Przetargi.pl
Interwencyjna wycinka i cięcia pielęgnacyjne drzew metodą alpinistyczną w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Interwencyjna wycinka i cięcia pielęgnacyjne drzew metodą alpinistyczną w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. wycięcie drzew różnych gatunków i o różnej średnicy pnia, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia (należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie miejskiej, jak i kolizję z napowietrzną linią energetyczną, infrastrukturą podziemną), 2. interwencyjne usuwanie powalonych lub połamanych drzew na skutek zjawisk atmosferycznymi, 3. wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie, w tym cięć redukcyjnych, prześwietlających, sanitarnych i technicznych oraz awaryjne usunięcie złamanych, pękniętych lub rozszczepionych konarów drzew, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia (należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie miejskiej, jak i kolizję z napowietrzną linią energetyczną itp.), 4. zrębkowanie gałęzi oraz wywóz zrębków, 5. frezowanie pni po wyciętych drzewach na głębokość do 20 cm tylko w miejscach wskazanych przez zamawiającego, 6. bieżącego porządkowania miejsca wykonywania robót. UWAGA: - zamawiający wymaga wykonania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć mienia ruchomego lub nieruchomego znajdującego w pobliżu prac oraz istniejących nasadzeń itp., - należy stosować odpowiednie zabezpieczenia, poprzez oznakowanie i wygrodzenie terenu, na którym będą odbywać się prace, - istnieje możliwość wykonywania części prac przy użyciu podnośnika mechanicznego jedynie przy pewnej części drzew wyraźnie wskazanych przez zamawiającego, - wykonawca zobowiązuje się być do dyspozycji umożliwiającej kontakt telefoniczny, w celu zgłoszenia interwencji przez zamawiającego, codziennie w godzinach od 6.00 do 18.00, - wykonawca ma przystąpić do wykonania każdej interwencji w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia go przez zamawiającego, - poszczególne interwencje należy wykonać w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia ich wykonawcy przez zamawiającego. W razie bardzo złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie zadania w terminie, na pisemny wniosek wykonawcy zamawiający może wyrazić zgodę na przesunięcie terminu realizacji, - w przypadku nagłej awaryjnej sytuacji, stanowiącej zagrożenie dla bezpieczeństwa, w tym złamanie się drzewa lub konaru wskutek wichury lub innego zjawiska atmosferycznego, wykonawca winien przystąpić do prac niezwłocznie po otrzymaniu od zamawiającego informacji drogą telefoniczną lub faksem, - wykonawca zobowiązany jest do zakupu od zamawiającego pozyskanego drewna w cenie 70 zł/m3 brutto, - odbiór robót wykonanych w ramach każdej interwencji wraz uporządkowaniem terenu oraz pomiar i ewidencja pozyskanego drewna, dokonany zostanie protokolarnie przy współudziale wykonawcy i zamawiającego na miejscu wykonywania prac interwencyjnych w godzinach pracy MZUK (od 7.00 do 15.00), najdalej 3 dni po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości do odbioru. Drewno ma być ułożone w stosy (sztaple) umożliwiające dokonanie obmiaru pozyskanego drewna, - wywozu drewna dokonywać środkami transportu o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 t, - wykonawca będzie wystawiać fakturę za wykonane prace raz w miesiącu do 7-go dnia następnego miesiąca, za którą otrzyma płatność 14 dni od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego, - wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury protokół odbioru prac, - koszty składowania odpadów na wysypisku komunalnym ponosi wykonawca, - prace wykonywać tylko w dni robocze (w tym soboty), - termin obowiązywania umowy : do 30 listopada 2009r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy świadczyli minimum 3 usługi w zakresie prac w drzewostanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 15.000,- zł. każda. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazane doświadczenie i wiedza poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a. składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzuk.gliwice.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach