Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA BUDNKÓW MIESZKALNYCH PRZY UL. JUTROSIŃSKIEJ 17-19-21, 18-20-22, 23-25-27, 32-34-36 WE WROCŁAWIU

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 254 375 , fax. 713 270 425
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
    ul. H. Kamieńskiego
    51124 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 254 375, fax. 713 270 425
    REGON: 97789300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsskwroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA BUDNKÓW MIESZKALNYCH PRZY UL. JUTROSIŃSKIEJ 17-19-21, 18-20-22, 23-25-27, 32-34-36 WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji technicznej oraz wykonanie na jej podstawie zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Jutrosińskiej 17-19-21, 18-20-22, 23-25-27, 32-34-36 we Wrocławiu”. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej na wykonanie termomodernizacji czterech budynków mieszkalnych przy ul. Jutrosińskiej 17-19-21, 18-20-22, 23-25-27, 32-34-36 we Wrocławiu, na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) i „Audytu energetycznego” budynków z zastosowaniem minimalnych, wymaganych przez Zamawiającego parametrów docieplenia będących załącznikami nr 4 – 4.12. 2) dopełnienie wszystkich formalności związanych z uzyskaniem zgody na prowadzenie prac, zgłoszeniem ich prowadzenia, w tym w szczególności: dokonanie zgłoszenia robót budowlanych do Wydziału Architektury i Budownictwa, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, 3) Wykonawca przed wykonaniem robót termomodernizacyjnych oceni stan techniczny budynku ze szczególnym uwzględnieniem stanu łączników metalowych i ich współpracy z elementami ścian zewnętrznych, i wykona na własny koszt wszystkie prace naprawcze z tym związane. 4) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przygotowaniem inwestycji do realizacji prac. 5) Wykonawca przy realizacji robót termomodernizacyjnych kierować się będzie instrukcjami ITB, 6) wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i montażowych w czterech budynkach mieszkalnych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ i projekcie umowy (zał. nr 2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12) – 23), art. 24 ust. 5 pkt 1) i pkt 2) uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. 2.W celu wykazania wstępnego braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp. 4.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie dokumentów i oświadczeń wymienionych w tabeli: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) Upup. A.Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Nazwa (rodzaj) dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku składane na wezwanie Zamawiającego. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1) uPzp. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 8) uPzp 1)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. B. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) Upup 1)zdolność techniczna. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz.1725) lub ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), a w szczególności: 1.Uprawnienia projektowe. a)1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe i posiada aktualny wpis do rejestru zawodowego; b)1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, sieci, instalacji i urządzeń gazowych oraz sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe i posiada aktualny wpis do rejestru zawodowego; c)1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe i posiada aktualny wpis do rejestru zawodowego; 2.Uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - 1 osoba - kierownik budowy – posiadający co najmniej 5 - letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 3. osoba/y o specjalizacji ornitolog i chiropterolog - posiadająca/ce co najmniej 3 letnie doświadczenie w badaniach i/lub monitoringu w zakresie ornitologii /chiropterologii po uzyskaniu tytułu magistra/specjalisty posiadające wykształcenie wyższe w zakresie zoologii. Dopuszcza się osoby posiadające równoważne uprawnienia wydane w innych krajach, zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych. 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2)oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy, kadry kierowniczej Wykonawcy lub osób którymi Wykonawca będzie posługiwał się przy wykonaniu prac będących przedmiotem postępowania 2)zdolność zawodowa. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum: - 2 usługi polegające na opracowaniu projektu termomodernizacji budynku/ kompleksu budynków obejmującej ocieplenie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, stropodachu, wymianę stolarki okiennej, stolarki drzwiowej zewnętrznej,budynku/kompleksu budynków mieszkalnych w Kategorii XIII lub budynków użyteczności publicznej w Kategorii XII wg KOB, o łącznej kubaturze minimum 20 000 m3, - 2 opinie/ekspertyzy wykonane w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegające na wykonaniu jednej ekspertyzy ornitologicznej i jednej ekspertyzy chiropterologicznej. - 2 roboty budowlane zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku /kompleksu budynków mieszkalnych w Kategorii XIII lub budynków użyteczności publicznej w Kategorii XII wg KOB, obejmującej ocieplenie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, stropodachu, wymianę stolarki okiennej, luksferów, stolarki drzwiowej zewnętrznej, budynku/ kompleksu budynków o kubaturze min. 20 000 m3 o wartości min. 2 500 000,00 zł. -wykaz usług/robót zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat dla usług i 5 lat dla robót przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi /roboty te zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi/roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług /robót/ powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; 3)Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 4)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach