Przetargi.pl
Inżynier projektu dla zadania: Przebudowa i rozbudowa hali sportowej zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18.

Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 58-503 Jelenia Góra, ul. Lwówecka 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6453318 , fax. 075 6453324, 6453310
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa)
    ul. Lwówecka 18 18
    58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6453318, fax. 075 6453324, 6453310
    REGON: 23048061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kk.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inżynier projektu dla zadania: Przebudowa i rozbudowa hali sportowej zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Projektu) przy realizacji Projektu pn.:Przebudowa i rozbudowa hali sportowej zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18, tj.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie zł : dwanaście tysięcy) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bank
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykazanie wykonania w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego o wartości robót budowlanych minimum 8 000 000,00 zł brutto finansowanej (lub współfinansowanej) ze środków pomocowych Unii Europejskiej, b) dysponowanie następującymi osobami do realizacji zadań związanych z przygotowaniem i realizacją projektu: 1). inżynier, który musi: - posiadać wykształcenie wyższe, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata w zakresie zarządzania projektami współfinansowanymi przez Unię Europejską dla robót budowlanych, 2). inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalista ogólnobudowlany), który musi: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 3). inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalista drogowy), który musi: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 4). inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalista elektryk), który musi: - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 5). inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalista sanitarny), który musi: - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 6). pracownik ds. rozliczeń projektu i sprawozdawczości, który musi: - posiadać wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 lata w zakresie obsługi projektów współfinansowanych przez Unię Europejską. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) osiągnięcie średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży i zrównanych z nimi w kwocie minimum 400 000,00 zł za ostatnie 3 latach obrotowe prowadzonej działalności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, b) dysponowanie środkami finansowymi w wysokości co najmniej 100 000,00 zł lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000,00 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. oraz 1.3. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.4. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) muszą spełnić warunek wspólnie. 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.5., 1.6. i 1.7. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) muszą spełnić warunek wspólnie. 4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.8. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) muszą spełnić warunek wspólnie. 5) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.9. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) muszą spełnić warunek wspólnie. 6) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń wymienionych w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (wymagane jest wykazanie minimum jednego kontraktu) - wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ Uwaga: a) W wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia, b) Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ Uwaga: a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W wykazie osób dla osób, o których mowa w pkt V. pkt 2. b) SIWZ należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego oraz dodatkowo: - dla osoby, o której mowa w pkt V. pkt. 2. b) ppkt 1. SIWZ należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania projektami współfinansowanymi przez Unię Europejską dla robót budowlanych oraz wykazać doświadczenie w nadzorowaniu przynajmniej jednym kontraktem związanym z inwestycją o wartości robót budowlanych minimum 8 000 000,00 zł brutto , - dla osób, o których mowa w pkt V. pkt. 2.b) ppkt od 2 do 5 SIWZ należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - dla osoby, o której mowa w pkt V.pkt. 2.b) ppkt 6. SIWZ należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczeń finansowych i sprawozdawczości z tytułu realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: a) Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.7. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ, z wyjątkiem inżyniera oraz pracownika ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnianie warunku wymienionego w pkt V. pkt 2.b) SIWZ, tj.: decyzje o nadaniu wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.8. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Bilans oraz Rachunek zysków i strat, a jeżeli część ta podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.9. SIWZ - Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt b) ogłoszenia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. oraz ppkt 1.3. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się i zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kk.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach