Przetargi.pl
Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Kąty

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Marcina Kasprzaka 1a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7473487, 7477318 , fax. 062 7473480
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie
    ul. Marcina Kasprzaka 1a 1a
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7473487, 7477318, fax. 062 7473480
    REGON: 25073720900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikjarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Kąty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji za-dania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Kąty. Zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego: - Do podstawowych obowiązków i uprawnień nadzoru inwestorskiego należą obo-wiązki i uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz wymienione poniżej - Dokładne zapoznanie się z opracowaną dokumentacją projektowo - kosztorysową i zgłoszenie inwestorowi i projektantowi ewentualnych uwag do dokumentacji - Udział w przekazaniu terenu budowy - Kontrola realizacji inwestycji zgodnie z opracowanym przez wykonawcę harmono-gramem rzeczowo - finansowym - Sprawdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez wykonawcę robót - Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz materiałów załączonych do rozliczenia robót - Zgłaszanie inwestorowi potrzeby wykonania robót dodatkowych i zamiennych, przygotowanie protokołu konieczności na te roboty wraz z analizą kosztową, a po ich akceptacji przez inwestora - pełnienie nadzoru - Opiniowanie wniosków w sprawie zmiany sposobu wykonywania robót, w szcze-gólności materiałów, zmiany materiałów, urządzeń - Przygotowanie czynności związanych z odbiorem końcowym (a także w razie po-trzeby - częściowym), udział w odbiorach - Nadzór i wyegzekwowanie wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końco-wego lub częściowego - Udzielenie pisemnych opinii dotyczących wad przedmiotu odbioru uznanych za nienadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wyko-nawcy - W okresie rękojmi: branie udziału w komisjach powołanych do stwierdzenia ujaw-nionych wad oraz kontrola usunięcia przez wykonawcę tych wad - Pobyt na budowie i na naradach u Zamawiającego 2 razy w tygodniu, w dniach: wtorek i piątek, a także na każde wezwanie Zamawiającego. Zwięzły opis inwestycji: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami a) etap 1: - Rurociąg tłoczny RT-2 dn 110 z PE dł. 1960 mb - Przepompownia ścieków P-2 szt. 1, z zasilaniem b etap 2: - Kolektor K-1 dn 200 z kamionki dł. 625 mb - Kolektor K-2 dn 200 z kamionki dł. 142 mb - Kolektor K-3 dn 200 z kamionki dł. 218 mb - Przykanaliki dn 150 z kamionki dł. 331 mb - Rurociąg tłoczny RT-1 dn 63 z PE dł. 152 mb - Przepompownia ścieków P-1 szt. 1, z zasilaniem Szczegółowy zakres rzeczowy został wskazany w takich dokumentach jak: projekty bu-dowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowla-nych oraz przedmiary robót. Wszystkie dokumenty pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 740000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.4. Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wyma-gają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.5. Wykażą wykonane usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłu-gom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające rodzajem zamówienia, Zamawiający uznawał będzie wykonanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami obejmującymi co najmniej: - 1 km sieci kanalizacji sanitarnej 5.6. Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonaw-com, przy czym łączna wartość prac wykonywanych przez podwykonawców nie może przekroczyć 30 % wynagrodzenia wykonawcy za cały przedmiot zamó-wienia 5.7. Dysponują lub będą dysponować wykwalifikowaną kadrą techniczną do projek-towania: w branży sanitarnej (przynajmniej 1 osoba), posiadającą obowiązujące w dniu otwarcia ofert zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych 5.8. Przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności, z włączeniem odpowiedzialności za szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z ich wadliwego wykonania, przy czym suma gwarancyjna nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 5.9. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (z postę-powania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1-2, oraz tych, którzy nie spełniają warunków udziału w postępo-waniu, o których mowa w pkt 5.1.-5.8.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 6, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wyko-nawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wyklu-czeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg załączonego do specyfikacji wzoru 6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające rodzajem zamówienia, Zamawiający uznawał będzie wykonanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami obejmującymi co najmniej: - 1 km sieci kanalizacji sanitarnej 6.4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwyko-nawcom, przy czym łączna wartość prac wykonywanych przez podwykonawców nie może przekroczyć 30 % wynagrodzenia wykonawcy za cały przedmiot zamówienia 6.5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które bę-dą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg załączonego do specyfikacji wzoru 6.6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.5., Wyko-nawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6.7. Decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych dla wszystkich osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6.5. 6.8. Obowiązujące w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla wszystkich osób wymienionych w wykazie, o któ-rym mowa w pkt 6.5. 6.9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności, z włączeniem odpowiedzialności za szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z ich wadliwego wykonania, przy czym suma gwaran-cyjna nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 6.10. Pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich zainteresowanych wykonawców - w przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych pod-miotów 6.11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rze-czypospolitej Polskiej 6.11.1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.4. pkt Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speł-niania tych warunków - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdza-jące odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 6.11.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.11.1. niniejszej specyfikacji, po-winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 6.11.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 6.11.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub go-spodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w któ-rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 6.11.2. stosuje się odpowiednio. 6.12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.12.1. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich zainteresowanych wykonawców - jeśli dotyczy (w przy-padku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów). 6.12.2. Zamawiający wymagać będzie oddzielnie od każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów, o których mowa w punktach: 6.1., 6.2., 6.9. pkt Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - nie podlegają one su-mowaniu. 6.12.3. Załączenie dokumentów, o których mowa powyżej, ma udowodnić, że żaden z uczestników nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzie-lenie zamówienia. 6.12.4. Jeśli przynajmniej jeden z uczestników nie przedstawi dokumentów al-bo z innego powodu podlega wykluczeniu, wykluczeni zostaną wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.12.5. Oświadczenia i dokumenty niewymienione w pkt 6.12.2. niniejszej spe-cyfikacji wykonawcy składają wspólnie i podlegają one sumowaniu. 6.12.6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 6.12.7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (li-dera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 6.12.8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 6.12.9. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołu-jące się na wykonawcę, w miejscu np.: nazwa i adres wykonawcy nale-ży wpisać dane dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko pełnomocnika; rozumie się przez to nazwę i adres pełnomocnika (lidera) oraz nazwę i adres partnerów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwikjarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach