Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno

Gmina Nowa Sól ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, Moniuszki 3A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 387 20 16
  • Data zamieszczenia: 2024-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól
    Moniuszki 3A
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 387 20 16
    REGON: 971237799
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. „Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno”. Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie gminy Nowa Sól, powiatu nowosolskiego, województwa lubuskiego.2. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz wybudować przedmiot zamówienia i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie bądź zaświadczenie o potwierdzeniu przyjęcia zawiadomienia o zakończeniu budowy wydanych przez PINB.3. Zakres inwestycji obejmuje budowę drogi gminnej na odcinku od skrzyżowania dróg gminnych: ul. Nowosolskiej, ul. Akacjowej i ul. Ogrodowej do ostatnich zabudowań ul. Ogrodowej (przy ścieżce rowerowej „Kolej na rower”) w m. Rudno oraz niewielkich odcinków dróg – ul. Nowosolskiej i ul. Akacjowej, w obrębie powyższego skrzyżowania.. Długość odcinka przewidywanego do budowy wynosi około 629 m. Zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz wynikającymi z obowiązującego prawa należy zaprojektować i wykonać m.in. następujące roboty:- budowę nowoprojektowanych jezdni,- budowę skrzyżowania ulic Ogrodowej, Akacjowej i Nowosolskiej,- budowę zjazdów zwykłych na pasy drogowe dróg wewnętrznych, a w przypadku konieczności – odcinków dróg wewnętrznych podrzędnych w obrębie tych zjazdów,- budowę pozostałych zjazdów zwykłych,- budowę chodników,- budowę ścieżki rowerowej,- budowę poboczy,- budowę rowu drogowego,- budowę placu do zawracania,- budowę oświetlenia ulic,- budowę oświetlenia przejść dla pieszych,- demontaż istniejącej infrastruktury oświetlenia ulicznego,- budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,- budowę kanału technologicznego,- przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przebudowywanymi ulicami, w tym sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej, gazowych, wodociągowych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych,- przebudowę ogrodzeń posesji sąsiadujących z pasem drogowym,- budowę sieci i przyłączy wodociągowych,- budowę sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej,- wycinkę drzew i krzewów.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).5. Wadium wniesione w formie gwarancji albo poręczenia musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie zamawiającego. Gwarancja oraz poręczenie musi w swej treści zawierać następujące informacje:1) nazwę gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,2) nazwę wykonawcy dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia,3) beneficjenta (zamawiającego) gwarancji lub poręczenia,4) przedmiot gwarancji lub poręczenia,5) nazwę postępowania, którego gwarancja lub poręczenie dotyczy,6) kwotę gwarancji lub poręczenia,7) okresie obowiązywania nie krótszy niż termin związania ofertą,8) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień przewidujących możliwość wygaśnięcia ważności gwarancji lub poręczenia w przypadku zwrotu oryginału dokumentu jego wystawcy oraz innych zapisów, które uniemożliwią zamawiającemu zatrzymanie kwoty wadium w przypadkach wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.7. W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów zamawiającego, t.j. uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od tego, który z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doprowadził do ziszczenia się tych przesłanek.8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kożuchowie, Oddział w Nowej Soli, nr konta 97 9673 0007 0000 0301 1468 0003 dopiskiem „wadium – Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno”.9. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. W przypadku dokonywania przelewu środków w walucie innej niż PLN na wykonawcy spoczywa obowiązek zlecenia we własnym banku przewalutowania kwoty przelanych środków. Koszty operacji bankowej ponosi wykonawca.10. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć:1) wraz z ofertą - w wydzielonym, odrębnym pliku - za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na platformie zakupowej lub2) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku na platformie zakupowej.11. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu:a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresieb) w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresiec) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresied) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony (wg załącznika Nr 5 do SWZ), jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty: 1 (jedną) inwestycję polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o minimalnej długość 600 m, Zamawiający uzna warunek za spełniony (wg załącznika nr 6 do SWZ), jeżeli wykonawca wykaże, że zapewni przy realizacji zamówienia udział osób, w tym: kierownika budowy, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej, które zostały wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub opowiadające im uprawnienia równoważne, który należy do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownika robót, z uprawnieniami specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, które zostały wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub opowiadające im uprawnienia równoważne, który należy do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownika robót z uprawnieniami specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub opowiadające im uprawnienia równoważne, który należy do właściwej izby samorządu zawodowego.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach