Przetargi.pl
Izolacja pionowa ściany zewnętrznej budynku WKU w Jaśle przy ul. Tadeusza Kościuszki 24

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Izolacja pionowa ściany zewnętrznej budynku WKU w Jaśle przy ul. Tadeusza Kościuszki 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie izolacji pionowej ściany zewnętrznej budynku WKU w Jaśle przy ul. Tadeusza Kościuszki 24. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z Użytkownikami budynku i Inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac oraz uzgodni przyjęty system izolacji p. wilgociowej i termicznej oraz system odwodnienia liniowego i jego elementy. Dla określenia w/w elementów i parametrów przedstawi karty techniczne określające jednoznacznie systemy izolacyjne i odwodnienia. Harmonogram prac musi uwzględniać wszystkie wymagania systemowe przyjęte do realizacji związane z czasem uzyskiwania niezbędnych wytrzymałości i parametrów przez poszczególne elementy robót. Kierownik robót branży budowlanej zobowiązany jest do znajomości zakresu robót branży instalacyjnej oraz odpowiada za koordynację międzybranżową. W sporządzonym osobiście harmonogramie kolejności wykonywania prac uwzględni, w porozumieniu z branżowcami, pełną koordynację branżową. ROBOTY BĘDĄ PROWADZONE NA TERENIE CZYNNEGO KOMPLEKSU WOJSKOWEGO 1) W szczególności, podczas wykonywania prac konserwacyjnych, zostaną wykonane następujące roboty:  zalecana i zdaniem Zamawiającego, niezbędna wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego,  ustalenie z Inspektorem nadzoru i Użytkownikiem zakresu niezbędnych rozbiórek istniejącej nawierzchni asfaltowej,  rozbiórka: istniejącego cieku odwodnienia z betonowych elementów prefabrykowanych, betonowej płytki odbojowej, betonowego stopnia wejściowego i płyty wejściowej, studzienki ściekowej, rozbiórka cokolika z płytek okładzinowych pasem szerokości ok. 15 cm na całej szerokości elewacji,  dokonanie inwentaryzacji wysokościowej terenu robót z uwzględnieniem poziomów: okien podpiwniczenia i drzwi wyjściowych na parking, dna studni szczelnej, początku i wylotu odwodnienia liniowego, przejścia rurociągu odwodnienia przez ścianę budynku, wlotów i wylotu odwodnienia do studni szczelnej oraz w szczególności spadków elementów odwodnienia, grubości warstw odtwarzanej nawierzchni i pozostałych charakterystyk mających wpływ na zakres robót ziemnych,  w oparciu o uzyskane dane przyjęcie niezbędnej głębokości wykopów dla elementów odwodnienia oraz indywidualne ustalenie poziomów przejść szczelnych studni odwodnienia i przejścia przez ścianę budynku,  wykonanie wykopu o szerokości niezbędnej do wykonania robót izolacyjnych i głębokości do poziomu posadowienia fundamentów budynku oraz wykonanie wykopów w zakresie niezbędnym do wykonania elementów odwodnienia, całość gruntu z wykopu należy wywieźć z placu budowy,  bieżące odeskowywanie boków wykopu od strony sąsiadów (Policja, budynek mieszkalny), podstemplowywanie i kontrola stanu muru granicznego i ogrodzenia panelowego,  podczas wykonywania wykopów złomowa rozbiórka istniejącej kanalizacji odwodnienia,  przygotowanie i montaż daszku ochronnego przed opadami atmosferycznymi na czas wykonywania izolacji oraz miejsc odpompowania wody opadowej do istniejącej wewnętrznej kanalizacji odwodnienia, różnica poziomu wjazdu na parking i terenem przyległym do elewacji wynosi około 1,00 m (spadek w kierunku elewacji),  wewnętrzna kanalizacja odwodnienia demontowana i odnawiana po istniejącej trasie, termin demontażu ustali Wykonawca stosownie do przyjętej organizacji robót,  po odsłonięciu powierzchni ściany budynku całkowite usunięcie istniejącej izolacji, odbicie tynku, oczyszczenie powierzchni cegły z dokonaniem napraw i uzupełnień powierzchni ściany i spoin, odgrzybienie ściany systemowymi środkami odgrzybiającymi, osuszenie powierzchni ściany oraz wykonanie nowego tynku,  wykonanie szczelnego przejścia w ścianie dla rurociągu odwadniającego zgodnego z przyjętą technologią izolacji p. wilgociowej,  określenie zawilgocenia, zasolenia i zagrzybienia ściany ceglanej,  wykonanie, systemowej, poziomej izolacji p. wilgociowej metodą iniekcji niskociśnieniowej, od strony zewnętrznej w obrębie ściany ceglanej, ilość środka iniekcyjnego, rozstaw i średnica otworów iniekcyjnych w zależności od stopnia zawilgocenia, zasolenia i zagrzybienia ścian,  wykonanie systemowej zewnętrznej pionowej izolacji ściany budynku wraz z fundamentami, grubość warstw izolacji zależy od faktycznego zawilgocenia gruntu (po wykonaniu wykopu),  izolacja pionowa oraz pozioma iniekcja niskociśnieniowa powinny być wykonane w tym samym systemie,  wykonanie izolacji termicznej ściany od strony zewnętrznej, styropianem ekstrudowanym XPS grub. minimum 5,0 cm, izolację termiczną należy wykonać powyżej fundamentów zgodnie z warunkami określonymi w przyjętym systemie izolacji p. wilgociowej,  wykonane izolacje należy zabezpieczyć folią kubełkową powyżej fundamentów budynku a w obrębie fundamentu obsypać piaskiem o grubości minimum 20 cm po zagęszczeniu,  izolacje oraz folię kubełkową należy wyprowadzić powyżej poziom terenu i zakończyć listwą zgodnie z zastosowaną technologią,  ustawienie studni szczelnej o średnicy wewnętrznej Ø 1000 mm, (element odwodnienia) o podstawie z kręgu dennego z dnem, bez kinety i otworów przejść (rozwiązania indywidualne), oraz z kręgu/ów pośrednich, pierścienia odciążającego, płyty pokrywowej na pierścień odciążający, włazu żeliwnego z pokrywą, typu ciężkiego z pierścieniem/pierścieniami redukcyjnymi o grubości zapewniającej uzyskanie założonego poziomu włazu względem poziomu płyty wejścia, uszczelnienia miedzykręgowe z uszczelek elastometrowych, klinowych SD, uszczelek samosmarujących SDV lub uszczelek zintegrowanych, przejścia szczelne zintegrowane (rozwiązanie indywidualne), uniemożliwiające infiltrację wody gruntowej oraz ekfiltrację wód opadowych,  wykonanie uszczelnienia szczelin dylatacyjnych budynku z sąsiadami,  zasypka wykopu piaskiem nieklasyfikowanym/pospółką nieklasyfikowaną do poziomu warstw konstrukcyjnych nawierzchni, elementów odwodnienia oraz elementów wejścia do budynku z mechanicznym zagęszczeniem ubijakiem/zagęszczarką do uzyskania wymaganego stopnia zagęszczenia,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod elementy odwodnienia i nawierzchni z ręcznym profilowaniem i mechanicznym zagęszczaniem, przyjęto szacunkową grubość kruszywa około 30 cm po zagęszczeniu, faktyczna grubość zostanie ustalona po pomiarach z natury w trakcie robót,  w strefie podbudowy z kruszywa łamanego bezpośrednio przy wykonanych izolacjach należy wbudować zagęszczone mechanicznie podłoże z piasku o grubości min. 20 cm,  montaż kanałów z rur i kształtek pvc ø 200 mm odwodnienia odprowadzające wody opadowe z odwodnienia liniowego i studni szczelnej poprzez przejście w ścianie budynku i kanalizację wewnętrzną z rur i kształtek pvc ø 110 mm do kanalizacji od strony elewacji frontowej, z wykonaniem połączenia z rurami żeliwnymi: rury spustowej odwodnienia dachu i pionu kanalizacji wewnętrznej,  montaż kanałów odwodnieniowych zewnętrznych prowadzony systematycznie w miarę postępu robót ziemnych (zasypanie wykopu) oraz warstw podbudowy (konstrukcyjnych) nawierzchni i elementów odwodnienia,  montaż kanałów odwodnieniowych wewnętrznych z rozbiórką istniejącej podłogi wraz z warstwami podpodłogowymi wokół włączenia do wewnętrznego pionu kanalizacyjnego oraz odtworzenie podłogi i jej warstw po wykonaniu robót włączeniowych,  montaż odwodnienia liniowego szerokości 50 cm oraz szerokości 20 cm z polimerobetonu w obudowie z betonu, montaż odwodnienia zgodnie z kartami technicznymi, technologicznymi i zaleceniami Producenta w zależności od nawierzchni,  odwodnienie liniowe szerokości 50 cm włączone do studzienki szczelnej poprzez ściankę czołową z króćcem pvc ø 200 mm a o szerokości 20 cm poprzez systemową studzienkę odwodnieniową odwodnienia liniowego z odpływem pvc ø 200 mm,  wykonanie płytki odbojowej z kostki brukowej betonowej 20×10×8 cm, drogowej, na podsypce cementowo-piaskowej grub. 7,0 cm i podłożu betonowym grubości 15 cm (grubości po zagęszczeniu),  wykonanie nawierzchni asfaltowej o warstwie ścieralnej grubości min. 5 cm, wiążącej min. 6 cm, podbudowie betonowej min. 20 cm (po zagęszczeniu),  wykonanie żelbetowej płyty wejścia grub. min. 20 cm, na podłożu z betonowym min. 10 cm (po zagęszczeniu),  wykonanie wejściowego, żelbetowego, stopnia wysokości ok. 15 cm (wymiar rzeczywisty wg pomiaru z natury) zagłębionego poniżej terenu min. 50 cm, na podłożu betonowym min. 10 cm, (po zagęszczeniu),  żelbetowa płyta wejścia oraz stopień wejściowy zbrojony stalą żebrowaną ø 8 mm, konstrukcyjnie z zachowaniem co najmniej minimalnego stopnia zbrojenia,  ustawienie w stopniu wejściowym wycieraczki, skrobaczki do obuwia oraz ogranicznika otwierania drzwi. 2) Roboty towarzyszące:  zabezpieczenie przed rozpoczęciem robót elementów zagospodarowania terenu, zamontowanych urządzeń, drzew, krzewów, kwietników itp. wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia,  materiał z rozebranych nawierzchni asfaltowych, podbudowy i warstw wykonanych na bazie asfaltów i smół Wykonawca wywiezie z placu budowy i zutylizuje na własny koszt zgodnie z przepisami szczegółowymi,  Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje materiały z rozbiórek, demontaży, grunt z wykopów i odpady budowlane,  wywóz i utylizację odpadów jw. Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco zgodnie z przepisami szczegółowymi,  Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia budynku w przypadkach wystąpienia takiej konieczności,  zabezpieczenie środowiska przed wpływem odpadów a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej,  po zakończeniu robót uporządkowanie terenu prac konserwacyjnych, placu budowy oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód i uszkodzeń,  splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem,  przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru, PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH BUDOWLANYCH TEREN OBJETY ROBOTAMI NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY UWAGI:  materiał z rozebranych nawierzchni asfaltowych, podbudowy i warstw wykonanych na bazie asfaltów i smół Wykonawca wywiezie z placu budowy i zutylizuje na własny koszt zgodnie z przepisami szczegółowymi,  uzyskany z rozbiórek gruz i odpady, pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane jak również odpady materiałów użytych do wykonania robót konserwacyjnych, Wykonawca wywiezie i zutylizuje, zgodnie z przepisami szczegółowymi, we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn, zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonania kompletnej systemowej izolacji ściany zewnętrznej, b) wykonanie kompletnego systemowego odwodnienia liniowego. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11). 6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 60-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 8. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 10. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/53/2017, NIP [Wykonawcy]).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem oraz zobowiązanie podmiotu podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach