Ministerstwo Rozwoju ogłasza przetarg
- Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222500130 , +48222737190 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222500130 , +48222737190, fax. -
REGON: 36926736100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/rozwoj
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i utrzymanie Książki Adresowej Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) wraz z Wyszukiwarką i Portalem PEF. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa Książki Adresowej Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF): 1. Zaprojektowanie i budowa Książki Adresowej PEF. 2. Integracja Książki Adresowej PEF z Portalem PEF – efaktura.gov.pl. 3. Zaprojektowanie i budowa Wyszukiwarki na Portalu PEF. 4. Integracja Książki Adresowej PEF z Platformą Elektronicznego Fakturowania (systemy Brokerów PEF), w tym budowa API. 5. Integracja Książki Adresowej PEF z innymi systemami/rejestrami. 6. Instalacja, konfiguracja i uruchomienie środowiska testowego (TEST) oraz produkcyjnego (PROD) Książki Adresowej PEF i Portalu PEF z wykorzystaniem infrastruktury sprzętowo-programowej zapewnionej przez Wykonawcę. 7. Przeniesienie Portalu PEF na infrastrukturę Wykonawcy. 8. Przeprowadzenie testów. 9. Wytworzenie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej. 10. Utrzymanie i rozwój Książki Adresowej PEF, Portalu PEF i wyszukiwarki podmiotów wraz z zapewnieniem infrastruktury sprzętowo-programowej. 11. Świadczenie usług asysty technicznej w okresie realizacji umowy w wymiarze maksymalnie 1000 roboczogodzin. 12. Świadczenie usług gwarancyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48610000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.17 Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ (SEKCJA A i B). W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż Załącznik Nr 8 do SIWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 26 ust. 3 Pzp, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, e) „Wykaz osób do oceny” w kryterium „Doświadczenie zespołu”, sporządzony według Załącznika Nr 7a do SIWZ, umożliwiający ocenę zgodnie z pkt. 12.6 SIWZ. Uwaga: Numeracja zgodna z SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
Dodano: 2024-04-22 - Wsparcie techniczne licencji Oracle
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu informatycznego wspomagającego monitoring projektu „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
Dodano: 2021-02-02 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu informatycznego wspomagającego monitoring projektu „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
Dodano: 2020-10-16 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno
Dodano: 2020-10-13 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno
Dodano: 2020-10-01 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła oraz przeprowadzenie audytów na terenie Miasta i Gminy Łosice
Dodano: 2020-09-23 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno
Dodano: 2020-09-11 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła w gminie Gózd
Dodano: 2020-09-09