Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo – budowlanych dachu zaplecza sali gimnastycznej w Zapałowie

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo – budowlanych dachu zaplecza sali gimnastycznej w Zapałowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych związanych z wymianą istniejącego stropodachu nad zapleczem socjalnym sali gimnastycznej w miejscowości Zapałów. 2. Stan istniejący 2.1 Konstrukcja dachu Część budynku sali gimnastycznej stanowiące zaplecze socjalno-techniczne pokryte jest stropodachem z płyt strunobetonowych zabezpieczonym 2 warstwami papy na lepiku. Woda opadowa z dachu odprowadzana jest rurami spustowymi na teren działki. 2.2 Pokrycie dachu Istniejący dach budynku pokryty jest 2 warstwami papy na lepiku. Pokrycie pod wpływem czynników atmosferycznych oraz długotrwałego użytkowania utraciło swoje właściwości i jest nieszczelne. Na powierzchni dachu istnieją liczne uszkodzenia i nieszczelności w rejonie obróbek blacharskich. W pomieszczeniach zaobserwowano liczne zacieki i ślady po zalewaniu ścian i sufitów przez wody opadowe z dachu. 2.3 Obróbki blacharskie Istniejące obróbki blacharskie kominów, gzymsów i inne wykonane są z blachy ocynkowanej, malowanej farbami olejnymi. Obróbki blacharskie są bardzo mocno skorodowane, źle przylegają do powierzchni muru czy komina co powoduje nieszczelności, często są odkształcone, pogięte. 2.4 Rynny i rury spustowe, odprowadzenie wody deszczowej Rynny dachowe z blachy ocynkowanej wykazują bardzo duże zużycie naturalne – są mocno skorodowane. Rynny miejscowo są załamane i maja niewłaściwe spadki, pasy nadrynnowe mocno są skorodowane i występują w nich nieszczelności. Rury spustowe do wykorzystania – znajdują się w dobrym stanie, ze względu na to, że zostały wymienione. 2.5 Kominy Istniejące kominy ponad dachem wykazują liczne uszkodzenia, miedzy innymi : liczne i duże ubytki tynków, tynki odspojone , mocno spękane i zwietrzałe. Deflektory na przewodach wentylacyjnych skorodowane, wymagają odnowienia. 2.6 Instalacja piorunochronna. Na budynku istniejąca instalacja odgromowa kwalifikuje się do całkowitej wymiany. Zwody poziome z drutu Fe/Zn fi 8mm poprzerywane – brak ciągłości przewodów. Brak połączń ze zwodami pionowymi. 3. Niezbędny zakres robót remontowo – budowlanych do wykonania: 3.1 Roboty murowe: - nadmurowanie ścian zewnętrznych murów ogniowych o gr. 38-40 cm., o wys. ok.30 cm. - nadmurowanie kominów - przewodów wentylacyjnych również o wysokość ok. 30 cm. i zakończyć czapkami betonowymi. - w kominach wentylacyjnych wieloprzewodowych należy wykonać czapki betonowe oraz boczne wyloty powietrza, które zabezpieczyć kratkami wentylacyjnymi. 3.2 Konstrukcja więźby dachowej. Dach jednospadowy o konstrukcji płatwiowo krokwiową z drewna klasy C27. Płatwie o wym. 8x16 cm. na podkładach wyrównujących, mocowane do stropodachu za pomocą śrub M12, w rozstawie max. do 3 m., krokwie o wym. 7x14 cm. w rozstawie co 90 cm. Wszystkie elementy impregnować preparatami solnymi – Fobos. 3.3 Pokrycie dachu. Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy stalowej trapezowej powlekanej w kolorystyce i profilu blachy zbliżonym do istniejącego pokrycia sali gimnastycznej, wykonanego w latach ubiegłych. Ze względu na bardzo mały spadek dachu należy przewidzieć zwiększony zakład arkuszy blachy. Blachę przykręca się tylko przy pomocy wkrętów samowiercących typu "farmer". 3.4 Obróbki blacharskie. Założono wykonanie w 100% nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej, za wyjątkiem obróbek ścian zewnętrznych, które nadają się do wykorzystania. Przewidziano wykonanie obróbek na wszystkich połączeniach dachu ścian, wokół kominów, na gzymsach. Przed przystąpieniem do ułożenia obróbek należy wykonać niezbędne naprawy ścian i tynków oraz kominów. Obróbki wykonać należy zgodnie ze sztuka budowlana i ogólnymi zasadami wiedzy technicznej. 3.5 Rynny dachowe, odprowadzenie wody deszczowej. Wykonanie rynien dachowych fi 150 z blachy ocynkowanej. Rynny montować zachowując spadek 0,3% w kierunku rury spustowej. Uchwyty rynnowe montować w rozstawie nie większym niż 60cm. Obróbkę blacharska pasa nadrynnowego mocować na kołki rozporowe – wcześniej uzupełnić i przygotować odpowiednie spadki na gzymsie, wodę odprowadzić do rynny. 3.6 Elewacja zewnętrzna Uzupełnić elewację zewnętrzną na części nadmurowanej ścian zewnętrznych i przewodów wentylacyjnych ponad dachem w technologii i kolorystyce zgodnej z istniejącą na obiekcie. Tynk akrylowy o uziarnieniu 1,5 – 2,0 mm. gr. II koloru. UWAGA Wszystkie materiały użyte do realizacji musza posiadać odpowiednie certyfikaty o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie. 4. Podczas realizacji zadania budynek będzie czynny i użytkowany. Wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym. 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys inwestorski, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Wymagany minimalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji i rękojmi. 8. Podstawowe obowiązki i warunki wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia: 8.1 wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną. 8.2 wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót. Do wbudowania mogą być użyte tylko i wyłącznie materiały i urządzenia nowe w I klasie jakości. 8.3 wykonawca zobowiązany jest do organizacji placu budowy i jego oznakowania, 8.4 w przypadku uszkodzenia istniejących mediów Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej przez poszkodowanego użytkownika bądź Właściciela. 8.5 wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150). 8.6 w cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów. 8.7 wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. 8.8 wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru. 8.9 wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu umowy i uczestniczyć w odbiorze. 8.10 w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 8.11 w cenie ryczałtowej zaoferowanej przez wykonawcę, do zakresu obowiązków wykonawcy należy również utrzymanie czystości i porządku w trakcie realizacji robót, oraz po zakończeniu robót budowlanych. 9. Po zakończeniu robót wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą i odbiorową całego zadania, w tym również instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, karty gwarancyjne itp. ( jeżeli dotyczy). 10. Wykonawca odpowiada za przekazany teren robót do czasu komisyjnego odbioru robót. 11. Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ przedmiot zamówienia określono przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wykonana dokumentacją projektową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych (materiały i urządzenia równoważne) zobowiązuje wykonawcę do wskazania w ofercie nazw, typów i specyfikacji tych materiałów i urządzeń, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 1 000 zł. 10.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w rozdziale XIII SIWZ. Wykonawca może załączyć oryginał wadium w formie gwarancji do oferty. 10.3 Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), tj.: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer rachunku 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804).. 10.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu o/Wiązownica Nr rachunku: 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001.Wykonawca dołącza do oferty wydruk (kopię) wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „WADIUM - przetarg znak sprawy IZ.271.16.2017”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 10.3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 10.4 SIWZ. 10.6 Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 10.7 W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 1 parter, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 10.8 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp. 10.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.10 Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.11 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich członków Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w zał. nr 1 do SIWZ z podaniem całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Parafowany wzór umowy, 4) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy), 5) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale ( jeżeli dotyczy) Wraz z ofertą wykonawca powinien załączyć: 1) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 2) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach