Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej wraz z parkingami ul. 9-go Maja w Tuplicach

GMINA TUPLICE ogłasza przetarg

  • Adres: 68-219 Tuplice, ul. Mickiewicza 27
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TUPLICE
    ul. Mickiewicza 27
    68-219 Tuplice, woj. lubuskie
    REGON: 970770675
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej wraz z parkingami ul. 9-go Maja w Tuplicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I - budowa drogi gminnej wraz z parkingami ul. 9-go Maja w TuplicachPrzedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, decyzji oraz pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego, polegającego na budowie drogi gminnej ul. 9-go Maja, dróg wewnętrznych wraz ze zjazdami, parkingami dla samochodów osobowych i chodnikami z odwodnieniem w/w ciągów komunikacyjnych oraz remontem istniejącej sieci wodociągowej w Tuplicach (działki nr 689, 692, 533/29 obr.0013 Tuplice), w systemie: ''zaprojektuj i wybuduj".Zakres opracowania dokumentacji projektowej winien zawierać:- branżę drogową,- branżę sanitarną.Zamówienie obejmuje: wykonanie mapy do celów projektowych, wykonanie koncepcji wraz z akceptacją Zamawiającego, opracowanie, jeśli zajdzie taka potrzeba, wymaganych ekspertyz i badań technicznych, w tym badań geotechnicznych, uzyskanie w imieniu Inwestora wymaganych uzgodnień, opinii, warunków technicznych oraz decyzji i pozwoleń (w tym pozwolenia na budowę), zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzenie projektu budowlanego oraz projektu technicznego (wykonawczego) w zakresie niezbędnym do wykonania robót, opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych, opracowanie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu wraz z ich wdrożeniem, wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu wraz z niezbędnymi dokumentami odbiorowymiSzczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz w Załączniku nr 10a do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.Pomimo dołożenia wszelkich starań, w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary (parametry). Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu w jakim zostały użyte, nie stanowią one elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym, nie są one wiążące dla Wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane jako wskazanie preferencji Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt, spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe wyspecyfikowane w OPZ.Ponadto wszędzie tam, gdzie podano parametry techniczne materiału/urządzenia/sprzętu, należy dobierać takie, których parametry w typoszeregach producentów, są najbliższe tym wyspecyfikowanym, chyba, że w OPZ jednoznacznie wskazano szczególne zasady doboru materiału/urządzeń/sprzętu w oparciu o wyspecyfikowane parametry.CZĘŚĆ II - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa drogi gminnej wraz z parkingami ul. 9-go Maja w Tuplicach:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa drogi gminnej wraz z parkingami ul. 9-go Maja w Tuplicach realizowany z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.2. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy m.in.:1) przedłożenie Zamawiającemu pisemnej opinii o dokumentacji projektowej na podstawie której ma być realizowana inwestycja w szczególności w zakresie zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów budowlanych oraz STWiORB,2) nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanym obejmującymi swym zakresem budowę drogi gminnej wraz z parkingami ul. 9-go Maja w Tuplicach tj. wykonanie:- drogi:• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,• ewentualną wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,• roboty ziemne,• nowa konstrukcja dróg oraz parkingów i chodników,• przebudowę istniejącego i budowę nowych zjazdów na drogę wojewódzką,• roboty wykończeniowe i porządkowe,- przebudowę kolidujących sieci uzbrojenia terenu,- odwodnienie drogi,- remont sieci wodociągowej,- stałą i tymczasową organizację ruchu.3. