Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
- Data zamieszczenia: 2014-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
REGON: 02061050400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Interwencyjne usługi porządkowe po pożarze w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław znak postępowania: WM/SZP/PN/28/2014/G - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Przedmiotem zamówienia są interwencyjne usługi porządkowe po pożarze w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonach D,E,M,N,J,K,C,L Wrocławia. 3. Kod CPV: 90.91.00.00-9 usługi sprzątania; 90.51.31.00-7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 3 do umowy. 5. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia usuwane będą odpady, które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001r. nr 112, poz. 1206) zostały wstępnie zakwalifikowane do następujących grup: 1) 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie, sklasyfikowane jako odpady o kodach: a) 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, b) 20 01 01 - papier i tektura, c) 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji, d) 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, e) 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, f) 20 01 23 - urządzenia zawierające freony (urządzenia chłodnicze), g) 20 01 34 - inne baterie i akumulatory, h) 20 01 35 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (telewizory i monitory), i) 20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35, j) 20 03 99 - odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach, 2) 15 - odpady opakowaniowe: a) 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury, b) 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych, c) 15 01 07 - opakowania ze szkła, 3) odpady z remontów pochodzące z gospodarstw domowych należące do grupy 17 lub kwalifikowane pod kodem 20 01 99 - inne niewymienione odpady zbierane w sposób selektywny. 6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę sukcesywnie w zależności od konieczności realizacji zleceń zgłaszanych przez Zamawiającego. O zakresie zlecenia decyduje Zamawiający. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres trwania umowy aktualnego uprawnienia do zbierania i transportowania odpadów tj. a) zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych (grupa 20) i b) zezwolenia na zbieranie i transport odpadów opakowaniowych (grupa 15) i c) zezwolenia na zbieranie i transport odpadów remontowych pochodzących z gospodarstw domowych (grupa 17 lub odpady kwalifikowane pod kodem 20 01 99). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych, 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663, tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty numer postępowania: WM/SZP/PN/28/2014/G i/lub nazwę postępowania. 4. Do oferty Wykonawca załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. by nie był związany na stałe z ofertą, zaś jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp tj. gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku gwarancji, to Zamawiający decyduje o uznaniu danych okoliczności, przyczyn, za udowodnione. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w budynkach RZGW we Wrocławiu przy ul. C.K. Norwida 34 i 36, Wybrzeże Wyspiańskiego 39, al. J. Kochanowskiego 91b, Braci Gierymskich 149A oraz na terenach przy tych budynkach, tj.: I. Sprzątanie pomieszczeń, II. Utrzymanie zieleni i porządku na posesjach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie usługi codziennego kompleksowego sprzątania, dezynfekcji /w obiektach i terenach zewnętrznych/ mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia w podległych placówkach WCZ SPZOZ we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Usługi porządkowe w obiektach Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kowarach
Dodano: 2016-07-22 - usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach policji dolnośląskiej
Dodano: 2016-07-06 - Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy
Dodano: 2016-06-08 - Kompleksowe wykonywanie usług porządkowo - czystościowych w budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21
Dodano: 2016-06-07 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości i całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A. oraz usługa utrzymania zieleni, odśnieżania chodników i schodów na terenach przyległych do obiektu
Dodano: 2016-04-22 - Usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach KWP we Wrocławiu, tj: - w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33, - w Komisariacie Kolejowym Policji we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 105, - w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze przy ul. Spółdzielczej 43
Dodano: 2016-04-14 - Kompleksowe wykonywanie usług porządkowo - czystościowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Świdnicy przy ul. Zamkowej 2
Dodano: 2016-04-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń Sekcji Lotnictwa przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-23