Przetargi.pl
KAO/251/ZP/1/2010 - Ochrona siedziby Urzędu Skarbowego, inkaso i konwój wartości pieniężnych, sprzątanie pomieszczeń Urzędu Skarbowego

Urząd Skarbowy w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. I Armii Wojska Polskiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7627781 , fax. 032 7627706
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Będzinie
    ul. I Armii Wojska Polskiego 1 1
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 7627781, fax. 032 7627706
    REGON: 27050689400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bedzin.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KAO/251/ZP/1/2010 - Ochrona siedziby Urzędu Skarbowego, inkaso i konwój wartości pieniężnych, sprzątanie pomieszczeń Urzędu Skarbowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona siedziby Urzędu Skarbowego w Będzinie przy ul. I Armii Wojska Polskiego 1 inkaso wartości pieniężnych z siedziby Urzędu Skarbowego do Banku Śląskiego Katowice oddział w Będzinie ul. Sączewskiego 12, konwój wartości pieniężnych z Banku Śląskiego Katowice oddział w Będzinie do siedziby Urzędu Skarbowego, sprzątanie pomieszczeń Urzędu Skarbowego .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładją obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu według spełnia nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu : 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2) wypełnione i podpisane oświadczenia w zakresie podanym w art.22 i art.24 ustawy Pzp, 3)aktualną koncesję wraz z ewentualnymi późniejszymi zmianami na prowadzenie działalności objętej zamówieniem, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 6) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 oraz pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwerdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie ochrony, inkasa i konwoju (ilość niezbędna do wykonania usługi) oraz osób odpowiedzialnych za świadczenie usług ochrony, usług inkasa i konwoju, usług sprzątania, 10) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie : - usługi ochrony w minimum dwóch instytucjach o charakterze zbliżonym do zamawiającego (urzędach skarbowych, urzędach miejskich), - usługi sprzątania w minimum dwóch obiektach o powierzchni biurowej nie mniejszej niż 1.000 m kwadratowych, - usługi inkasa i konwoju - wszystkie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bedzin.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach