Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2020-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 15891289000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno, która będzie wskazywać wszystkie źródła ciepła w każdym lokalu lub budynku położonym na terenie gminy ogrzewanym indywidualnie, w tym w szczególności: mieszkalnym, handlowym, usługowym i użyteczności publicznej – szacunkowo około 22 000 obiektów. Inwentaryzacja zostanie wykonana z wykorzystaniem metody stanowiącej połączenie metody rejestrowej z innymi metodami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację źródła ciepła i sposobu ogrzewania budynku lub lokalu. Zamówienie obejmuje również raport końcowy z przeprowadzonej inwentaryzacji oraz działania informacyjno – promocyjne skierowane do mieszkańców gminy Piaseczno, które mają polegać na doinformowaniu lokalnej społeczności o planowanych przez gminę działaniach inwentaryzacyjnych, sposobie pozyskiwania danych oraz planowanym terminie prac. Wykonawca zadania będzie zobowiązany m.in. do rekrutacji i szkolenia ankieterów, wykonania oraz dystrybucji materiałów promocyjnych, opracowania ankiet, przygotowania systemu do realizacji wywiadów z pominięciem bezpośredniego kontaktu, utworzenia bazy danych oraz opracowania raportu podsumowującego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48610000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
Dodano: 2024-04-22 - Wsparcie techniczne licencji Oracle
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu informatycznego wspomagającego monitoring projektu „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu informatycznego wspomagającego monitoring projektu „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
Dodano: 2020-10-16 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno
Dodano: 2020-10-13 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno
Dodano: 2020-10-01 - Budowa i utrzymanie Książki Adresowej Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) wraz z Wyszukiwarką i Portalem PEF.
Dodano: 2020-09-29 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła oraz przeprowadzenie audytów na terenie Miasta i Gminy Łosice
Dodano: 2020-09-23 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno
Dodano: 2020-09-11 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła w gminie Gózd
Dodano: 2020-09-09