Urząd Gminy Goraj ogłasza przetarg
- Adres: 23-450 Goraj, ul. Bednarska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 858 002 , fax. 846 858 118
- Data zamieszczenia: 2019-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goraj
ul. Bednarska 1
23-450 Goraj, woj. lubelskie
tel. 846 858 002, fax. 846 858 118
REGON: 54054100000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa adaptacja zdegradowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w celu przywrócenia podstawowych oraz nadania mu nowych funkcji społecznych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Kompleksowa adaptacja zdegradowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w celu przywrócenia podstawowych oraz nadania mu nowych funkcji społecznych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej”. Zakres robót zgodnie z dokumentacją projektową obejmuje: a) roboty ogólnobudowlane: - remont sali widowiskowej, - przebudowa stropu, schody wewnętrzne, - remont i adaptacja pomieszczeń, - roboty termomodernizacyjne, - wyposażenie dla osób niepełnosprawnych, - system odwodnienia, - stalowa podstawa pod elementy wentylacji mechanicznej, - zadaszenie schodów zewnętrznych; b) roboty elektryczne: - wewnętrzne instalacje elektryczne, - instalacja odgromowa, - instalacja alarmowa, - system CCTV IP, - system nagłośnienia i oświetlenia scenicznego, - sieć komputerowa i telefoniczna, - instalacja oddymiania; c) roboty branży sanitarnej: - instalacja wodociągowa, - instalacja przeciwpożarowa hydrantów wewnętrznych, - instalacja kanalizacyjna, - instalacja c.o. pomieszczeń kondygnacji poddasza, - instalacja ciepła technologicznego, - instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji pomieszczenia sali widowiskowej, - instalacja wentylacji mechanicznej jednoprzewodowej części pomieszczeń kondygnacji parteru, - przebudowa instalacji kotłowni; d) zagospodarowanie terenu: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - wiata rekreacyjna, - gabiony, - „krąg” rekreacyjno-wypoczynkowy, - nawierzchnie skwaru, - elementy wyposażenia zewnętrznego; e) wzmocnienie stropu - wykonanie podpór uzupełniających nad salą widowiskową. Podstawowe parametry obiektu: - powierzchnia zabudowy 502,82 m2, - powierzchnia użytkowa 1 114,48 m2, - powierzchnia wewnętrzna 1 119,80 m2, - kubatura brutto 5 195,80 m3, - szerokość budynku 22,54 m, - długość budynku 32,32 m, - wysokość budynku 9,98 m. Uwaga! Budynek Gminnego Ośrodka Kultury to obiekt częściowo funkcjonujący. W związku z powyższym, Wykonawca musi założyć takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie obiektu i prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający jego funkcjonowaniu. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektu. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektu. 2. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekty budowlane, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa o roboty budowlane obejmuje wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie jej realizacji większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarach robót, prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarach ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWiOR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto Wykonawca wraz z ofertą przedkłada: 1) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę (jeżeli dotyczy), 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy - w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeżeli dotyczy), 3) Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona(jeżeli dotyczy), 4) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje), 5) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ulhówek
Dodano: 2024-07-04 - „Remont oczyszczalni wód opadowych, zespołu zbiorników retencyjno-osadczych szt.2 na TS Koroszczyn”
Dodano: 2024-07-04 - Przebudowa skweru im. Arcybiskupa Józefa Życińskiego w Lublinie na dz. nr 2/2, 3/8, 1/5 obr. 41, ark. 3
Dodano: 2024-07-02 - Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej (etap II)
Dodano: 2024-07-02 - Prace konserwatorskie Grodziska wczesnośredniowiecznego w Leszczynie
Dodano: 2024-07-01 - Budowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa wraz z budową, przebudową i rozbudową infrastruktury towarzyszącej oraz dostawą wyposażenia
Dodano: 2024-06-27 - Remont nawierzchni dróg powiatowych
Dodano: 2024-06-27 - Kontynuacja programu kompleksowej gospodarki ściekowej w gminie Janów Lubelski (Etap II)
Dodano: 2024-06-26 - Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-06-26 - Poprawa szkolnej infrastruktury sportowej na terenie gminy Łabunie
Dodano: 2024-06-26