Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Brzesko i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.08.2018 do 31.07.2022.

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32800 Brzesko, ul. Głowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51
    32800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 52390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Brzesko i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.08.2018 do 31.07.2022.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Brzesko i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 sierpnia 2018 r. do 31 lipca 2022 r. Skład jednostek organizacyjnych Gminy Brzesko szczegółowo określony jest w III punkcie SIWZ. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy obejmuje: 1. Bieżącą obsługę bankową. 2. Udzielanie kredytu w rachunku podstawowym budżetu Gminy Brzesko na wniosek Zamawiającego. 3. Pozostałe usługi bankowe: a) udzielanie poręczeń; b) wydawanie blankietów czekowych, ich potwierdzanie; c) nieodpłatne wydawanie na wniosek Zamawiającego opinii o wywiązywaniu się Zamawiającego z obowiązków wobec banku, zaświadczeń o prowadzeniu rachunku bankowego oraz innych zaświadczeń związanych z prowadzoną obsługą bankową, sporządzanie odpisów dokumentów; d) potwierdzanie stanu sald na rachunkach; e) możliwość generowania wyciągów bankowych z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji na każdy dzień roboczy; f) odtwarzanie historii rachunku. 4. Otwarcie nowych rachunków nastąpi najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych po dniu złożenia wniosku przez Zamawiającego. 5. Zamknięcie rachunków bankowych w trakcie trwania umowy będzie dokonywane przez Wykonawcę na podstawie pisemnego wniosku Zamawiającego. 6. Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych. 7. Realizowanie przelewów krajowych i zagranicznych. 8. Postawienie (udostępnienie) Zamawiającemu środków do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek bez stosowania prowizji. 9. Wydawanie, wznowienie i obsługa kart płatniczych. 10. Bieżące oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach jednostek. 11. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługę kasową Zamawiającego 12. Opłaty i prowizje za czynności objęte przedmiotem zamówienia pobierane będą przez Wykonawcę z rachunku bankowego wskazanego przez Zamawiającego 13. System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych. 14. Zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych. 15. Zapewnienie możliwości umieszczania w danym dniu wolnych środków przez Zamawiającego. 16. Zapewnienie możliwości zaciągania kredytu w bieżącym rachunku bankowym. 17. Zapewnienie obsługi teleserwisowej. 18. Dokonanie „wyzerowania” rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami jednostek budżetowych. 19. W razie potrzeby Zamawiającego udostępnienie w siedzibach jednostek budżetowych Gminy Brzesko usługi realizowania płatności na rzecz Zamawiającego za pomocą terminala kart płatniczych. Szczegółowy opis zamówienia znajduję się w punkcie III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Załącznik Nr 1 do SIWZ – kalkulacja ceny. 2.) Załącznik Nr 2 do SIWZ – formularz oferty 3.) Załącznik Nr 7 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu jeżeli dotyczy. 4.) Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach