Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku w okresie od 04.09.2017 r. do 30.06.2018 r

Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Szczecińska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 844 75 33 , fax. 598 437 417
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
    ul. Szczecińska 99
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 844 75 33, fax. 598 437 417
    REGON: 33022300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku w okresie od 04.09.2017 r. do 30.06.2018 r
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku w okresie od 04.09.2017 r. do 30.06.2018 r. poprzez: 1)zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2)kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminu obiektu przez wszystkich jego użytkowników, który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, 3)wykonanie wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ, 4)organizowanie i udzielnie pomocy osobom, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze pływalni. 3.2. Przez pojęcie Pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku (w zakresie ratownictwa wodnego) należy rozumieć obiekt znajdujący się w Słupsku przy ul. Szczecińskiej 99 składający się z: 1)basenu sportowego (duża niecka) o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,1 m do 3,55 m ) z 6 torami dla zawodników, 2)brodzika dla dzieci (mała niecka) o wymiarach 12,5 m x 6 m i głębokości (od 0,8 m do 0,9 m) 3.3. W ramach usług niniejszej umowy zapewniających bezpieczeństwo, Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów zgodnych z: 1)ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U z 2016 r., poz. 656), 2)ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne (tj. Dz. U z 2015 poz. 469.), 3)ustawą z dnia 08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2016r., poz. 1868), 4)rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108), 5)rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U z 2012 r. nr 261 ze zm.) w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonego obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne, 3.4. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu oraz zgodnie z przepisami wzoru umowy – stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 3.5. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji umowy wynosi 13.788 godzin, a planowane godziny i liczba ratowników została określona w załączniku nr 13 do SIWZ. 3.6. Godziny pracy, ich ilość i liczba ratowników określone w pkt. 3.5. są wartościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1)za jedna godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzy ofertowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawa żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 3.8. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3.9. Rozliczenie w toku realizacji zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane zabezpieczenie ratownicze i cenę jednostkową zdeklarowaną w ofercie. 3.10. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz.U z 2016 r. poz. 1666 z póź. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach