Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. - 31.12.2021 r.

Gmina Wąsosz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-210 Wąsosz, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 543-78-50, , fax. 65 543 77 08
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąsosz
    Plac Wolności 17
    56-210 Wąsosz, woj. dolnośląskie
    tel. 065 543-78-50, , fax. 65 543 77 08
    REGON: 411050617000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wasosz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. - 31.12.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu gminy Wąsosz: 1.1. prowadzenie rachunków wirtualnych do obsługi rozliczeń płatności masowych w zakresie dochodów z tytułu: podatków, opłat lokalnych, opłat z tytułu dzierżawy gruntu, użytkowania wieczystego gruntu, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłat czynszowych i innych należności stanowiących dochody gminy Wąsosz, 1.2. otwarcie i prowadzenie 1 rachunku bieżącego i 14 rachunków pomocniczych budżetu Gminy Wąsosz, 1.3. otwarcie i prowadzenie 8 rachunków podstawowych i 20 rachunków pomocniczych gminnych jednostek pomocniczych (wykaz jednostek w załączeniu), 1.4. realizację poleceń przelewu, 1.5. przyjmowanie wpłat gotówkowych 1.6. dokonywanie wypłat gotówkowych 1.7. kredyt na rachunku bieżącym Gminy Wąsosz do wysokości 1 000 000,00 zł 1.8. usługę typu home - banking na 11 stanowiskach komputerowych, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych) 1.9. oferent który wygra postępowanie na bankową obsługę budżetu gminy Wąsosz zobowiązany jest do uruchomienia oddziału swojego banku na terenie miasta Wąsosza 1.10. umowa na obsługę budżetu jednostek pomocniczych zostanie zawarta oddzielnie dla każdej jednostki 1.11. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych budżetu Gminy Wąsosz i gminnych jednostek organizacyjnych, przez okres 12 miesięcy. Przyjęty przez wykonawcę do obliczenia koszt otwarcia każdego z w/w rachunków, a następnie koszty ich prowadzenia zaproponowane przez wybranego wykonawcę będą niezmienne w okresie umownym, począwszy od 01.01.2021 roku. Dla celów przetargu przyjęto, że w okresie 12 miesięcy realizowanych będzie łącznie 500 przelewów, forma tych przelewów jest następująca: • 2500 przelewów elektronicznych do banku oferenta • 2500 przelewów elektronicznych do innych banków Zaproponowany przez wybranego wykonawcę koszt jednego przelewu danej formy (wyrażony kwotowo) będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2021 roku. Przyjmowanie wpłat gotówkowych, wnoszonych przez właścicieli rachunków. Dla celów przetargu należy przyjąć, że w okresie 12 miesięcy zostanie dokonanych łącznie 665 wpłat gotówkowych, a struktura tych wpłat będzie następująca: • 600 wpłat do kwoty 5 000 zł • 65 wpłat powyżej 5 000 zł Zaproponowany przez wybranego wykonawcę koszt opłaty za jedną wpłatę gotówkową danej wartości (wyrażony kwotowo) będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2021 roku. Koszt brutto dokonywania wypłat gotówkowych na rzecz właścicieli rachunków. Dla celów przetargu należy przyjąć, że w okresie 12 miesięcy zostanie dokonanych łącznie 566 wypłat gotówkowych, a struktura tych wypłat będzie następująca: • 466 wypłat to kwoty do 5 000 zł • 100 wypłat to kwoty powyżej 5 000 zł Zaproponowany przez wybranego wykonawcę koszt opłaty za jedną wypłatę gotówkową danej wartości (wyrażony kwotowo) będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2021 roku. Koszt brutto zainstalowania urządzeń do świadczenia usługi home-banking na 11 stanowiskach komputerowych oraz koszt brutto 12 miesięcznych opłat za tę usługę. Zaproponowany koszt miesięcznej opłaty za usługę home-banking na jednym stanowisku komputerowym będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2021 roku. Przychód z oprocentowania kont bankowych. Wykonawca musi podać oprocentowanie kont na których będą zgromadzone środki zamawiającego. Wartość oprocentowania należy podać w % w stosunku rocznym. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym KKRB – oznacza koszty brutto obsługi kredytu w rachunku bieżącym, w kwocie do 1 000 000 złotych rocznie. Na koszt tej usługi składa się: KKRB= {[(Ppb + (WIBOR 1 M + mb)) x Kśr]+( Kśr x pgot)} = PLN brutto Prowizje bankowe Ppb - % Prowizja za „gotowość” od niewykorzystanej kwoty kredytu pgot - % Marża banku – mb - % Roczne koszty oprocentowania Kśr = (WIBOR 1M + mb) x Kśr Dla celów obliczeń należy przyjąć WIBOR 1M = 6%, a Kśr = 1000 000 złotych. Zatem: KKRB = {[(Ppb + (WIBOR 1 M + mb)) x Kśr]+( Kśr x pgot)} Zaproponowana do obliczeń wielkość prowizji bankowych Ppb, prowizji za „gotowość” od niewykorzystanej kwoty kredytu pgot oraz marży bankowej mb (w %) będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wymagane jest posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego wydanego na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 284 ze zm.) lub dokument równoważny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach