Przetargi.pl
IPS – Zakup i wdrożenie aplikacji wspierających obsługę pomocy społecznej w podziale na zadania częściowe nr 1- 4 na potrzeby projektu „Budowa systemów teleinformatycznych wspierających realizację I Etapu Programu Inteligentna Polityka Społeczna w Łodzi – IPS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, Traugutta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    Traugutta 21/23
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
    REGON: 47083053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IPS – Zakup i wdrożenie aplikacji wspierających obsługę pomocy społecznej w podziale na zadania częściowe nr 1- 4 na potrzeby projektu „Budowa systemów teleinformatycznych wspierających realizację I Etapu Programu Inteligentna Polityka Społeczna w Łodzi – IPS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie aplikacji wspierających obsługę pomocy społecznej w Łodzi. A) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zadanie częściowe nr 1– zakup i wdrożenie aplikacji wspomagającej działania przeciw przemocy w rodzinie – szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności jest wyspecyfikowany w Załączniku nr 1.1 OPZ; Zadanie częściowe nr 2 – zakup i wdrożenie aplikacji wspomagającej obsługę procesu umieszczania dzieci w pieczy instytucjonalnej i rodzinnej - szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności jest wyspecyfikowany w Załączniku nr 1.2 OPZ; Zadanie częściowe nr 3 - zakup i wdrożenie aplikacji wspomagającej działania wspierające rodziny z dysfunkcjami wychowawczymi - szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności jest wyspecyfikowany w Załączniku nr 1.3 OPZ; Zadanie częściowe nr 4 – zakup i wdrożenie aplikacji wspierającej proces przyznawania stypendiów i zasiłków szkolnych - szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności jest wyspecyfikowany w Załączniku nr 1.4 OPZ; B) W ramach realizacji każdej z czterech wymienionych powyżej części Zamawiający wymaga: 1.Opracowania dokumentu Plan Realizacji Zamówienia (dalej PRZ) według wymagań opisanych w rozdziale VIII OPZ. 2. Zapewnienia możliwości działania dostarczonych aplikacji z systemem Active Directory (AD) użytkowanym przez Zamawiającego. 3. Zapewnienia konfigurowania ról i uprawnień poszczególnych użytkowników, personalizacji ustawień. 4. Instalacji dostarczanych aplikacji na serwerach wirtualnych umieszczonych na infrastrukturze przetwarzania danych Miejskiego Centrum Przetwarzania Danych (dalej MCPD) udostępnionej przez Zamawiającego.5. Przeprowadzenia instruktażu pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonych aplikacji.6. Zapewnienia wymiany danych (np. poprzez interfejs wymiany danych) dostarczonych aplikacji z systemami Zamawiającego,- dotyczy zadania częściowego nr 3 i nr 4 według zasad opisanych w OPZ załączniku nr 1.5. 7. Wykonania Dokumentacji Powykonawczej (dalej DP). 8.Świadczenia serwisu gwarancyjnego przez okres nie krótszy niż 24 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. ) 1.2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określają Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do Rozdziału II s.i.w.z. 1.3. Podane opisy funkcjonalności aplikacji należy traktować jako wymagania minimalne. Zamawiający dopuszcza oferowanie aplikacji o funkcjonalnościach lepszych niż żądane.1.4. W celu wykazania, że oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom określonym w s.i.w.z. wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Formularz Nr 10 – oświadczenie dot. spełnienia przez oferowane aplikacje wszystkich wymaganych funkcjonalności i warunków określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 1.5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do Rozdziału II niniejszej s.i.w.z .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72262000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie częściowe nr 1 - 570,00PLN (słownie: pięćset siedemdziesiąt PLN; Zadanie częściowe nr 2 – 1240,00PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście czterdzieści PLN); Zadanie częściowe nr 3 – 720,00PLN (słownie: siedemset dwadzieścia PLN); Zadanie częściowe nr 4 - 730,00PLN (słownie: siedemset trzydzieści PLN) 2) Wadium może też być wnoszone w: 2.1. pieniądzu 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz.359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem: ,,Wadium do postępowania nr sprawy OAZP.2710/10/2019 zadanie częściowe nr ……’’.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać warunki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Pzp. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące informacje: 4.1. nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 4.2. dane identyfikujące postępowanie, w jakim składane jest wadium (np. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia); 4.3. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 4.4. kwotę gwarancji; 4.5. termin ważności (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); 4.6. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, dokonał czynności o których mowa w art. 46 ust. 4 a) oraz 5 ustawy Pzp. 5. Postanowienia ust. 8.4. odnoszą się odpowiednio również do poręczeń, o których mowa w ust. 8.2. powyżej.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginalny dokument należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23, w Kasie, gdzie zostanie wydane stosowne potwierdzenie o złożeniu wadium. Kserokopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), Zamawiający dopuszcza, aby wadium zostało wniesione przez partnerów konsorcjum (Wykonawców), w taki sposób, aby łączna kwota wadium ( w danym zadaniu częściowym) była równa kwocie określonej w punkcie 1. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum)treść́ gwarancji ubezpieczeniowej/bankowej wnoszonej jako wadium musi ściśle korelować́ z tożsamością̨ podmiotu zobowiązanego w gwarancji, a będącego jednocześnie wykonawcą zamówienia. Umowa gwarancji ubezpieczeniowej może zostać zawarta przez jednego z tych wykonawców, z tym jednak zastrzeżeniem, że udzielenie ochrony ubezpieczeniowej nastąpi na rzecz wszystkich wykonawców wchodzących w skład Konsorcjum. 9. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości, w formie lub formach oraz w terminie, określonych w niniejszej s.i.w.z., zostanie wykluczony z postępowania. 11. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11. jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 17.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 17.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 17.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do s.i.w.z., zawierający w szczególności dla poszczególnych zadań częściowych nr 1, nr 2, nr 3, nr 4: łączną cenę ofertową brutto, netto, podatek VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji jakości i rękojmi, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień s.i.w.z.i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 s.i.w.z. według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do s.i.w.z., c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 s.i.w.z. – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, e) oświadczenia dot. spełnienia przez oferowane aplikacje wszystkich wymaganych funkcjonalności i warunków określonych w OPZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do s.i.w.z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach