Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
- Data zamieszczenia: 2011-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
ul. Warszawska 115 115
05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 22 7686301, fax. 22 7686302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łomianki oraz jednostek organizacyjnych Gminy na okres 4 lat. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łomianki i jednostek organizacyjnych Gminy Łomianki obejmuje w szczególności : 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla Urzędu Miejskiego w ilości ok. 22. 2. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych w ilości ok. 40 następujących gminnych jednostek organizacyjnych: 1) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łomiankach, 2) Zespół Szkół w Dziekanowie Leśnym, 3) Szkoła Podstawowa w Dziekanowie Polskim, 4) Szkoła Podstawowa w Sadowej, 5) Gimnazjum Nr 1 w Łomiankach, 6) Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomiankach, 7) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach, 8) Przedszkole Samorządowe w Łomiankach, 9) Przedszkole samorządowe w Dąbrowie, 10) Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym. 3. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych nowo powoływanych jednostek organizacyjnych. 4. Zamknięcie rachunku bieżącego po wygaśnięciu umowy z opcją powolnej likwidacji przez okres 3 m - cy tj. w ramach niniejszej usługi bank zobowiązany będzie po wygaśnięciu umowy bankowej, prowadzić przez okres 3 m - cy, wskazany przez zamawiającego rachunek bieżący w ograniczonym zakresie tzn. bank będzie przyjmował w tym czasie wykonywane na ten rachunek przelewy i automatycznie przekazywał na nowy rachunek wskazany przez zamawiającego. 5. Udostępnienie elektronicznego systemu rozliczeń bankowych (home banking). 6. Lokowanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych, przyjmowanie automatyczne lokat typu over night, weekend z rachunku bieżącego budżetu gminy w kwocie nadwyżki powyżej 200 000 zł (200 000 zł pozostaje kwotą nie przekazywaną na lokatę). Oprocentowanie określa się w oparciu w WIBID 1M (ustalony o godz. 11,00 w dniu założenia lokaty) +- wskaźnik korekty, przy czym lokaty typu over-night i weekend będą dokonywane o ile oprocentowanie na tych lokatach będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego. 7. Zapewnienie możliwości korzystania z kredytu krótkoterminowego na pokrycie przejściowego deficytu do kwoty 1 000 000 złotych w skali roku, w oparciu o oprocentowanie WIBOR 1M (ustalony o godz. 11,00 na dzień złożenia wniosku) +-wskaźnik korekty. 8. Prowadzenie kasy dla Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych z wyłączeniem jednostki budżetowej ICDS oraz zapewnienie punktu kasowego znajdującego się w siedzibie banku na terenie miasta Łomianki, czynnego w dni robocze od godz.8,00 do 15,45, a w poniedziałki od godz. 8,00 do 17,45. 9. Pozostałe usługi bankowe: -udzielenie poręczeń, -wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń, -przechowywanie depozytów. Prowadzenie rachunku obejmuje: 1) wykonywanie przelewów w formie elektronicznej wewnątrz banku pomiędzy rachunkami - ok. 1.000 miesięcznie, 2) wykonywanie przelewów elektronicznych na zewnątrz do innych banków - ok. 700 miesięcznie, 3) dokonywanie przelewów w formie papierowej w sytuacji awaryjnej, 4) możliwość sporządzenia wciągu w formie elektronicznej, możliwość sprawdzania obrotów i stanów na rachunkach bankowych w dowolnej chwili, 5) potwierdzenie stanu salda dokonanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy wyciągami bankowymi w formie papierowej wraz załączonymi dokumentami (m. in. odcinkami przelewów, czeków, not memoriałowych), przy czym bank musi zapewnić możliwość odbioru tych dokumentów z banku od godziny 11 następnego dnia, 6) zamykanie rachunków bieżących i pomocniczych . Prowadzenie kasy dla Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych z wyłączeniem jednostki budżetowej ICDS, obejmuje: 1) wpłaty gotówkowe dokonywane przez podmioty zewnętrzne, w tym przez inkasentów podatków i opłat lokalnych (w szczególności opłaty za zezwolenia wydawane przez Burmistrza Łomianek, opłata skarbowa, podatki i opłaty lokalne, czynsze za mieszkania komunalne, opłaty za miejsca na cmentarzu komunalnym, opłaty za usługi świadczone przez przedszkola i inne wpłaty będące dochodami budżetu gminy) - ok. 165.000 zł miesięcznie, 2) zwroty wpłat o których mowa w punkcie 1), 3) wypłaty gotówkowe dla pracowników Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych w szczególności: wynagrodzenia, zwrot kosztów podróży służbowych, zaliczki na wydatki, wynagrodzenia z tytułu umów zleceń, umów o dzieło oraz wypłaty diet radnych i przewodniczących jednostek pomocniczych gminy - łącznie ok. 135.000 zł miesięcznie, 4) wypłaty świadczeń dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej - ok. 35.000 zł miesięcznie, 5) przyjmowanie zwrotów udzielonych zaliczek dla pracowników. Ww. operacje prowadzone są bez pobierania opłat od kontrahentów. Usługa home bankingu winna obejmować: 1) zainstalowanie, w siedzibie Zamawiającego i wskazanych jednostkach organizacyjnych elektronicznego systemu na ok. 25 stanowiskach w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 2) każdy nowo otwarty rachunek będzie podłączany do systemu elektronicznego, w momencie jego otwarcia, 3) kompleksowe przeszkolenie (w siedzibie zamawiającego) w zakresie obsługi systemu elektronicznego, 4) bieżące doradztwo i pomoc techniczna z zakresu obsługi systemu. System elektroniczny musi spełniać następujące warunki: 1) warunki ściśle związane z bezpieczeństwem - musi posiadać możliwość definiowania użytkowników z różnymi uprawnieniami: pisania przelewów, podgląd operacji na rachunkach bankowych i ich sald, akceptacja (podpisywanie przelewów), ograniczenia kwotowe operacji dla poszczególnych użytkowników, 2) system musi zapewnić autoryzację poprzez wprowadzenie indywidualnego loginu i hasła użytkownika, 3) transmisja z bankiem musi następować połączeniem szyfrowanym, 4) autoryzacja transakcji musi następować przy pomocy kluczy prywatnych w formie kart chipowych, tokenów, pendrive, 5) system musi umożliwiać jednoczesną prace na wielu stanowiskach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość oprocentowania rachunków bankowych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (BIP)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa SPZZOZ w Żurominie
Dodano: 2016-01-18 - Prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-11-18 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sokołowskiego oraz podległych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-06-29 - UDZIELENIE POŻYCZKI NA ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
Dodano: 2015-05-13 - Usługa udzielenia kredytu lub pożyczki pieniężnej w wysokości 2 900 000, 00 złotych polskich, Uniwersyteckiemu Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o. o. Numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego: 16/ZP/2015
Dodano: 2015-04-01 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Siedleckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Siedleckiego
Dodano: 2014-07-10 - Obsługa bankowa budżetu gminy Grodzisk Mazowiecki w latach 2014-2018 ZP.271.52.2014
Dodano: 2014-06-05 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Grodziskiego na okres czterech lat od daty zawarcia umowy
Dodano: 2014-04-09 - Usługa udzielenia kredytu lub pożyczki pieniężnej w wysokości 2 000 000, 00 złotych polskich, Uniwersyteckiemu Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2014-01-22 - Usługa udzielenia kredytu lub pożyczki pieniężnej w wysokości 2 000 000, 00 złotych polskich, Uniwersyteckiemu Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2014-01-08