Przetargi.pl
Instalacja paneli fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brody

GMINA BRODY ogłasza przetarg

  • Adres: 68-343 Brody, ul. Rynek 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRODY
    ul. Rynek 2
    68-343 Brody, woj. lubuskie
    REGON: 970770570
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brody.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja paneli fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacja paneli fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brody w systemie: ''zaprojektuj i wybuduj".Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemów instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na potrzeby obiektów. 2. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w tym opinii technicznej dotyczącej nośności więźby dachowej w związku z montażem zaprojektowanej instalacji PV (w przypadku montażu na dachu). 3. Pełnienie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej oraz modułem umożliwiającym operatorom sieci sterowanie mocą czynną instalacji, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót.5. Zapewnienie kierownika budowy, jeśli jest wymagane stosownymi przepisami prawa budowlanego i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach. 6. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na prawidłową eksploatację mikroinstalacji. 7. Przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego. 8. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie pracownika w zakresie bieżącej obsługi.Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)- PFU oraz w Załączniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej [art 116 ustawy pzp]:Opis spełnienia warunków:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:a) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresieminimum 1 robotę polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 30 kWp (roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach