Przetargi.pl
Instalacja paneli fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brody

GMINA BRODY ogłasza przetarg

  • Adres: 68-343 Brody, ul. Rynek 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRODY
    ul. Rynek 2
    68-343 Brody, woj. lubuskie
    REGON: 970770570
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja paneli fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacja paneli fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brody w systemie: ''zaprojektuj i wybuduj".Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemów instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na potrzeby obiektów. 2. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w tym opinii technicznej dotyczącej nośności więźby dachowej w związku z montażem zaprojektowanej instalacji PV (w przypadku montażu na dachu). 3. Pełnienie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej oraz modułem umożliwiającym operatorom sieci sterowanie mocą czynną instalacji, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót.5. Zapewnienie kierownika budowy, jeśli jest wymagane stosownymi przepisami prawa budowlanego i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach. 6. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na prawidłową eksploatację mikroinstalacji. 7. Przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego. 8. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie pracownika w zakresie bieżącej obsługi.Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)- PFU oraz w Załączniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach