Przetargi.pl
Internetowa kampania promocyjna (mailing) Kanału Elbląskiego wraz z dodatkową promocją na nośnikach reklamy zewnętrznej w ramach projektu *Promocja turystyczna Kanału Elbląskiego wraz z opracowaniem wachlarza ofert turystycznych z nim związanych*

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2010-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Internetowa kampania promocyjna (mailing) Kanału Elbląskiego wraz z dodatkową promocją na nośnikach reklamy zewnętrznej w ramach projektu *Promocja turystyczna Kanału Elbląskiego wraz z opracowaniem wachlarza ofert turystycznych z nim związanych*
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest internetowa kampania promocyjna (mailing) Kanału Elbląskiego wraz z dodatkową promocją na nośnikach reklamy zewnętrznej w ramach projektu: *Promocja turystyczna Kanału Elbląskiego wraz z opracowaniem wachlarza ofert turystycznych z nim związanych*, zgodnie z opisem § 3 pkt. 3 siwz oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz).: 1) Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej; 2) Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii outdoorowej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej w zakresie: a) Opracowania i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji projektu graficznego mailingu, który musi zawierać: - Propozycję hasła kampanii; - Wszystkie zaproponowane elementy graficzne muszą być związane z promocją obszaru Kanału Ostródzko-Elbląskiego; - Herb miasta oraz loga Partnerów projektu zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz; - Adres strony internetowej www.kanal.ostroda.pl; - Znak Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; - Flaga Unii Europejskiej z odwołaniem słownym Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; - Herb Województwa Warmińsko-Mazurskiego; - Logo Warmii i Mazur. Konfiguracja zestawu obowiązkowych znaków oraz przykłady zastosowania zostały przedstawione w dokumencie *Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej* dostępnych na stronie http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 - Przekierowanie mailingu na stronę www.kanal.ostroda.pl. b) Emisji reklamy - mailingu w okresie od 10 lipca 2010r. w postaci targetowego mailingu do klientów poczty największych serwisów internetowych - wp.pl, onet.pl, gazeta.pl. Grupę docelową stanowić mają posiadacze kont pocztowych powyżej 30 roku życia, z rodzinami, z większych miast, zainteresowani turystyką i przyrodą. c) W zakresie mailingu - określenie treści tytułu e-maila, nadawcy i stopki; d) Emisji reklamy w postaci mailingu wg następujących założeń: - Rodzaj nośnika - mailing do 200 kB; - Ilość - w każdym z portali co najmniej 140.000 wysyłek; - Czas ekspozycji - od dnia 10 lipca 2010r. Akcja mailingowa musi trwać łącznie w każdym z portali od 20 do 28 dni; 2) Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii outdoorowej w zakresie: a) Opracowania i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji dwóch różnych projektów graficznych plakatów (z uwagi na dwie edycje kampanii), które muszą zawierać: - Hasła kampanii: I edycja pod hasłem: *Dopłyń do nas kanałem* II edycja pod hasłem: *Sprawdź swoją skrzynkę*; - Wszystkie zaproponowane elementy graficzne muszą być związane z promocja obszaru Kanału Ostródzko-Elbląskiego; - Herb miasta oraz loga Partnerów projektu (załącznik nr 8 do siwz); - Adres strony internetowej www.kanal.ostroda.pl (dotyczy II edycji); - Znak Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; - Flaga Unii Europejskiej z odwołaniem słownym Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; - Herb Województwa Warmińsko-Mazurskiego; - Logo Warmii i Mazur. Konfiguracja zestawu obowiązkowych znaków oraz przykłady zastosowania zostały przedstawione w dokumencie *Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej* dostępnych na stronie http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 b) Ekspozycji reklamy na nośniku typu billboard wg następujących założeń: - Rodzaj nośnika - billboard w formacie 12 m2, tj. 5,04 m x 2,38 m lub 4,00 m x 3,00 m; - Ilość - dwie edycje - 7 nośników w każdej edycji; - Czas ekspozycji: I edycja - nie później niż od piątego dnia po podpisaniu umowy (dzień wyklejenia billboardów) do dnia 18 lipca 2010r.; II edycja - od dnia 19 lipca 2010r. do dnia 31 sierpnia 2010r. - Lokalizacja: stolica regionu - Olsztyn, przy głównych ciągach komunikacyjnych, skrzyżowaniach i drogach o dużym natężeniu ruchu oraz na trasie prowadzącej w kierunku Ostródy. c) Wykonawca gwarantuje zachowanie bardzo dobrej jakości plakatów w czasie trwania ekspozycji, poprzez dokonywanie bieżącej kontroli jakości billboardów oraz w razie uszkodzenia plakatów nieodpłatnie ponowne ich wyklejenie. Wymiana uszkodzonych plakatów następować będzie w terminie 48 godzin od momentu ich zauważenia przez Wykonawcę lub zgłoszenia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach