Gmina Świnna ogłasza przetarg
- Adres: 34-331 Świnna, Wspólna 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 827 28 10 , fax. +48 33 827 28 00
- Data zamieszczenia: 2023-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świnna
Wspólna 13
34-331 Świnna, woj. śląskie
tel. +48 33 827 28 10, fax. +48 33 827 28 00
REGON: 072182723 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inżynier Kontraktu dla zadania pn.: „Budowa kanalizacji i wodociągu oraz termomodernizacja budynków szkolnych i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Świnna ... - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Budowa kanalizacji i wodociągu oraz termomodernizacja budynków szkolnych i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Świnna w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład”. 2. Obowiązkiem Inspektora nadzoru (Inżyniera Kontraktu) inwestorskiego będzie wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), a w szczególności:a) Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;b) Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac;c) Zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem) oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości i dokonanych poprawek dokumentacji projektowej;d) Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;e) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;f) Zamawiający wymaga obecności na terenie budowy poszczególnych członków Zespołu Inspektora nadzoru (Inżyniera Kontraktu) inwestorskiego w następującym wymiarze (zgodnie z kontrolką czasu pracy prowadzoną przez Zamawiającego): Inspektor branży sanitarnej min. 4 (cztery) razy w tygodniu, Inspektor branży budowlanej min. 3 (trzy) razy w tygodniu, Inspektor branży drogowej min. 2 (dwa) razy w tygodniu, Inspektor branży elektrycznej min. 1 (jeden) raz w tygodniu, Specjalista ds. rozliczeń min. 1 (jeden) raz w tygodniu;g) Konieczność pracy Inspektora Nadzoru (inżyniera Kontraktu) inwestorskiego w dni ustawowo wolne od pracy lub / i w godzinach popołudniowych, wieczornych nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;h) Organizowanie oraz prowadzenie cyklicznych narad budowy dotyczących postępu robót, w których udział biorą̨ przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania; i) Sporządzania miesięcznych Raportów Nadzoru o postępie realizacji robót, wg wytycznych Zamawiającego i przedkładanie ich Zamawiającemu w terminie do każdego 10 dnia roboczego miesiąca następnego;j) Sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców na budowie;k) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;l) Monitorowanie, sprawdzanie zgodności i autentyczności przedstawionych certyfikatów materiałów i urządzeń, prawidłowości ubezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które Wykonawcy są odpowiedzialni zgodnie z warunkami umów;m) Sprawdzanie i pisemne odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania;n) Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;o) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, tablic informacyjnych, odcinków, itp.;p) Żądanie od Wykonawcy zadania i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną;q) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez wykonawcę zadania;r) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie rozliczenia budowy;s) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;t) Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych;u) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego i w przeglądach gwarancyjnych sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu;v) Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umów, ze szczególnych uwzględnieniem uwag i wniosków kierowanych do Zamawiającego mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń, katastrof budowlanych itp.;w) Egzekwowanie opracowania przez Wykonawców zadań instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz pisemna ich akceptacja;x) Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu;y) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;z) Informowanie Zamawiającego i Wykonawcy robót o konieczności zmiany kierownika budowy lub robót, a także wystąpienie z żądaniem takiej zmiany w imieniu Zamawiającego do Wykonawców robót;aa) Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót;bb) Opiniowanie projektów aneksów do umowy w Wykonawcą robót na ewentualne roboty dodatkowe, przygotowywanie protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe.3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w Załączniku nr 6 do SWZ – Projekcie Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu (w tytule przelewu należy podać nr sprawy: GK.2711.2.2023);2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ETNO BANK Spółdzielczy Radziechowy – Wieprz, o nr 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060.4. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, do upływu terminu składania ofert. Zaleca się gwarancję lub poręczenie, o których mowa powyżej, dołączyć do dokumentów składanych wraz z ofertą.6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.d) zdolności technicznej lub zawodowej:- Warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:a) dwie usługi, których przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu/ Koordynatora Projektu/Koordynatora Zespołu/ Inspektora nadzoru dla inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji i/lub sieci wodociągowej, i/lub obiektów budowlanych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, i/lub remoncie obiektów budowlanych z infrastrukturą towarzyszącą o wartości (nadzorowanych robót) nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł brutto (słownie: sześć milionów złotych i 00/100), każde.Zamawiający wymaga, aby w/w usługa została wykonana należycie.- Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:a) Koordynatorem Zespołu Inżyniera Kontraktu- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia* oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa,- doświadczenie zawodowe: osoba powinna wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zarządzaniu procesem inwestycyjnym, w charakterze Inżyniera Kontraktu/Koordynatora Projektu/Koordynatora Zespołu/Inspktora nadzoru przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji związanych z gospodarką wodno-ściekową i/lub budownictwa ogólnego o wartości robót nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł brutto (słownie: sześć milionów złotych i 00/100), każda.b) Inspektorem branży sanitarnej- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych sanitarnych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia* oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa,- doświadczenie zawodowe: osoba powinna wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego co najmniej dwóch inwestycji o wartości robót min. 4 000 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych i 00/100), każda.c) Inspektorem branży budowlanej- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia* oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa,- doświadczenie zawodowe: osoba powinna wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego co najmniej dwóch inwestycji o wartości min. 10 000 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć milionów złotych i 00/100), każda.d) Inspektorem branży drogowej- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia* oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa,- doświadczenie zawodowe: osoba powinna wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego co najmniej dwóch inwestycji o wartości robót min. 3 500 000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych i 00/100), każda.e) Inspektorem branży elektrycznej- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia* oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa,- doświadczenie zawodowe: osoba powinna wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego co najmniej dwóch inwestycji o wartości robót min. 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100), każda.f) Specjalistą ds. rozliczeń- kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe,- doświadczenie zawodowe: osoba powinna wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w rozliczaniu inwestycji budowlanych, w tym w rozliczeniu co najmniej dwóch inwestycji o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych i 00/100), każda.* dopuszcza się odpowiadające tym uprawnieniom uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).Funkcję Koordynatora Zespołu Inżyniera Kontraktu można łączyć z funkcją inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, pod warunkiem spełniania przez daną osobę wymagań określonych dla obu funkcji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu”
Dodano: 2024-04-17 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach” oraz „Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice”
Dodano: 2024-04-05 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „Maluch+” 2022-2029 w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-09-28 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
Dodano: 2023-09-26 - ,,Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”
Dodano: 2023-08-10 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Parku Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I".
Dodano: 2023-05-17 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Wykonanie ogrodów deszczowych na terenie Gminy Cz-Dz” w ramach projektu Z zapałem przeciw zmianom klimatu..."
Dodano: 2023-05-16 - USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ULICY ZIELONEJ ORAZ PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY BRZOSKWINIOWEJ NA TERENIE SOŁECTWA CZANIEC GMINA PORĄBKA”
Dodano: 2023-05-15 - Obsługa Inwestorska na zadaniu pn: Dobry klimat dla Radlina - kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskich Etap II z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2023-05-15