Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg
- Adres: 00-834 Warszawa, Pańska 81/83
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Pańska 81/83 81/83
00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
REGON: 01718109500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: agencja działająca na podstawie ustawy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inżynier kontraktu nadzorujący zabudowę Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2010 w Szanghaju w Chinach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie kontraktem dla zadania pn. Wybudowanie, konserwacja i serwis oraz demontaż zgodnie z wymaganiami postawionymi przez zamawiającego Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2010 w Szanghaju. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.; w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, co najmniej trzy usługi polegające na pełnieniu funkcji zarządzającego kontraktem z zastosowaniem przepisów chińskich dla inwestycji o wartości nie mniejszej 12 mln złotych, każda (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość co najmniej 12 mln złotych wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 1 pkt 4) muszą spełnić wszyscy Wykonawcy, a warunki określone w ust. 1 pkt 1) - 3) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten w zakresie określonym w ust. 1 pkt 4 składa każdy z nich, natomiast w zakresie określonym w ust. 1 pkt 1-3 mogą złożyć łącznie; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 usług, o których mowa w ust. 1 pkt 2) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu wykonanych zamówień, stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa, co najmniej jeden z ich, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione od reprezentowania Wykonawcy z wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w ust. 3 pkt 2, które powinno być przedstawione w oryginale. 9. Jeżeli wykonawca w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 zadeklaruje, iż będzie korzystał z osób udostępnionych mu przez inne podmioty to składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa ten z nich, który będzie posługiwał się takimi osobami. 10. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach, o których mowa w ust. 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ekspertyz wraz z pomiarami stanu istniejącego (inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej) dla budynków mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy (5 części).
Dodano: 2016-04-29 - Przeglądy budynków i instalacji gazowych oraz instalacji elektrycznych i piorunochronnych w Izbie Skarbowej w Warszawie i urzędach skarbowych województwa mazowieckiego - PN/8/PrzeglBud/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie audytów energetycznych (5 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/7/16
Dodano: 2016-02-26 - Wykonanie audytu energetycznego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Płock.
Dodano: 2016-02-12 - Wykonanie audytu energetycznego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Płock
Dodano: 2015-12-30 - Wykonanie okresowej kontroli budowlanej w zakresie 5 letniego przeglądu nieruchomości mieszkalnych wolnostojących (4 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/74/15
Dodano: 2015-10-30 - WYKONANIE EKSPERTYZY STANU ZAWILGOCENIA MURÓW I ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH (PIWNIC) CAŁEGO BUDYNKU I OBCIĄŻENIA STROPÓW W SIEDZIBIE ARCHIWUM GŁÓWNEGO AKT DAWNYCH
Dodano: 2015-09-24 - Świadczenie usług doradztwa inwestorskiego dla Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa
Dodano: 2013-09-13 - Usługa Doradztwa Technicznego wraz z Nadzorem Inwestorskim przy realizacji projektu pn. Budowa sieci szkieletowej oraz punktów dostępu do Internetu w Mieście Sulejówek.
Dodano: 2013-03-07 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu Przebudowa budynku dworca kolejowego Szczecin Główny wraz z infrastrukturą torowo - peronową
Dodano: 2013-01-16