Miasto Kwidzyn ogłasza przetarg
- Adres: 82500 Kwidzyn, ul. Warszawska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 556 464 703
- Data zamieszczenia: 2017-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kwidzyn
ul. Warszawska 19
82500 Kwidzyn, woj. pomorskie
tel. 055 6464700, 6464777, fax. 556 464 703
REGON: 52354800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania edukacyjno- informacyjna w ramach projektu pn. „Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku Dworca PKP w Kwidzynie” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPPM.09.01.02-22-0006/16-00). - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Kampania edukacyjno- informacyjna w ramach projektu pn. „Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku Dworca PKP w Kwidzynie”. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (zał.11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020) W ramach realizacji zamówienia przeprowadzona zostanie kampania informacyjno-edukacyjna promująca transport zbiorowy i niezmotoryzowany wraz z opracowaniem scenariuszy poszczególnych zajęć oraz przygotowaniem odpowiedniej ilości materiałów i gadżetów niezbędnych do realizacji poszczególnych elementów składowych kampanii. Kampania ma na celu maksymalizację efektów realizacji wszystkich przedsięwzięć w zakresie miejskiego transportu zbiorowego w ramach danego miejskiego obszaru funkcjonalnego. Zaplanowano złożony cykliczny proces działań informacyjno-edukacyjnych związany z szeregiem aspektów socjologicznych, kulturowych, psychologicznych, środowiskowych i ekonomicznych. Aby przystąpić do procesu zmiany postaw mieszkańców całego subregionu należy uświadomić im negatywne następstwa rosnącego natężenia ruchu samochodów osobowych (m.in. zatłoczenia komunikacyjnego, zanieczyszczenia środowiska, chorób cywilizacyjnych etc.), a następnie należy pomóc im zrozumieć, że ich postawa może pomóc w przeciwdziałaniu tym niekorzystnym zjawiskom. Dlatego głównym celem działań edukacyjnych będzie oddziaływanie i budowanie świadomości problemu oraz poczucia osobistej odpowiedzialności. Następnie Miasto będzie dążyło do zachęcenia, zmotywowania i wypróbowania sugerowanych środków transportu. Służyć temu będą działania informacyjne i promocyjne, mające na celu zwrócenie uwagi na fakt istnienia proekologicznych form przemieszczania się i oddziaływania na ich pozytywną ocenę. Podjęte działania promocyjne i marketingowe wymagać będą długoterminowego planowania i dążyć będą do osiągnięcia najlepszych rezultatów, dlatego też ważną kwestią będzie rozpoczęcie tematycznej edukacji skierowanej do poszczególnych grup społecznych, począwszy już od edukacji najmłodszych mieszkańców subregionu. Do zadań realizatora kampanii informacyjno-edukacyjnej należeć będzie opracowanie szczegółowej strategii kampanii i jej przeprowadzenie. Wybrany Wykonawca opracuje Szczegółową Strategię Kampanii Projektu zawierającą działania opisane poniżej. Wszelkie planowane działania należy przeprowadzić z zachowaniem zasad równości szans i niedyskryminacji. Miasto Kwidzyn planuje przeprowadzenie procesu działań informacyjno-edukacyjnych w następujących grupach docelowych: a. Pierwsza najmłodsza grupa docelowa to grupy 5-6 latków z kwidzyńskich przedszkoli. Szczególnie należy podkreślić możliwość kształtowania prawidłowych przyzwyczajeń i zachowań transportowych w jak najmłodszym wieku. Planuje się zwrócenie uwagi na aspekt edukacyjny w zakresie zrównoważonego transportu, bezpieczeństwa w ruchu drogowym. jak i aspekt społeczny, związany z budowaniem umiejętności społecznych, zawieraniem znajomości, kształtowaniem samodzielności i orientacji przestrzennej. Dzieci poprzez naukę i zabawę z nauczycielem poznają różne możliwości przemieszczania się ze szczególnym uwzględnieniem transportu zrównoważonego. Dla każdego uczestnika planuje się zakup książeczek typu „Akademia Malucha - Zasady bezpieczeństwa na drodze” – 30 dzieci x 8 przedszkoli = 240 dzieci. Wykonawca opracuje scenariusz zajęć oraz zapewni odpowiednią liczbę niezbędnych materiałów. b. Starsza grupa to dzieci z klas II kwidzyńskich szkół podstawowych. Planuje się organizację cyklicznych lekcji odbywających się w każdy piątek roku szkolnego. Podczas lekcji uczniowie zapoznają się z przepisami obowiązującymi w środkach transportu zbiorowego, zasadami bezpiecznego podróżowania, zasadami kulturalnego zachowania oraz zasadami udzielania pierwszej pomocy. Lekcje poprowadzą wychowawcy klas z zaproszonymi gośćmi (policjant, ratownik medyczny). Na zakończenie dzieci napiszą test „Bezpieczni Podróżnicy” i otrzymają certyfikaty. Wykonawca opracuje scenariusz zajęć oraz zapewni odpowiednią ilość formularzy ankiety i certyfikatów. Zakres: 5 szkół po 4 klasy II (25 os) = 500 dzieci c. Dla młodzieży i dorosłych mieszkańców Kwidzyna planuje się zorganizowanie dwumiesięcznej akcji promocyjnej typu „Gadżety za bilety”. Wykonawca ustali regulamin określający co można otrzymać i za ile biletów. W zależności od ilości zebranych biletów każdy podróżujący może zdobyć atrakcyjne nagrody m.in. akcesoria rowerowe, okładki na bilety miesięczne itp. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość niezbędnych gadżetów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja miasta Gdańska przez „Wykonawcę” w związku z organizacją XXVIII Zlotu Żaglowców Baltic Sail Gdańsk 2024
Dodano: 2024-04-08 - PROMOCJA MIASTA GDAŃSKA JAKO ATRAKCYJNEJ LOKALIZACJI DLA ROZWOJU SEKTORA BADAŃ USŁUG IT W LATACH 2024-2026 W RAMACH MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI IT I NOWYCH MEDIÓW INFOSHARE
Dodano: 2024-01-25 - Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
Dodano: 2023-11-16 - Promocja Miasta Gdańska w związku z organizacją XXVII Zlotu Żaglowców Baltic Sail 2023
Dodano: 2023-06-14 - Promocja Miasta Gdańska w związku z organizacją XXVII Zlotu Żaglowców Baltic Sail 2023
Dodano: 2023-05-17 - Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju gimnastyki artystycznej
Dodano: 2023-03-22 - Świadczenie usług w zakresie promocji miasta podczas rozgrywek IV ligowej drużyny piłki nożnej MKS Czarni w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2023-02-07 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich w województwie pomorskim w 2020 roku
Dodano: 2020-08-04 - Promocja Kwidzyna przez sport
Dodano: 2020-07-28 - Stworzenie identyfikacji wizualnej i koncepcji graficznej dla miejsca Swołowo - stolica Krainy w Kratę w ramach realizowanego projektu "Wzmocnienie potencjału pomorskiej Krainy w Kratę poprzez rewitalizację zabytkowych budynków szkieletowych wraz z restauracją organów kościelnych we wsi Swołowo na potrzeby mieszkańców Pomorza i innych regionów Polski” ZP.271.30.2020
Dodano: 2020-07-24