Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Dynów oraz gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 5 lat.

Gmina Miejska Dynów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-065 Dynów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6521093 w. 49 , fax. 166 521 093
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dynów
    Rynek 2
    36-065 Dynów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6521093 w. 49, fax. 166 521 093
    REGON: 65090026900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Dynów oraz gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 5 lat.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Bieżącą obsługę bankową Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych polegającą na: a) otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego, b) otwarciu i prowadzeniu rachunków pomocniczych w walucie polskiej, c) otwarciu i prowadzeniu rachunków sum depozytowych i specjalnych w walucie polskiej, w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, d) otwieraniu dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, e) wydawaniu potwierdzeń otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, f) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych i zewnętrznych w formie elektronicznej na wszystkich rachunkach Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, w przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej umożliwieniu realizacji przelewów w formie papierowej bez dodatkowych opłat lub prowizji, g) dokonywaniu zestawienia operacji na wszystkich rachunkach bankowych na zakończenie dnia i udostępnienie tego zestawienia w formie wyciągów bankowych w dniu następnym do godz. 7:30, h) podawanie w wyciągu bankowym pełnych informacji o źródle płatności, rodzaju płatności, dacie obciążenia rachunku w innym banku lub dacie płatności gotówkowej, i) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych, j) zastrzeganiu czeków zgubionych lub skradzionych, k) wydawaniu zaświadczeń i opinii bankowych, l) wydawaniu i zmian karty wzorów podpisów, Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych, jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. 2.Udzielanie na wniosek Zamawiającego – (dotyczy tylko Gminy Miejskiej Dynów), odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Miejskiej Dynów na pokrycie występującego w trakcie roku, przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej każdorazowo przez Radę Miejską w Dynowie, na podstawie odrębnego wniosku kredytowego oraz odrębnej umowy przy czym: a) uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat; b)oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR 1 M notowaną w ostatnim dniu roboczym miesiąca przed rozpoczęciem okresu kredytowania plus stała marża Banku ustalona na podstawie złożonej oferty; c)odsetki będą naliczane od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu; f)spłata rat odsetkowych będzie następować w okresach miesięcznych, do dnia 10 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie drogą elektroniczną (fax, email); g)odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu; h)w przypadku, gdy termin płatności raty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy kredytobiorca dokona wymaganej spłaty kredytu lub odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty; 3 Zakładanie na wniosek Zamawiającego terminowych lokat na rachunku bieżącym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji oprocentowania lokat terminowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakładania w innych bankach negocjowanych lokat terminowych ustalanych na zasadach rynkowych. 4. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych bez pobierania dodatkowych opłat bankowych, polegających na: a) Wykonawca zapewni wszelkie usługi związane z systemem bankowości elektronicznej łączności z Wykonawcą, w tym m.in. zainstalowanie oprogramowania, wdrożenie, szkolenie użytkowników systemu-pracowników Zamawiającego, serwis, pomoc techniczną we wszystkich jednostkach, b) jednoczesną pracę co najmniej 2 pracowników Gminy oraz w każdej z jej jednostek organizacyjnych (m.in. sporządzanie przelewów, edycja historii rachunków, ściąganie i sprawdzanie sald, logowanie do systemu, itd., oraz ściąganie wyciągów bankowych); c) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym (na bieżąco) wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym, jego subkontach, na rachunkach pomocniczych i subkontach tych rachunków; d) dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym; e) składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków; f) łączenie dowolnej liczby pojedynczych przelewów bankowych w grupy pozwalające na złożenie na nich akceptacji przez osoby upoważnione; g) autoryzację sporządzanych przelewów przez minimum dwie osoby; h) zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetowy Gminy; i) nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy, na podstawienie pisemnej dyspozycji; j) dostęp do historii operacji wykonanych przelewów bankowych w trakcie obowiązywania umowy; k) dostęp do właściwego rachunku bankowego poprzez uszeregowanie w bazie prowadzonych rachunków wg ich nazwy i numerów; l) dostęp do aktualnego salda na każdym rachunku bankowym na wybrany dzień; m) Wykonawca udostępni w systemie bankowości elektronicznej wyciągi bankowe z rachunków z ustalonym saldem i pełną informacją źródłową o dokonanych operacjach. Wyciągi w formie elektronicznej dostępne będą w systemie bankowości elektronicznej w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu obrotu, najpóźniej do godz. 9:00; n) Wykonawca zapewni realizację przelewów w dniu wskazanym do realizacji z opcją czekania na środki do ostatniej sesji bankowej w danym dniu; 5. Zakres realizacji zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę następujących czynności przygotowawczych: 1) zainstalowania oprogramowania do bankowości elektronicznej na stanowiskach wskazanych przez Zamawiającego, nie później niż do 48 godzin liczonych od dnia podpisania umowy, Dostęp do systemu powinien być możliwy ze wszystkich wskazanych przez Zamawiającego stanowisk, 2) umożliwienia zastosowania podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej – z terminem wykonania do 48 godzin liczonych od dnia podpisania umowy, 3) przeszkolenia w zakresie użytkowania bankowości elektronicznej wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników, nie później niż do 5 dni liczonych od dnia podpisania umowy, 4) otwarcia rachunków bankowych w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Gminy Miejskiej Dynów oraz jej jednostek organizacyjnych na nowe rachunki z terminem wykonania do 48 godzin liczonych od dnia podpisania umowy, wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej. 6. W skład jednostek organizacyjnych gminy, objętych obsługą bankową wchodzą: 1. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dynowie, 2. Środowiskowy Domu Samopomocy w Dynowie, 3. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 4. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałem Przedszkolnym w Dynowie 5. Szkoła Muzycznej I stopnia w Dynowie, 6. Przedszkole Miejskie w Dynowie, 7. Gmina Miejska Dynów 8. Urząd Miejski w Dynowie, 9. Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dynowie, 10. Żłobek Miejski, 11. Miejskiego Ośrodka Kultury w Dynowie, 12. Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dynowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017, poz. 1876 t.j.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe - posiadanie innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2) dokumenty o których mowa w punkcie 10.7 SIWZ – jeżeli dotyczy, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach