Urząd Gminy w Starej Błotnicy ogłasza przetarg
- Adres: 26-806 Stara Błotnica, 46
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 385-77-90 , fax. 048 383-50-92
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Starej Błotnicy
46 46
26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie
tel. 048 385-77-90, fax. 048 383-50-92
REGON: 00054003800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i wyposażenie boiska szkolnego i placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kaszowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja i wyposażenie boiska szkolnego i placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kaszowie. Zamówienie obejmuje: -ogrodzenie działki i wykonanie piłkochwytów -wykonanie placu zabaw -zamontowanie bramek i wiat stadionowych wraz z siedziskami Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty w kosztorysie ofertowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) Wymagania wymienione w art.24 ustawy Pzp z wyjątkiem przesłanek wymienionych ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 mają zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp winny być wspólnie spełnione przez Wykonawców. Ocenie spełnienia warunków wymaganych od oferentów podlegać będą zagadnienia, na temat których oferent jest zobowiązany dostarczyć oświadczenia i dokumenty, oraz zapewnienie co najmniej 3 letniej gwarancji przez wykonawcę. Ocena zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia. Oferta musi spełniać wszystkie wymagania zamawiającego. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, c) podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) kserokopia uprawnień i dokumentów stwierdzających odpowiednie przygotowanie zawodowe dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, f) kserokopia zaświadczenia o przynależności Kierownika Budowy do Izby Inżynierów Budownictwa, g) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starablotnica.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ogrodzenia terenów ZUOP w siedzibie Otwock - Świerk
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie grodzeń w Nadleśnictwie Radziwiłłów w roku 2016
Dodano: 2016-07-19 - Wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Nr 272 przy ul.Gajcego 9
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie remontu ogrodzenia w Składnicy ARM w Lisowicach
Dodano: 2016-05-11 - Wymiana ogrodzenia obiektów sportowych i ogrodzenia parkingu na terenie Zespołu Szkół Nr 124 przy ulicy Conrada 6 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-04-29 - Remont ogrodzenia w Przedszkolu nr 250 przy ul. Kinowej 10A w Warszawie
Dodano: 2016-04-07 - Remont ogrodzenia i nawierzchni przed budynkiem
Dodano: 2016-04-01 - Remont ogrodzenia zewnętrznego w Przedszkolu nr 295 przy ul. Afrykańskiej 9 w Warszawie w Warszawie
Dodano: 2016-03-14 - Remont ogrodzenia w Przedszkolu nr 73 przy ul. Sygietyńskiego 4a w Warszawie
Dodano: 2016-03-11 - Remont ogrodzenia Szkoły Podstawowej Nr 271 przy ul. Niegocińskiej 2 w Warszawie
Dodano: 2016-03-08