Przetargi.pl
Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg będących w administracji GDDKiA O/Katowice Rejon w Zawierciu

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-017 Katowice, ul. Myśliwska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322586281 , fax. +48322598710
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
    ul. Myśliwska 5
    40-017 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48322586281, fax. +48322598710
    REGON: 01751157500050
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg będących w administracji GDDKiA O/Katowice Rejon w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy usuwania martwych zwierząt z dróg krajowych będących w administracji GDDKiA O/Katowice Rejon w Zawierciu i obejmuje zakres następujących czynności: 1)dojazd do miejsca zalegania zwłok zwierzęcych, 2)zabezpieczenia ruchu na czas wykonywania prac związanych z realizacją Przedmiotu Umowy w pasie drogowym, 3)załadunek martwej zwierzyny oraz oczyszczenie i dezynfekcję miejsca jej zalegania, 4)transport martwej zwierzyny do zakładu utylizacji, 5)zutylizowanie martwej zwierzyny, 6)usunięcie z pasa drogowego odpadów powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz zabezpieczenie i utylizacje tych odpadów, 7)uzyskanie niezbędnych pozwoleń/umów na unieszkodliwienie itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować polecenia związane z usuwaniem martwych zwierząt z dróg będących w administracji GDDKiA O/Katowice Rejon w Zawierciu całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II i Tomie III SIWZ – IPU i OPZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a)sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający żąda zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności dotyczących usuwania martwych zwierząt z dróg krajowych, będących w administracji GDDKiA O/Katowice Rejonu w Zawierciu, w trakcie obowiązywania Umowy. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę odnoszą się do bezpośredniego ich zaangażowania w realizację przedmiotu zamówienia w zakresie usuwania martwej zwierzyny z drogi. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę musi trwać przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowo zakres przedmiotu niniejszego zamówienia, określony został w Tomach II–III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach