Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
- Data zamieszczenia: 2009-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
ul. Smolenia 35 35
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
REGON: 24013698900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mikrociągnika z osprzętem dodatkowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego mikrociągnika (ciągnika o małych rozmiarach, przeznaczonego do wykonywania zadań komunalnych), wraz z fabrycznie nowym następującym osprzętem: ogrzewaną kabiną, przyczepką jednoosiową, kosiarką bijakową i glebogryzarką z tylnym wałem równającym. Wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne są podane w załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien zapewnić również serwis gwarancyjny w/w sprzętu. 2. Wymagany okres gwarancji na mikrociągnik min. 24 m-ce od dnia odbioru lub 1000 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej), a na osprzęt nie krótszy niż 12 m-cy od dnia odbioru 3. Wymagane warunki gwarancji : - naprawy gwarancyjne winny następować na bazie Zamawiającego, - przystąpienie do naprawy gwarancyjnej winno nastąpić w terminie do 5-ciu dni od chwili zgłoszenia awarii. 4. Termin dostawy mikrociągnika wraz z osprzętem : do 21 dni od dnia zawarcia umowy; miejsce dostawy : baza Zamawiającego w Bytomiu przy ul. Wawrzyńca Hajdy 1a - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dn. 24.05.2006 Nr 87, poz. 605 z późń. zm.). UWAGA NR 2: Oświadczenie i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń do pielęgnacji boiska trawiastego
Dodano: 2016-07-07 - Zakup i dostawa ciągnika wraz z zamiatarką
Dodano: 2016-03-09 - Zakup i dostawa ciągnika wraz z zamiatarką
Dodano: 2016-02-25 - Zakup i dostawa nowego ciągnika rolnego z przyczepą wraz z osprzętem (pług do odśnieżania; piaskarka ciągnikowa; przyczepa)
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa 2 szt. ciągników rolniczych wraz z dodatkowym osprzętem i wyposażeniem, w ramach projektu pn. Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice - przystosowanie do III klasy drogi wodnej
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa 2 szt. ciągników rolniczych wraz z dodatkowym osprzętem i wyposażeniem, w ramach projektu pn. Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice - przystosowanie do III klasy drogi wodnej
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych ciągników rolniczych bez osprzętu na potrzeby Zakładu Komunalnego
Dodano: 2015-09-15 - Zakup ciągnika rolniczego wraz z pługiem, dla Działu Eksploatacji Lotniska do Międzynarodowego Portu Lotniczego w Pyrzowicach.
Dodano: 2015-07-16 - Zakup wraz z dostawą nowego ciągnika rolniczego kołowego wraz z nowym wozem asenizacyjnym o poj. znamionowej pomiędzy 6000 l a 7000 l dla Gminy Opatów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Operacja pn.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej poprzez zakup sprzętu do wywozu ścieków z terenów nieskanalizowanych w gminie Opatów
Dodano: 2015-05-20 - Zakup ciągnika oraz beczki asenizacyjnej do transportu ścieków komunalnych. Działanie współfinansowane ze środków UE w ramach działania 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Dodano: 2015-05-04