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z realizacją przedmiotu zamówienia:1) pełnienie obowiązku nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i sanitarnej w czasie prowadzenia robót budowlanych i w okresie gwarancji,2) uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych harmonogramu rzeczowo- terminowo-finansowego, przedstawiającego cykl realizacji robót budowlanych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu,3) zatwierdzenie wykonawcy robót budowlanych kart programu zapewnienia jakości na materiały i urządzenia wykorzystywane (używane) do realizacji inwestycji i ich kontrola,4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontrolo zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,5) pełnienie funkcji koordynacyjnych,6) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych,7) przeanalizowanie i zatwierdzenie wykonawcy robót następujących dokumentów:a) harmonogramu rzeczowo- terminowo- finansowego robót oraz jego późniejsze aktualizacje,b) projekt organizacji robót,c) planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),8) kontrola procesu realizacji robót budowlanych - przejęcie od wykonawcy opisu procedur prowadzenia robót, stosowania metod, weryfikacja poprawności ich wykonania oraz raportowanie postępów i zagrożeń w ich realizacji,9) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym,10) dokonywanie stosownych uzgodnień z projektantami w zakresie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, uzupełnianie dokumentacji i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących realizacji projektu,11) bieżące analizowanie zagrożeń dla prawidłowej realizacji robót budowlanych wynikłych w trakcie wykonywania robót, analiza ryzyk w zakresach terminowych, technicznych i finansowych oraz ich eliminacja,12) bieżący nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym przepisami ustawy prawo budowlane dla nadzoru inwestorskiego, w szczególności:a) kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również ich zgodności z dokumentacją projektową, ofertą przetargową wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową,b) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót budowlanych odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, deklaracji jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń),c) kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mających znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,d) weryfikację obmiarów wykonywanych robót przez wykonawcę robót budowlanych pod względem rzeczownym zgodności z obowiązującymi normami,e) udział w inwentaryzacji robót w toku przeprowadzanych przez wykonawcę robót budowlanych,f) czuwanie nad terminowością realizacji umowy na przeprowadzenie robót budowlanych,g) uczestniczenie we wszelkich odbiorach wykonywanych robót (częściowych, zanikających, ponaprawczych) oraz końcowych i ostatecznym,h) nadzór nad usuwaniem ewentualnych wad,i) organizowanie cyklicznych narad koordynacyjnych nie rzadziej niż co 2 tygodnie na terenie budowy lub siedzibie Zamawiającego,j) rozwiazywanie bieżących problemów technicznych powstających na budowie,k) informowanie Zamawiającego o powstałej konieczności naliczania kar umownych,l) wyegzekwowanie od wykonawcy robót i sprawdzenie wszystkich dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót,m) wykonywanie innych czynności inwestorskich uzgodnionych w toku realizacji umowy,n) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich innych informacji związanych z realizacją robót budowlanych wymaganych zgodnie z prawem budowlanym,o) kontrolowanie sposoby składania i przechowywania materiałów oraz uporządkowanie miejsc składowania po zakończeniu robót,p) kontrola nad dokumentami rozliczeniowymi przestawianymi przez wykonawcę robót pod względem merytorycznym,q) kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa,r) przyjęcie od wykonawcy nadzorowanych robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przyjęcia,s) potwierdzenie usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbioru częściowego i końcowego robót budowlanych,13) stawienie się w siedzibie Zamawiającego w odpowiedzi na niezaplanowane wezwanie, w terminie zadeklarowanym w ofercie.14) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia następujących rodzajów odbiorów:a) częściowych,b) robót zanikających oraz robót ulegających zakryciu w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia ich do odbioru przez kierownika budowy wpisem do dziennika budowy,c) końcowego,d) ostatecznego - przed upływem okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót.15) Podpisanie przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego jest podstawą do końcowego rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy.16) Do obowiązków Wykonawcy należy udział w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzór i odbiór prac wynikłych w okresie gwarancji, z kontrola terminu ich usunięcia określoną w protokole przeglądu.17) Wykonawca zobowiązany będzie do opiniowania i wskazywania sposobu rozwiązania wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją nadzorowanego.Szczegółowy zakres prac podlegających nadzorowi inwestorskiemu został wyszczególniony w Załączniku nr 10b do SWZ – Projektowane postanowienia umowy umowy, w związku z załącznikiem nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach