Przetargi.pl
Kompleksowa bankowa obsługa Powiatu Chodzieskiego

Starostwo Powiatowe w Chodzieży ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, ul. Wiosny Ludów 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2827261 w. 15 , fax. 067 2822469
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Chodzieży
    ul. Wiosny Ludów 1 1
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2827261 w. 15, fax. 067 2822469
    REGON: 57079089700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Starostwo@pro.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa bankowa obsługa Powiatu Chodzieskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa bankowa obsługa Powiatu Chodzieskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm. ) - wypełnić i podpisać oświadczenie - Załącznik Nr 2 do SIWZ: 2.Są uprawnieni zgodnie z ustawą Prawo bankowe do świadczenia usług bankowych 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4.Przygotują i złożą projekt umowy Warunki przedmiotowe zamówienia: 1.Otwarcie i prowadzenie na jednolitych zasadach rachunków podstawowych i pomocniczych należących do: a) budżetu Powiatu Chodzieskiego, b) jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży, podległych Powiatowi: Starostwa Powiatowego w Chodzieży, Domu Pomocy Społecznej w Chodzieży, I Liceum Ogólnokształcącego w Chodzieży, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chodzieży, Zespołu Szkół Licealno- Gimnazjalnych w Ratajach, Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej RODZINA w Studzieńcu, Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Chodzieży, Młodzieżowego Domu Kultury w Chodzieży, Powiatowego Zarządu Dróg w Chodzieży z siedzibą w Milczu, Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży, Centrum Edukacji Zawodowej w Chodzieży, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży, Domu Dziecka w Szamocinie. 2) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla innych jednostek, w przypadku łączenia, przekształcania, tworzenia lub przejęcia przez Powiat w czasie obowiązywania umowy, 3) realizacja przelewów w ramach banku obsługującego Powiat oraz do innych banków, w tym możliwość składania przynajmniej do godziny 15.00 poleceń przelewu do innych banków, których realizacja nastąpi w tym samym dniu, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) realizowanie wypłat gotówkowych, w tym możliwość natychmiastowej wypłaty gotówkowej, w godzinach pracy banku, do kwoty 5.000,00 zł, 6) wdrożenie i świadczenie usług bankowości elektronicznej, w ramach których Zamawiający będzie miał zapewnione w szczególności: 1.instalację programu w siedzibach jednostek wraz z przeszkoleniem wskazanych pracowników (na dowolnej ilości stanowisk) oraz świadczeniem serwisu oprogramowania, 2.uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o operacjach i saldach na rachunkach, 3.tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, 4.przeszukiwanie zbiorów operacji na rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, 5.wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji, 6.uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, 7.generowanie (wydruk) e-wyciągów nie mających stempla bankowego, 8.potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line, 9.przechowywanie wysłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10.umożliwienie Zamawiającemu biernego wglądu na wszystkie rachunki bankowe podległych jednostek organizacyjnych, natomiast poszczególne jednostki będą miały dostęp jedynie do swoich rachunków, 11.nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji. 7) w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej - możliwość realizowania usług bankowych na warunkach, jak dla usług realizowanych drogą elektroniczną, 8) automatyczne deponowanie środków codziennego salda (założenie lokaty typu overnight lub weekendowej) na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego, wraz z potwierdzeniem dokonanych operacji bankowych - poprzez wyciągi z założonych lokat, 9) naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach w okresach miesięcznych (w ostatnim dniu miesiąca) wraz z przekazywaniem wygenerowanych odsetek zgodnie z dyspozycjami - na rachunki wskazane przez Zamawiającego, 10) pobieranie jednakowych opłat za usługi bankowe oraz jednakowego oprocentowania środków na wszystkich rachunkach (podstawowych i pomocniczych), 11) na wniosek Zamawiającego - sporządzanie dokumentów: zaświadczenia o posiadaniu rachunku bankowego, historii rachunku, opinii bankowej. 12) świadczenie innych usług zaoferowanych w złożonej ofercie, dla wszystkich jednostek, również na jednolitych zasadach, 13) wykonywanie na zlecenie Zamawiającego innych czynności bankowych, wymienionych w ustawie Prawo bankowe, 14) założenie i powiadomienie Zamawiającego o numerach rachunków bankowych najpóźniej do dnia 25 listopada 2009 roku, celem przekazania informacji do odpowiednich podmiotów, 15) na wniosek Zamawiającego - uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu do corocznie określonego limitu (wynikającego z upoważnienia Rady Powiatu Chodzieskiego zawartego w uchwale budżetowej), z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych oraz Prawa Bankowego. 16) bank musi tak skalkulować prowizje i opłaty, aby nie uległy zmianom w trakcie trwania umowy, 17) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych w innych bankach, 18) Zamawiający wyraża zgodę na każdorazowe badanie zdolności kredytowej przed udzieleniem kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu powiatu, na podstawie przedłożonych sprawozdań budżetowych. Kwota kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu, wynikała będzie z upoważnienia Rady Powiatu Chodzieskiego, zawartego w uchwale budżetowej, dostarczanej corocznie przez Zamawiającego, 19) Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Bank posiadał oddział, filię lub punkt na terenie miasta Chodzieży i miasta Szamocin (obsługa Domu Dziecka), w przeciwnym wypadku - do zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia na zasadzie umowy współpracy (porozumienia) z innym bankiem (mającym oddział, filię lub punkt na terenie miasta Chodzieży i miasta Szamocin), bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Powiat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, składa on następujące dokumenty: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 4. W przypadku grupy podmiotów działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. B W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać);. C W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mają być w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie środków na rachunku
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html w dziale ogłoszenia-zam. pu

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach