Przetargi.pl
Inwentaryzacja nieruchomości leżących wzdłuż ulicy Rudzkiej, wynikających z decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2014-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja nieruchomości leżących wzdłuż ulicy Rudzkiej, wynikających z decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji działek leżących w liniach rozgraniczających przebudowy ulicy Rudzkiej, które przejdą z mocy prawa lub w wyniku decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na własność Województwa Śląskiego lub jednostki samorządu terytorialnego. Inwentaryzacją należy objąć wszystkie działki zajęte obecnym i projektowanym pasem drogowym niezbędne dla realizacji inwestycji. Zamawiający zapłaci wykonawcy cenę wynikającą z faktycznie wykonanych prac. Granice działek powinny być zdefiniowane poprzez ustalenie lub wyznaczenie punktów załamania granic terenie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie tj. ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Sposób oznakowania punktów w terenie zostanie ustalony przez Zamawiającego. Inwentaryzacja winna zawierać część opisową sporządzoną zgodnie z wymogami art. 4 pkt 17 ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie miedzy innymi ogrodzenia, drzewostanu z uwzględnieniem ilości i gatunków, budynków, elementów małej architektury, studni, szamb, przyłączy, zasiewów itp. oraz dokumentację fotograficzną. Dodatkowo należy uzyskać: - aktualne odpisy ksiąg wieczystych prowadzonych dla przedmiotowych nieruchomości, - aktualne wypisy z ewidencji gruntów dla przedmiotowych nieruchomości. Inwentaryzację należy przekazać Zamawiającemu w 3 egzemplarzach wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu wersji elektronicznej na nośniku CD. Na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien ściśle współpracować z Wydziałem Dróg Urzędu Miasta Rybnika. Szczegółowy zakres zamówienia jest zawarty w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach