Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół w Tarnówce

Gmina Tarnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77416 Tarnówka, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 664 002 , fax. 672 664 002
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnówka
    ul. Zwycięstwa 2
    77416 Tarnówka, woj. wielkopolskie
    tel. 672 664 002, fax. 672 664 002
    REGON: 99140400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół w Tarnówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku głównego Zespołu Szkól oraz starej Sali gimnastycznej wraz z łącznikiem w Tarnówce. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) docieplenie przegrody stropu zewnętrznego warstwą wełny mineralnej gr. 17 cm, 2) docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 14 cm ( styropian EPS 70-040 typu Fasada ), 3) docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie płytami styropianowymi gr. 15 cm typu EPS 70-040 Fasada, 4) modernizację systemu ciepłej wody użytkowej oraz systemu grzewczego poprzez montaż dodatkowego sterownika czasu przerw w ogrzewaniu oraz poprzez montaż dodatkowego sterownika czasu pracy pompy, 5) wymianę istniejącego oświetlenia wewnętrznego na nowe oświetlenie typu LED w całym obiekcie (136 sztuk), 6) zastosowanie OZE w postaci ogniw fotowoltaicznych w ilości 48 szt. modułów o mocy modułu 250 - 260 Wp, 7) wykonanie i montaż zastępczych siedlisk dla ptaków zgodnie z opinią ornitologiczną. 1.1 Instalacja słonecznych modułów fotoelektrycznych. W ramach robót instalacyjnych należy wykonać : 1) montaż elementów konstrukcyjnych dla montażu paneli fotowoltaicznych, 2) montaż elementów instalacji fotowoltaicznych ( modułów fotowoltaicznych oraz falownika) w optymalnych miejscach, 3) wykonanie okablowania i podłączenie urządzeń, 4) wykonanie prac pomocniczych budowlanych (otwory montażowe, przejścia instalacyjne ) 5) montaż pompy cyrkulacyjnej i programatora, 6) podłączenie oraz integracja instalacji fotowoltaicznej z istniejącym systemem zasilania energetycznego, 7) kontrole i uruchomienie instalacji Wymagania techniczne dla elementów użytych w instalacji. Moduły fotowoltaiczne będą posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 61215 „Moduły fotowoltaiczne (PV) z krzemu krystalicznego do zastosowań naziemnych – kwalifikacja konstrukcji i aprobata typu” lub z normami równoważnymi, wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą. System musi posiadać zabezpieczenia przepięciowe. System może być montowany przez instalatora posiadającego certyfikat Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie systemów fotowoltaicznych Moduły ( panele ) fotowoltaiczne o mocy 250 – 260 Wp ( wat/panel ) muszą spełniać następujące wymagania : a) Tolerancja mocy: -0 / +2% b) Typ ogniw: polikrystaliczne c) Gwarancja na produkt >= 10 lat d) Ciężar <= 18kg e) Wytrzymałość mechaniczna na obciążenie od śniegu >= 5400 Pa f) Max. obciążenie prądem wstecznym 25A g) Diody bypass >=3 h) Poziomo wyprowadzone przewody przyłączeniowe i) Inwerter powinien posiadać moduł regulacji mocy - tzw. strażnik mocy który będzie blokował oddawanie energii do sieci elektroenergetycznej. Opis oznaczenia : >= więcej lub równo, <= mniej lub równo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 5.000,00 złotych, słownie : pięć tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie O/Krajenka Nr konta 62 8941 1029 0075 2853 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół w Tarnówce 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach