rachunach podlegajacych konsolidacji musi wynosić przynajmniej 10.000,00 zł. Zamawiający zastrzega sobie możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych negocjowalnych w innych bankach. 4.4 Zapewnienie przez wykonawcę obsługi kasowej w co najmniej jednym oddziale lub placówce bankowej na terenie Gminy Żołynia. 4.5 Zapewnienie doradcy bankowego dla Zamawiającego. Wykonawca na rzecz Zamawiającego będzie bezpłatnie świadczył doradztwo w zakresie obsługi bankowej, bieżących kontaktów operacyjnych, wyjaśniania wszelkich niezgodności itp., w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca wyznaczy, spośród swoich pracowników osoby, które będą doradcami dla Zamawiającego w w/w zakresie, a wykaz tych osób, wraz z ich danymi kontaktowymi, przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni od podpisania umowy. Wykonawca ma obowiązek powiadamiać Zamawiającego o każdej zmianie personalnej wśród doradców i sposobie kontaktowania się z nimi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany doradcy w przypadku, gdy ten nie będzie spełniał jego oczekiwań, bez podania uzasadnienia. 4.6 Wydawanie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów (zestawień i raportów) w zakresie prowadzonej obsługi bankowej. Na wniosek Zamawiającego wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie wystawiać zaświadczenia, opinie lub inne dokumenty (zestawienia i raporty) dotyczące prowadzonej obsługi bankowej. Zakres przedmiotowy przekazywanych dokumentów będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego w złożonym piśmie (wniosku). Wydanie przez wykonawcę dokumentu nastąpi nie poźniej niż w terminie do 7 dni od daty doręczenia pisma Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z odpowiednimi przepisami tj.: zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego (lub inny, właściwy na podstawie przepisów prawa podmiot) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 1876 z póź.zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz) 2)Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy) 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 uPzp) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b pkt 1 uPzp) -(wg załącznika nr 2 do siwz)aktualne na dzień składania ofert,stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje w tym zakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach