Przetargi.pl
Kędzie – Barkowo III Etap - droga dojazdowa do gruntów rolnych. Przebudowa części drogi powiatowej nr 1323D na odcinku od miejscowości Barkowo w stronę miejscowości Kędzie.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55100 Trzebnica, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 873 090 , fax. 713 873 090
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wrocławska 9
    55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 873 090, fax. 713 873 090
    REGON: 93271204100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drogi.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kędzie – Barkowo III Etap - droga dojazdowa do gruntów rolnych. Przebudowa części drogi powiatowej nr 1323D na odcinku od miejscowości Barkowo w stronę miejscowości Kędzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kędzie – Barkowo III Etap - droga dojazdowa do gruntów rolnych. Przebudowa części drogi powiatowej nr 1323D na odcinku od miejscowości Barkowo w stronę miejscowości Kędzie. 1) Przebudowa części drogi powiatowej nr 1323D na odcinku od miejscowości Barkowo w stronę miejscowości Kędzie – dł. 987 m, 2) Przebudowa drogi nr 1274D na włączeniu do drogi nr 1323D – dł. 3m pas drogi nr 1274D. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, – roboty rozbiórkowe (rozebranie fragmentu jezdni drogi powiatowej nr 1323D na włączeniu do drogi nr 1274D, rozebranie fragmentu chodnika na skrzyżowaniu drogi nr 1323D z drogą nr 1274D, rozebranie nawierzchni zjazdu nr 2, rozebranie konstrukcji jezdni na przepustach zlokalizowanych pod koroną drogi), – frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na głębokość do 5cm w miejscu połączenia projektowanych warstw nawierzchni z istniejącymi (w celu płynnego połączenia), – oczyszczenie i odmulenie rowów przydrożnych z lokalnym umocnieniem skarp i dna rowów płytami ażurowymi typu „MEBA” gr. 8cm, – wymianę istniejących przepustów pod koroną (zachować: istniejące rzędne posadowienia przepustów, istniejącą średnicę przepustu i istniejącą długość przepustu, wlot i wylot (dno i skarpy) umocnić brukowcem ułożonym na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 10cm, – spoiny wypełnione zaprawą cementowo-piaskową 1:3), – wymianę istniejących przepustów pod zjazdami (zachować: istniejące rzędne posadowienia przepustów, istniejącą średnicę przepustu i istniejącą długość przepustu, wlot i wylot (dno i skarpy) umocnić brukowcem ułożonym na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 10cm, – spoiny wypełnione zaprawą cementowo-piaskową 1:3), – ułożenie krawężników betonowych łukowych 15x30x100cm (na ławie betonowej z oporem) na włączeniu drogi nr 1323D do drogi nr 1274D, – wykonanie lokalnych poszerzeń nawierzchni jezdni do 5,5m, zakres: koryto pod warstwy konstrukcyjne poszerzenia wraz z zagęszczeniem do Is≥0,97 i E2≥100MPa, warstwa odsączająca z piasku/pospółki gr. 15cm, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 gr. 15cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 8cm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4cm, skropienie emulsją asfaltową w ilości zalecanej przez producenta geosiatki, ułożenie geosiatki dla ruchu KR1 – KR2 z włókien szklanych wstępnie powleczonej asfaltem, skropienie geosiatki w ilości zalecanej przez producenta geosiatki, wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej (profilującej) z betonu asfaltowego AC11W 50/70 w ilości śr. 75kg/m2, skropienie warstwy profilującej emulsją asfaltową w ilości 0,4kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm, – wykonanie nakładki z betonu asfaltowego na istniejącej nawierzchni jezdni, zakres: czyszczenie nawierzchni z betonu asfaltowego, skropienie nawierzchni z betonu asfaltowego emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej (profilującej) z betonu asfaltowego AC11W 50/70 na całej długości opracowania w ilości śr. 75kg/m2, skropienie warstwy profilującej emulsją asfaltową w ilości 0,4kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm, – przebudowę istniejących zjazdów, zakres prac: koryto pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, zagęszczenie podłoża do Is≥0,97 i E2≥100MPa, warstwa odsączająca z piasku gr. 15cm zagęszczona do Is≥0,97 i E2≥100MPa, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 r. 15cm stabilizowanego mechanicznie, skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm, – wykonanie remontu wejść do budynku nr 1 i nr 2 (konstrukcja nawierzchni jak na zjeździe), – wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,75m (korytowanie, profilowanie, zagęszczenie, warstwa kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10cm stabilizowanego mechanicznie), – montaż barier drogowych SP-06/2 (H1W5A) w obrębie zjazdu nr 5, – wymianę oznakowania pionowego w złym stanie technicznym, – uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach, – inwentaryzację powykonawczą robót. 3. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z opracowaniem, zatwierdzeniem i wdrożeniem tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót. 4.Wymagania w stosunku do wykonawcy. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystąpieniem do robót budowlanych) przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót:  oryginał oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budowy (robotami budowlanymi),  poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy,  poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB,  Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przedmiotu umowy na każdym jej etapie, a po zakończeniu inwentaryzację powykonawczą,  Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uzyskanie potwierdzenia ich prawidłowego wykonania w dzienniku budowy. W przypadku braku zgłoszenia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru tych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiary robót (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ) – 2 egz. - kosztorysy ofertowe (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) – 2 egz. - projekt budowlany (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), - specyfikacje techniczne (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), - wzór umowy (załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 11.900,00 zł słownie zł: jedenaście tysięcy dziewięćset 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-13 ustawy Pzp. 2. Dodatkowo Zamawiający wyklucza Wykonawcę:  który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejsza umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania; 3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy Pzp. 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp lub na podstawie okoliczności wymienionych w ppkt. 3 SIWZ, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sadu zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ppkt 4 SIWZ. 6. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII ppkt. 1. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym Formularz 1 oraz Formularz 2. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. VIII SIWZ. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających., że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności na każdym etapie postępowania, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 -22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w pkt. VII ppkt 3 SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia. Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt.1 SIWZ. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VIII ppkt 2 SIWZ. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności :  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJACYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMOWIENIA (SPÓLKI CYWILNE / KONSORCJA) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustaw Pzp oraz o których mowa w pkt. VII ppkt 3 SIWZ, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. VI ppkt 2 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII ppkt 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności, braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. VIII ppkt 2 składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. VIII ppkt 7 SIWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt VIII ppkt 7.1) SIWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt VI ppkt 2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach