Przetargi.pl
Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła oraz przeprowadzenie audytów na terenie Miasta i Gminy Łosice

Miasto i Gmina Łosice ogłasza przetarg

  • Adres: 08-200 Łosice, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 833 573 542 , fax. 833 572 701
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łosice
    ul. Piłsudskiego 6
    08-200 Łosice, woj. mazowieckie
    tel. 833 573 542, fax. 833 572 701
    REGON: 30237405000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalosice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła oraz przeprowadzenie audytów na terenie Miasta i Gminy Łosice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzeniu inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Łosice (liczba budynków podlegających inwentaryzacji, zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Łosice – ok. 2 900 budynków), metodą wywiadu bezpośredniego. Przedsięwzięcie ma mieć charakter monitoringowy, posłużyć jak forma zebrania informacji, których analiza pozwoli określić i ukierunkować działania w obszarze poprawy jakości powietrza na terenie gminy. Inwentaryzacja ma być przeprowadzona w oparciu o wykaz przekazany przez Zamawiającego (listę punktów adresowych) i ma objąć inwentaryzację w terenie gminy przez ankieterów, na podstawie wcześniej pozyskanych informacji. W celu sprawnego przeprowadzenia inwentaryzacji odpowiednio wcześnie mieszkańcy Miasta i Gminy Łosice mają być odpowiednio poinformowani o inwentaryzacji. Inwentaryzacja winna objąć działania jak: zebranie danych i utworzenie bazy danych, wynagrodzenie ekspertów, rekrutacja ankieterów, wynajem sali szkoleniowej i przeszkolenie ankieterów, wykonanie identyfikatorów ankieterów, wykonanie list i map z lokalizacja budynków, w których ankieterzy zbiorą informacje, wynagrodzenie ankieterów, opracowanie i wydruk ankiet, raport końcowy z wynikami inwentaryzacji. II. W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić również audyt zapotrzebowania/zużycia energii elektrycznej budynków jednorodzinnych oraz wstępny audyt fotowoltaiczny budynków jednorodzinnych (jako dodatkowy element inwentaryzacji). Audyt energetyczny pozwoli zidentyfikować potencjał w zakresie możliwości zmniejszenia zużycia energii, przy zachowaniu parametrów użytkowych i funkcji obiektu. Audyt fotowoltaiczny ma na celu natomiast analizę, czy inwestycja w system fotowoltaiczny na danym obiekcie będzie wykonalna oraz opłacalna, jego przeprowadzenie dostarczy również informacji, jak duża powinna być instalacja by pokryć zapotrzebowanie na energię budynku. Fotowoltaika zaś ma na celu zmniejszenie korzystania z ogrzewania budynków paliwami, a zwiększenie poboru energii odnawialnej. Cały proces zmierza zatem do ograniczenia emisji szkodliwych substancji do powietrza. III. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać audyty budynków użyteczności publicznej - 2 szt. oraz badanie termowizyjnych budynków użyteczności publicznej – 8 szt., wskazanych przez Zamawiającego. IV. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej inwentaryzacji, w tym: 1) emisja 10 spotów w Katolickim Radiu Podlasie – działanie polegało będzie na emisji materiałów audio, na temat planowanej inwentaryzacji wraz z podaniem terminów realizacji. Emisja ma być przeprowadzona 10 razy, by jej zasięg objął jak największą liczbę słuchaczy (czas emisji 20s). 2) informacja na portalach Podlasie24 oraz Łosice.info – 2 tygodnie na każdym z portali, przez ten czas na portalach internetowych serwisów informacyjnych opublikować należy informacje na temat inwentaryzacji wraz z terminem jej przeprowadzenia. Informacje należy publikować w formie pisemnych komunikatów. 3) informacje w tygodnikach regionalnych: Słowo Podlasia – 1 ogłoszenie (2 moduły), Kurier Podlaski – 1 ogłoszenie (2 moduły), Miesięcznik samorządowy – Gazeta Łosicka - 1 ogłoszenie (4 moduły). Informacje w tygodnikach mają być zamieszczone w formie pisemnych komunikatów, informujących o planowanej inwentaryzacji wraz z terminem jej przeprowadzenia. - opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek – 1000szt. w formacie A5. - opracowanie, wydruk i dystrybucja plakatów informacyjnych 150 szt. w formacje A3. Treść i szatę graficzną ulotek i plakatów należy uzgodnić z Departamentem Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych, ul. Kłopotowskiego 5, 03-718 Warszawa przesyłając na adres – siw@mazovia.pl. Wszystkie materiały informacyjno-promocyjne winny być opatrzone stosownymi logotypami wynikającymi z programu MIWOP MAZOWSZE. Wytyczne do stosowania logotypów dostępne są na stronie internetowej www.powietrze.mazovia.pl w zakładce – do pobrania. V. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z Wytycznymi do przygotowania inwentaryzacji, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48610000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2. 6.2. Ponieważ Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda złożenia do oferty oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. 6.3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. 6.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6.5. Zamawiający informuje, że stosowanie do art. 24 ust. 11 Ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik Nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.5. składa każdy z Wykonawców. 18.8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach