Publiczne Gimnazjum Nr 18 im. króla Stefana Batorego w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-669 Białystok, ul. Magnoliowa 13
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6611207 , fax. 085 6615134
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum Nr 18 im. króla Stefana Batorego w Białymstoku
ul. Magnoliowa 13 13
15-669 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 6611207, fax. 085 6615134
REGON: 05083809800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim18.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do budynku Publicznego Gimnazjum nr 18 w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do budynku Publicznego Gimnazjum nr 18 w Białymstoku. 1. Prognozowane roczne zużycie energii - 109000 kWh 2. Moc umowna (tg fi = 0,4) I-VI i IX - XII - 85kW; VII-VIII - 30 kW 3. Grupa taryfowa C21 4. Grupa przyłączeniowa IV - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadają aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, - posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub posiadają (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii z operatorem w zakresie dystrybucji energii elektrycznej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia oraz dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - na lub wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, 4) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub oświadczenie o posiadaniu (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) aktualnej, obowiązującej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia, umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie: 1)dokumentu, którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem) 2)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1 ppkt 1- oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 3)pozostałych dokumentów, o których mowa w ust. 1 wspólnie dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim18.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawy energii elektrycznej do obiektów POSG (sprawa nr 42/ZP/WTiZ/16)
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby PWSIiP w Łomży
Dodano: 2016-04-19 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi jej dystrybucji do celów oświetlenia ulicznego oraz zasilenia budynków i obiektów administrowanych przez Gminę Mielnik
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz oświetlenia ulicznego
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz oświetlenia ulicznego
Dodano: 2015-11-16 - Dostawę energii elektrycznej do obiektów Urzędu Gminy Kulesze Kościelne, Zespołu Szkół w Kuleszach Kościelnych i Ochotniczej Straży Pożarnej Nowe Grodzkie w Nowe Grodzkie
Dodano: 2015-10-29 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ (SPRZEDAŻ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI) DLA OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PIĄTNICA
Dodano: 2015-10-23 - Powiat Suwalski - Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r
Dodano: 2015-10-01 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ (SPRZEDAŻ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI) DLA OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PIĄTNICA
Dodano: 2015-08-11